PENGECAS TERBAIK BUAT PENGEMBARA DARI INNERGIE

Zaman "CYCBER" yang serba serbi canggih ini, Boleh dikatakan semua alatan canggih memerlukan tenaga elektrik dalam penggunaannya...

Zaman "CYCBER" yang serba serbi canggih ini, Boleh dikatakan semua alatan canggih memerlukan tenaga elektrik dalam penggunaannya. Ini termasuklah telefon, kamera, video, MP3, peralatan video game, jam, dan sebagainya. Banyak sangat dan boleh dikatakan hampir kesemuanya memerlukan tenaga elektrik. Jadi, amat memyukarkan dan menyulitkan pengembara, ataupun 'backpackers" untuk membawa pengecas yang banyak ataupun penyambung wayar untuk mengecas kesemua peralatan semasa melancong atau mengembara. (Bella pernah rasa). Jadi, Innergie telah mengambil inisetif mengemas kini dan memperbaharui bentuk pengecas supaya ringan, mudah dibawa dan dapat mengecas dengan lebih pantas. Inilah Pengecas TERBAIK Buat Pengembara dari INNERGIE.



innergie malaysia, director innergie

Ms Claire Wang (kanan), Selaku Global Diretor of Innergie Business dan Mr Derrick Ho, Director of Innergie Sea memperkenalkan sendiri penyelesaiaan bagi pengecas yang mudah dibawa terutama bagi pegembara atau pelancong. Salah satu penyelesaiaan bagi memudahkan kita mengecas tanpa perlu risau mengenai ruang untuk membawa alatan ini, kerana saiznya yang telah dikecilkan tetapi fungsi dan "power"nya tetap sama. Innergie memperkenalkan PowerGear (Travel Adapter), WizardTip (pelengkap sebagai mempercepatkan kelajuaan mengecas) dan LifeHub Plus (sebagai port USB).

POWERGEAR ICE 65

adaptor canggih



PowerGear ICE 65 ini dikategorikan sebagai Universal Laptop Adapter. PowerGear ICE 65 adalah "Travel Adapter". Ia juga adalah penganti kepada plug komputer riba. Sedia maklum, Plug komputer riba memang berjela dan berat. Jadi Innergie mempertingkatkan dengan PowerGear ICE 65 yang mesra pengguna dan mudah dibawa.

charger buat pengembara

Ia boleh digunakan diseluruh cafe - cafe Malaysia, dan juga di seluruh negara asing. Maknanya kalau kita pergi melancong, tidak perlu lagi membawa travel plug. Korang bawa saja PowerGear ICE 65. Ia dapat digunakan terus dengan plug. Mengabungkan 65 kuasa utility dengan gaya yang elegent. Ia boleh dikatakan sebagai soket yang hebat dengan kebolehan yang luar biasa. 

penggunaan power gear ice 65

Bila kita pakai, beginilah caranya. Macam plug biasa saja. Cuma lebih ringan dan "simple" untuk dibawa kemana saja. PowerGear ICE 65 yang menggunakan plug yang boleh ditukar ganti, dapat digunakan di lebih 150 negara seluruh Malaysia yang menggunakan spefekasi kuasa elektrik yang sama. PowerGear ICE 65 adalah sesuatu yang baru dan yang tidak terfikir oleh pengembara. Ia akan membuatkan alatan elektronik korang sentiasa akan berkuasa dan tidak perlu risau lagi mengenai kuasa bateri yang semakin berkurang.

LIFEHUB PLUS


LifeHub Plus adalah peranti yang dapat mengecas alatan elektronik sekali 3 dalam satu masa!! Chips, LifeHub Plus dapat mengesan jenis alat elektronik yang kita charges.Hebat kan? Korang boleh menyambungkan terus PowerGear ICE 65 untuk mengecas secara "multiple".

PENGECAS 


Sebelum ini Bella ada berkongsi tentang pengalaman Bella menggunakakan LifeHub PLus, korang boleh tengok di link http://www.bellaidura.com/2016/07/charger-port-terbaik-buat-kaki-travel-innergie.html . Bella rasa sangat teruja dan jatuh hati terus dengan LifeHub Plus. Memang amat memudahkan dan menyenangkan orang yang suka mengembara macam Bella ini. Masa Bella kongsikan tentang penggunaan LifeHub Plus ini, Ramai yang bertanya dimana Bella beli. Baru -baru ini, Innergie telah melancarkan produk ini dan paling "Baikkk" sekali, Dua lagi produk yang baru turut diperkenalkan.

WIZARD TIPS

usb, usb travel
WizarpTip adalah penyambung pengecas yang bekerja secara eksklusif dengan Laptop adapter seperti PowerGear Ice 65. Tetapi Wizarp Tip bukan sahaja boleh digunakan dengan PowerGear Ice 65 tetapi boleh juga digunakan dengan adapter dari Innergie yang lain.

usb

Ia juga dapat berfungsi sebagai USB tambahan untuk memudahkan korang mengecas telefon dalam masa yang sama mengunakan laptop. Bila korang menggunakan WinZapTip, Korang tidak perlukan peranti tambahan yang lain untuk mendapatkan kuasa tambahan untuk memberikan kuasa kepada laptop dan dalam masa yang sama kepada telefon pintar. Dengan WinzipTip, korang tidak perlu risau lagi. Dia bukan saja dapat memberikan kuasa lebihan tetapi, turut membekalkan kuasa dengan lebih pantas kepada alatan elektronik kita.



 

Selain daripada PowerGear ICE 65, LifeHub plus, dan WinZipTip terdapat berbagai lagi peranti elektronik yang hebat buat si kaki travel. Mungkin korang rasa, korang bukanlah kaki Travel ataupun pelancong yang suka berjalan. Korang boleh juga menggunakannya untuk mengecas alatan elektronik korang di luar. Contoh, lepak di Cafe, Bermesyuarat diluar ataupun pulang ke kampung. Daripada korang bawa satu bag barang ataupun wayar untuk mengecas, Korang hanya perlu bawa satu peranti sahaja untuk mengecas kesemua alatan elektronik korang.

innergie, power ,

Innergie memang baru dipasaran Malaysia, tetapi telah lama bertapak didunia teknologi dan telah mendapat berbagai anugerah .Jadi, korang tidak perlu risau mengenai kualiti produk Innergie dari Delta.Bagi meraikan keluaran terbaru dari Innergie ini didalam pasaran Malaysia, Innergie menawarkan pembelian bersama - sama pakej buat kaki "Travel" dalam masa terhad!! Dan jumlah yang terhad. Kita boleh membeli PowerGear Ice 65 ditambah dengan WinZard Tips dan LifeHub Plus at 20% diskaun. Korang boleh mendapatkannya di LAZADA dan kedai - kedai berdaftar. 

Bagi mendapatkan maklumat lanjut sila hubungi Innergie distributors, Afforda Notebook Solution SB (03-8070 8315) and Convergent Distribution (M) SB (03-2144 1881). Mengetahui lebih lanjut mengenai Innergie and Innergie-branded power products, visit www.myinnergie.com.

You Might Also Like

3 ulasan

  1. cool sangat.. mudah dan senang di bawa ke mana

    ReplyDelete
  2. Mudahnya skrg ni..nak travel pun tak susah hati nak bawak charger byk2..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.