CONTACT LENS MALAYSIA CANTIK - HORIEN EYE SECRET

Bella sebenarnya memang seorang yang rabun, tapi Bella tak mahu pakai cermin mata sebab tak nak nampak tua. Bila Bella bagitahu dekat kawan...

Bella sebenarnya memang seorang yang rabun, tapi Bella tak mahu pakai cermin mata sebab tak nak nampak tua. Bila Bella bagitahu dekat kawan - kawan Bella yang lain marah dorang. "Ko nak kata aku nampak tua lah?" Bukan tau. Ada perempuan yang nampak cantik, elegent, berkarisma bila pakai cermin mata. Tapi bukan Bella. Bella akan nampak berumur dan selekeh. TAKNAK!! Nanti laki cari lain. Hahahaha. Buat korang yang ada masalah macam Bella, nak selesaikan masalah rabun, tapi masih nak kelihatan cantik dan bergaya dengan tudung shawl lilit - lilit membelit kepala. Bolehlah cuba CONTACT LENS MALAYSIA CANTIK - HORIEN EYE SECRET.

contact lens malaysia, bella idura, eye secret


Buat pengetahuaan korang,Horien Optic (Malaysia) Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang berpusat di Malaysia dengan perniagaan utamanya adalah untuk mengimport dan mengedarkan kanta lekap dan produk penjagaan kanta di bawah jenama Secret Eye, yang dihasilkan oleh Yung Sheng Optical Co. Ltd. di Taiwan sejak tahun 2011 lagi. Kanta lekap ini dihasilkan dengan pasukan R&D yang inovatif, kemudahan pembuatan maju dan pemasaran profesional. Syarikat ini juga telah menerima ISO 9001 : 2008 dan ISO 13485 : 2003 sertifikasi FMA Jepun (Akreditasi Pengeluar Asing), CE dan Taiwan GMP (Pembuatan Baik Amalan). Jadi ia memang cukup diyakini dan boleh dipercayai.

contact lenses terbaik

Bella memang sentiasa mencuba contact lenses berbagai warna dan jenis untuk mencuba mana yang terbaik dan cantik pada anak mata Bella. Korang mesti percaya dan yakin kan? Penggunaan contact lens ini akan membuatkan penampilan kita akan lebih menarik dan bergaya. Nampak lain dari biasa. Lebih menyerlah dari yang lain kan? Jadi kalau pergi ke satu - satu majlis, paling penting bagi Bella adalah keselesaan memakai kanta lekap ini untuk waktu yang lama. 

Contact lens, kanta lekap, eye secret

Bella cuba memakai contact lense ini hanya untuk 4 jam. Jadi Bella tak boleh nak buat anggaran berapa jam yang sesuai untuk dipakai tanpa membuat anak mata kita merah. Horien Eye Secret menekankan kesihatan okular dengan BMW teknologi yang canggih yang meletakkan sejenis bahan seperti cat, tetapi ia selamat dan tidak terkena terus kepada mata. Jadi ia amat selamat walaupun dipakai selama berjam - jam. Nampak tak perbezaan mata Bella sebelum memakai Horien Eye Secret dan selepas Bella memakai Horien Eye Secret?

  1. Anak mata kelihatan lebih besar.
  2. Mata lebih bersinar.
  3. Warna anak mata lebih menarik.
  4. Mata lebih menyerlah.
kanta lekap terbaik, kanta lekap selamat,

Teknologi BMW ini adalah pewarna yang digunakan pada kanta lekap tetapi ia amat selamat, jelas dan cantik!. Teknologi dalam pembuatannya juga, menjamin tidak akan ada warna yang menggelupas kerana warna yang diletakkan pada kanta lekap ini dibalut dan disaluti oleh HEMA. Cara ini akan mengelakkan dan memastikan pewarna tidak larut pada kanta lekap itu sendiri dan juga mata. Ia akan menjamin keselesaan kita semasa memakai.Bella dan kata, untuk kanta lekap, paling penting selesa. Cantik tak semestinya sakit. Kan?

contact lens murah, contact lens malaysia, bella idura

Horien Eye Secret contact lens ini dicetak menggunakan pad pencetak yang canggih dan acuan  lebih mengikut saiz, corak dan jenis mata perempuan. Pad pencetak ini juga memastikan pewarna pada contact lens ini tidak terus kepada anak mata dan menghasilkan visual yang lebih jelas, terang dan memastikan penglihatan kita lebih tajam. Macam kucing gitew.  Horien Optic Malaysia juga, menjamin contact lens keluaranya amat lembut pada permukaannya. Ini kerana ia dicipta dengan sangat rata dan dijiman tidak mudah terkoyak ataupun rosak.


Horien Eye Secret turut mengeluarkan Rumusan Serba Guna khas untuk penjagaan kanta lekap. Ia dapat membantu untuk :-

  • Membersihkan kanta lekap.
  • Rekondisi
  • Membilas dan mencuci dari segalan kotoran.
  • Membasmi kuman.
  • Penyimpanan yang sesuai.

Bahan utamanya adalah Sodium Hyaluronate sebagai ejen pelembapan. Ia juga berfungsi untuk memastikan kanta lekap bersih dan lembap untuk pemakaian yang selesa. 



Bebetul selamat kan, guna Horien Eye Secret ni? Paling penting korang jaga kebersihan tangan juga. Jangan kerap gosok mata. Pakai contact lens dulu, baru mekap. Kalau tak, tangan korang dah kotor dengan kilatan dari mekap yang sukar dibuang. Bila korang pegang pula kanta lekap, memang sakitlah mata tu. Cepat merah. Bagi korang yang mahu mencuba, boleh beli terus di kedai - kedai yang menjual Horien Eye Secret berdekatan. Maklumat lain, korang bolehlah ke :-



You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.