16 SUASANA YANG INDAH Di THE LEGEND RESORT CHERATING

Credit Photo to @aznasd Menginap di  THE LEGEND RESORT CHERATING korang bangun lewat memang sesuatu yang merugikan. Silalah ban...


pantai cantik
Credit Photo to @aznasd

Menginap di THE LEGEND RESORT CHERATING korang bangun lewat memang sesuatu yang merugikan. Silalah bangun awal pagi dan lihatlah keindahan alam terutama disaat matahari terbit dan matahari jatuh. Bella selalu pergi ke mana - mana akan mengejar kedua - dua suasana ini. Bagi HB ia sama saja. Bagi Bella setiap tempat menunjukkan keunikkan dan keindahan tersendiri. Bella berlari - lari dari tingkat 5 ke laut takut- takut jika matahari sudah terbit sepenuhnya. Alhamdullilah matahari masih malu - malu untuk menampakkan cahayanya. Disini Bella kongsikan 16 SUASANA YANG INDAH Di THE LEGEND RESORT CHERATING. 

KEINDAHAN MATAHARI TERBIT DI THE LEGEND RESORT CHERATING

sunset cantik



Keadaan yang gelap menyebabkan pasir juga kelihatan hitam dan sedikit menakutkan. Kedengaran ombak kuat saja yang menghempas pantai. Tapi Bella masih bergerak laju menuju ke persisiran pantai. Tak sabar hendak mencecahkan kaki ke air laut. 


THE LEGEND RESORT CHERATING

legend cherating


legend resort cherating


Bila matahari mula mengeluarkan sedikit cahaya, suasana terus bertukar memperlihatkan laut yang cukup mengasyikkan. Cantik. SubhanaALLAH. Segala puji bagi ALLAH yang menjadikan suasana yang cukup indah. 

16 SUASANA YANG INDAH Di THE LEGEND RESORT CHERATING


bella idura

bella idura


legend cherating

   pantai cherating





Akhirnya keadaan menjadi semakin cerah. Sayangnya matahari penuh tidak kelihatan. Dilindungi awan tebal yang berarak. Suasana menjadi semakin indah dan menenangkan. Amat sesuai untuk melakukan aktiviti pantai. 

the legend resort cherating


16 SUASANA YANG INDAH Di THE LEGEND RESORT CHERATING


the legend cherating



Bila cahaya makin meninggi dan cuaca makin cerah, pemnadangan indah laut membiru pasir memutih pula muncul. Semuanya indah - indah. Semuanya dapat dirasai dan dilihat di The Legend Resort Cherating.


Maklumat lengkap mengenai hotel :-

THE LEGEND CHERATING
Lot 1290 Mukim Sungai Karang,
Cherating 26080 Kuantan,
Pahang Darul Makmur
Tel :- 09 - 5819818
Toll Free :-1 800 88 8866
Email :- reservation@legendresort.com.my

Korang yang ingin baca aktiviti penuh Bella bersama dengan family Kelab Blogger Ben Ashaari bolehlah baca di :- Bercuti di Cherating Pahang

Selamat Bercuti

You Might Also Like

3 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.