5 CARA KURUS CEPAT DENGAN KITSUI

Alamak!!!  mesti ramai yang nak tahu tips yang Bella nak kongsikan hari ini kan?  lagi- lagi orang  yang suka makan.  Macam Bella. Kalau ko...

Alamak!!!  mesti ramai yang nak tahu tips yang Bella nak kongsikan hari ini kan?  lagi- lagi orang  yang suka makan.  Macam Bella. Kalau korang nak tahu, Bella  hari-hari ada je benda yang Bella teringin nak makan. Lagi-lagi  bila tengok posting kawan-kawan dekat Facebook dan Instagram. Mestilah gambar yang dorang post tu nampak sedap sangat. Tapi nak kurus!!! Arrgghh. macam mana nak buat? Tertengok pula masa tengah lapar. Ya ampun dia punya teringin tu rasa nak terbang pergi restoran yang kawan-kawan mention tu.  Jadi sebenarnya kita  susah nak kurus,  sebab kita sentiasa lapar. CARA KURUS CEPAT DENGAN KITSUI adalah paling tepat untuk orang yang selalu lapar  dan asyik nak makan jer. Bila nak kenyang pun tak tahu.


1. MENGURANGKAN SELERA MAKAN

Kitsui Royal Lpo ini ia bertindak dengan mengurangkan selera makan kita. Lepas korang ambil Royal Lpo ini, makanan sedap macam mana pun korang akan nampak tak sedap dan takda selera  nak makan. Macam kita tak selera makan semasa kita sakit. Haa macam tulah perumpamaanya. Masa kita sakit kan semua benda sedap macam mana pun kita tak selera nak makan. Perasan kan? bila kita sakit je mesti kita akan nampak kurus sebab sakit akan menyebabkan kita kurang selera makan. Jadi macam tulah Royal Lpo bertindak. Tapi yang ini lebih baik sebab kita tak berselera masa kita sihat. 


2. MELAMBATKAN PERTUKARAN KARBOHIDRAT KEPADA LEMAK

Macam mana kalau satu hari tu, korang termakan lebih. Teringin sangatlah katakan. Orang belanja pula. Bila korang amalkan Kitsui Royal Lpo ini, korang jangan risau sebab Kitsui Royal Lpo akan melambatkan pertukaran karbohidrat kepada lemak. Maknanya lepas korang dah melantak tu, korang masih diberi waktu kecemasan untuk insaf. Jadi, korang boleh gunakan waktu kecemasan tu, untuk bersenam bagi terus menghalang pertukaran karbohidrat kepada lemak.

3. MEMBAKAR LEMAK YANG BERLEBIHAN

Korang kena ingat, nak kurus mestilah kena bersenam. Kalau korang kurus tanpa buat apa - apa senaman, nanti badan korang jadi tak cantik!. korang skipping 50 kali sehari hari je pun dah cukup ok. Bagi bakar lemak tu sikit dan halang daripada terus menjadi lemak. Bila korang minum pula dengan Kitsui ini, pembakaran lemak tu akan lebih cepat dengan bantuan bahan kandungan yang terdapat didalamnya.




3. MEMPERCEPATKAN RASA KENYANG

Memang terbaiklah kan? Mula-mula Kitsui Royal Lpo ini akan membuatkan selera kita hilang. Kita juga akan rasa kurang lapar. Tapi, makan kenalah tetap makan. Kita perlukan tenaga dan khasiat yang ada dalam makanan. Tapi, dengan Kitsui Royal Lpo, ia akan membuatkan kita makan sedikit saja, tapi cepat kenyang. Terbaik!! Sebab nak kurus bukan tak boleh makan, cuma kita kena kurangkan potion makanan kita tu je. Bila dah cepat rasa kenyang, mustahilah kita dapat makan semua yang terhidang atas meja kan? Kita akan makan apa yang termampu saja. Jadi, automatik kita potion makan kita menjadi sedikit. 


4. MENGANDUNGI ANTI - OKSIDA

Jangan risau, walaupun ia memberikan korang banyak kebaikan, ia tetap sihat. Malahan korang akan lebih sihat selepas pengambilannya. Kerana ia mengandungi anti-oksida. Anti-oksida ini terdapat di dalam bahan bahan yang terdapat didalamnya. Bahan utamanya Kitsui Royal Lpo ini adalah Mango, Green Coffee, African mango, dan hoodia. Patutlah bila Bella minum, rasanya sedap macam minum air mangga. Bahan utama yang digunakan pun banyak yang berasaskan mangga. Mungkin anti-oksida ini diperolehi daripada khasiat mangga. 


5. CARA KURUS CEPAT DENGAN KITSUI

Selain daripada cara - cara diatas yang Bella senaraikan yang membuatkan kita kurus cepat dengan mengambil makanan tambahan Kitsui Royal Lpo, korang kena juga mengikut sedikit pantang dalam mengamalkan Royal Lpo. Berkorbanlah sikit kan? Kata nak kurus. Pantangnya :-

  • Amalkan minum air masak 2-3 liter untuk kesan terbaik. Bukan air Starbucks ya. Ini penting untuk kurus. Nak kurus memang kena banyak minum air. 
  • Perempuan bila datang bulan, atau period, tidak digalak dari mengambil sebarang suplement kerana pada waktu period, sistem penyerapan badan masih lemah. Membazir sangat kalau korang minum.  Tiada kesan.
  • Jarakan pengambilan selam 5 jam jika ada mengambil atau memakan ubat dari hospital. 
  • Boleh jarakkan satu hingga dua jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa-apa jenis produk atau supplement lain.
  • Suplement ini, hanya sesuai diambil selepas kandungan baby yang berusia 4 bulan keatas untuk ibu mengandung atau menyusu.
  • Bagi produk kuruskan badan atau detox tidak sesuai untuk ibu menyusu atau mengandung.
  • Jika mempunyai apa - apa masalah kesihatan sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa-apa jenis produk.
  • Boleh dibancuh dengan air suam, air biasa atau air sejuk tapi pastikan betul-betul larut dulu sebelum minum.
  • Produk ini sesuai di ambil selepas sarapan atau sebelum tidur. Tetapi amat minum sebelum tidur. Ini kerana, penyerapan waktu malam lebih tinggi.

Maklumat lanjut :- 

Instagram: @kitsuimalaysia
Facebook: Kitsui My

Cara bancuh, campurkan 150ml air suam bersama dengan sepeket kitsui dan goncang. Pastikan bancuhan larut dan minum. Boleh juga dibeli di Watson dan Guardian. Harganya hanyalah RM38.80 sahaja.

You Might Also Like

6 ulasan

  1. wahhh.. cepat kenyang tu menarik.Produk kitsui memang teebaiklah

    ReplyDelete
  2. Boleh bancuh dengan air sejuk??

    ReplyDelete
  3. Boleh bancuh dengan air sejuk??

    ReplyDelete
  4. Sy menyusukn bby blh ke.bby 15 blum

    ReplyDelete
  5. Do I drink Bellyloss & Royal lipo together in the morning for dieting & bloating stomach?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.