BEDAK DARI KOREA - PETAL VELVET POWDER

Korang tahu tak? Kat mana hendak beli barang mekap yang "ORIGINAL"dari Korea ? Bella harap korang semua sedar dan tahu ...


bedak korea

Korang tahu tak? Kat mana hendak beli barang mekap yang "ORIGINAL"dari Korea? Bella harap korang semua sedar dan tahu dengan kewujudan Althea Korea! Website yang mengumpulkan semua barangan dari Korea. Korang tinggal pilih saja. Bella selalu mention pasal website ini. Korang boleh tengok dekat Betul Ke Original Dari Korea?  Sekarang sekali lagi Bella ke website Althea Korea hanya untuk BEDAK DARI KOREA - PETAL VELVET POWDER . Tahniah kepada Althea Korea untuk bedak yang "Awesome" ini.


tip cantik,


Jal jinaess-eoyo?? joh-eun geongang? Wah gitew.. Bahasa Korea Translate.  Inilah bedaknya. Comel lote macam tuannya. Bila Bella tengok pertama kali masa buka kotak tu, terus rasa macam sayang nak guna sebab warna pink. Comel! Paling terbaik sebab ia diperbuat daripada bahan - bahan semulajadi iaitu kelopak bunga velvet dan dijadikan bedak. Ia akan memberikan tenaga pada kulit kita.  


BEDAK DARI KOREA - PETAL VELVET POWDER, korea, mekap korea

Ia amat sesuai untuk semua jenis kulit dan semua jenis mekap. Tak pakai mekap pun boleh sapu. Korang mesti setuju dengan Bella yang bedak ini super best. Paling penting PETAL VELVET POWDER harganya adalah RM16.00 sahaja. Sangat mampu milik.



Korang boleh tengok tutorial mekap simple dari Bella, dan bagaimana PETAL VELVET POWDER berjaya membuatkan wajah Bella lebih berseri. Mekap Bella yang melekit dan nampak berkilat, Bella ditempek dengan petal velvet powder terus minyak dan kilatan mekap hilang. Bagi korang yang nak dapatkan BEDAK DARI KOREA - PETAL VELVET POWDER bolehlah ke link di bawah:-


WEBSITE :- https://my.althea.kr/ 

Korang bolehlah membeli belah dan mencuci mata sama ada di Facebook, Instagram ataupun Website 
Althea Korea. Lets Cantekk!! ahaks. 

Salam sayang.


You Might Also Like

4 ulasan

  1. wah...comel je bekas.. teruja betul bila buka page althea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua dari page althea korea memang comel2x belaka.

      Delete
  2. macma wife tomok je muka bella..")

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.