Artis Hip Hop Terbaru - Shazzwan

Yayasan Raja Muda Selangor (YRMS) memperkenalkan artis Hip Hop Terbaru Shazzwan . Shazzwan juga melancarkan album pertamanya yang berjudul...

Yayasan Raja Muda Selangor (YRMS) memperkenalkan artis Hip Hop Terbaru Shazzwan. Shazzwan juga melancarkan album pertamanya yang berjudul "Titipan Banduan Muda" . Shazzwan telah digilap bakatnya dari "Talent For The World Programme". Shazzwan adalah artis muda yang berumur 28tahun yang di bawah jagaan producer Yogeswaran Veerasingam a.k.a Yogi B.

Pelancaran album ini adalah amat bermakna dengan kehadiran Duli Yang Teramat Mulia Tengku Amir Shah Ibni Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj,  Raja Muda Selangor; Yang Amat Mulia  Tengku Datin Paduka Setia Zatashah binti Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj. and Y.A.D. Dato’ Setia Aubry Rahim Mennesson.

Raja Muda selangor cute

Turut serta di Majlis ini, the foundation’s Board of Trustees comprising of Y.A.D. Raja Tan Sri Dato’ Seri Arshad bin Raja Tun Uda, Chairman of YRMS; Y.A.D. Dato’ Setia Mohammad Adzib bin Mohd. Isa; Y.A.D. Tan Sri Dato’ Seri Syed Mohd Yusof bin Tun Syed Nasir; Y.Bhg. Puan Sri Datin T.D. Ampikaipakan; and Y.Bhg. Dato’ Richard A. J. Curtis.

     

Album ‘Titipan Banduan Muda’ adalah mencerminkan diri sebenar dan kehidupan sebenar Shazzwan’s yang telah berubah daripada seorang pesalah juvana berubah kepada seorang artis hip-hop.Perjalanan hidupnya ini telah ditulis dan dinyatakan dalam bentuk lagu. Terdapat 8 buah lagu yang dimuatkan dalam albumnya, diantaranya 'Titipan Banduan Muda’ featuring upcoming singer, MAL; ‘Aku Tak Kisah’‘Aku Udah Turun’‘Cakap Dalam Gelap’‘Dosa Menghantui’‘Hidup’‘Every Single Morning’; and ‘You’re My’ turut bersama-sama dengan penyanyi, Tisha Shamsir.

Talent for the world

Album ini banyak menceritakan kisah hidup saya dan diharapkan dapat memberi pengajaran kepada semua pendengar yang mendengarnya.""Diharapkan juga, Album ini menjadi galakan kepada generasi baru untuk mengapai kehidupan yang lebih baik dan bersinar" kata Shazzwan.

artis hip hop
 
Shazzwan turut mengucapkan rasa bersyukur nya dengan galakan yang diberikan kepadanya oleh YRMS dan Yogi B. Dia berkata lagi "Perubahan kehidupannya dari yang buruk kepada yang lebih baik adalah amat sukar,Tetapi dengan semangat yang diberikan oleh foundation’s Board of Trustees, donors and Yogi B, menjadikan mimpi jadi kenyataan."
      

Album ‘Titipan Banduan Muda’ akan berada dipasaran dan boleh didapati di seluruh kedai-kedai muzik berhampiran dan juga boleh di download di iTunes. Bagi sesiapa yang mahu mengikuti perkembangan artis ini, boleh la ke Facebook Shazzwan at www.facebook.com/shazzwan.mss.

Bagi keterangan lanjut mengenai YRMS, bolehla layari  www.yrms.org.my.

ISSUED BY:
E-Plus Entertainment Productions (M) Sdn Bhd
B806 Block B, Kelana Square, No. 17, Jalan SS7/27, Kelana Jaya, 47301 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Bagi semua Pertanyaan Media bolehla berhubung dengan:

Sim Teong Eu
Corporate Communications Manager
E-Plus Entertainment Productions
+603 7491 9233 (Hunting Line)

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.