Cantikkan Muka - Estofa Glow

Korang.. Bella dah temui Rahsia mencantikkan muka yang korang takkan percaya!! nak tau?? sebab korang pembaca Bella yang Bella sayangi, ja...

Korang.. Bella dah temui Rahsia mencantikkan muka yang korang takkan percaya!! nak tau?? sebab korang pembaca Bella yang Bella sayangi, jadi Bella share ok? Janji korang kena baca sampai abis. Jangan scroll lelaju ataupun skip ayat Bella. Tak best la, nanti tips tu x sampai dengan baik kat korang. Sebab semua yang Bella akan share ni penting.. ya Penting! Jom Cantikkan Muka dengan ESTOFA GLOW.

muka cantik

Perkenalkan ESTOFA GLOW dan pengasasnya Ezza. Dia lah Pengasas dan juga menggunakan sendiri produknya. Korang nak tahu x? Buat julung kalinya Ezza menghasilkan juga ESTOFA WASH dan bahan  Asas untuk kedua-dua produk ini adalah COKLAT. Ya.. COKLAT yang sedap tu. Korang mesti kata, ala banyak la produk yang asasnya ada Coklat, apa nak heran.. kan?? Tapi ini lain... serious lain. Sebabnya sangat semulajadi dan selamat untuk dimakan. Yer.. Bella pun dan tengok pengasasnya makan dengan rakusnya.. SEDAP!! dia kata.

Kecantikkan wajah

Haaaa nampak x?? Selalu korang akan dengar jangan bagi dekat kanak-kanak tau. Takut termakan. Tapi dengan ESTOFA GLOW tidak menjadi masalah. Jika betul, produk itu adalah dari bahan semula jadi produk tu mestilah boleh makan, betul tak? Tapi kenapa kebanyakan produk hanya untuk kegunaan luar sahaja? Maknanya xda la semulajadi sangatkan? Tapi, ESTOFA GLOW  lain. Sangat diyakini keberkesanannya, selamat dan 100% jaminan HALAL.
      
 
ESTOFA GLOW ini baru saja dipasaran 3 bulan. Ya, baru 3bulan. Tapi Bella amat percaya dengan keberkesanannya. Tengok sajalah bahan-bahan yang terdapat didalamnya. Amat semulajadi.
Serbuk coklat, madu, aqua,Krimer bukan tenusu, ekstrak garnicia, ekstrak rumpai laut,ekstrak kacang ginjal putih dan ekstrak hoodie.

Menggunakan bahan semulajadi inilah ia banyak membantu dalam merawat dan mencantikkan kulit wajah dan antara kelebihannya adalah :-
  • Membantu membunuh jeragat,jerawat dan boleh melegakan ezema serta sesuai untuk gigitan nyamuk dan ruam.
  • Selamat digunakan oleh sesiapa saja, tidak mengira peringkat umur dan jantina. Bayi pun boleh.
  • Bertindak seawal 3-5 minit.
  • Tidak perlu disental atau digosok. Sapukan nipis sahaja.
  • Kesan kekal dan tiada kesan sampingan jika berhenti menggunakannya.
  • Menghilangkan Jerawat, Jeragat, dan Parut dengan penggunaan yang berterusan.
  • Memutihkan, menengangkan dan melicinkan kulit wajah.
  • Membuatkan wajah kita berseri semulajadi dan PINKISH.
  • Menghilangkan lebam bawah mata.

ESTOFA GLOW terlalu banyak keistimewaannya. Bella pun pengguna tegar ESTOFA GLOW. Bella akan tunjukkan kat korang macam mana cara Bella Pakai ok? Bella tulis banyak pun x guna, takut korang kata Bella tipu, atau ala... nak promote biasalah. Sila la beli dan cuba sendiri. Lepas ni Bella payung wajah Bella yang guna ok?
Bolehla dapatkan  ESTOFA GLOW Jom tengok link ni juga,

http://www.bellaidura.com/2015/08/cara-mudah-serikan-kulit-wajah-estofa.html


Whats App : 019-294 4799

Instgram     : @estofa_glow_official

You Might Also Like

3 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.