OPPO R7

Telefon bimbit dizaman sekarang ini adalah keperluaan dan bukannya lagi sebagai kehendak. Lebih-lebih lagi smart phone . Kehendak tu, kalau...

Telefon bimbit dizaman sekarang ini adalah keperluaan dan bukannya lagi sebagai kehendak. Lebih-lebih lagi smart phone. Kehendak tu, kalau korang sentiasa nak kejar model yang sentiasa up to date. Haaa yang itu dah jadi kehendak. Contoh lain, dulu Bella pakai galaxy tab. Lama.. Bella sayang sangat tab Bella tu. Bagi bella complete. Semua app yang Bella nak guna ada dalam tab tu.Jadi buat apa nak beli lain kan? walaupun bila Bella angkat call orang gelak2x kata "huisshh besarnya Hp". Its ok.. sebb keperluaan Bella dah complete semua ada dalam tu. Sampailah sekarang Tab ni dah buat hal. Selalu hang dan mati tetiba. Jadi keperluaan Bella dah tak sempurna. Kenalah cari Handphone Baru. Bagusnya Abang Ben Ashaari Ajak plak Bella ke pelancaran Handphone baru OPPO R7. OPPO memang handphone terbaik untuk selfie.



Bella dan Kelab Blogger Ben Ashaari berpeluang berada disini sebagai wakil media. OPPO ni nama yang agak asing dalam negara kita. Betul x? tapi sebenarnya OPPO ni dah ada di dalam pasaran America, Africa, Europe, Oceania dan Asia sejak tahun 2004 lagi.. Keluaran telefon pertama dari OPPO adalah pada tahun 2008 dan pada tahun 2009 OPPO telah mula memasarkan telefonnya keseluruh negara bermula dengan Thailand dan sekarang OPPO telah berdaftar dalam 140 buah negara.


 Ini adalah kekurangan Hand phone ataupun smart phone yang terdapat dipasaran sekarang,seperti yang dinyatakan oleh Candice Liu, CEO assistant of OPPO Malaysia. OPPO R7 telah dicipta dengan memperbaiki masalah-masalah yang terdapat di kebanyakkan hand phone. Maknanya OPPO R7 tidak akan menghadapi masalah-masalah seperti itu.Sepatutnya la yer. Maknanya OPPO R7 running sangat laju.


 Taraaa... ini ialah OPPO R7 Plus.Jujurnya Bella minat gilerrrr kat hand phone ini. Smart kan? Bella dah pegang. Slim. Tak besar sangat, dan x kecil sangat. Elok2x kat tangan la.

http://www.oppo.com/my/smartphone-r7/

Korang nak tau lebih detail mengenai OPPO R7 ni? Korang clik je kat pic diatas ni. Terus akan direct ke page OPPO. Smart giler OPPO R7 kat website OPPO. hehhee.. x caya cuba clik. Tergoda sangat nak beli.


Satu lagi yang terbaik pasal OPPO R7 ni, selfie.. muka auto jadi flawless, marvelous, dan semua yang less la.. Tengok pic Bella ngan Yaya Natsumi tu.. terus jadi macam baby doll an.. Rasa-rasa ada yang nak beli tak? Heheehe... Berita baik!! OPPO R7 akan dijual dengan harga rm1598!! Yerr... rm1598 sahaja. Cepat2x buat permulaan ini, dorang hanya keluarkan 2000unit sahaja.

For more information, kindly contact or log on to:

OPPO Malaysia official Hotline              : 1800-88-6776
OPPO Malaysia official Website            : http://oppo.com/my/
OPPO Malaysia official Facebook          : https://www.facebook.com/malaysiaoppo
OPPO Malaysia official Forum               : http://community.oppo.com/my

Media Enquiry Contact:
Senior Media Planner
Carmen Yong


Media Executive
Kathryn Yeo


You Might Also Like

2 ulasan

  1. Terbaik. Akak pun tengah survey2 nak tukar hp skrg ni. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. oppo memeng best kan..hihih cepat bella beli oppo..leh jadi team oppo hahah

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.