Charger Port Terbaik Buat kaki Travel - INNERGIE

Kaki Travel , Yang kuat berjalan tu, Yang kuat melancong tu, Yang selalu pergi atau ulang alik dari tempat kerja ke rumah yang jauh ataup...

Kaki Travel, Yang kuat berjalan tu, Yang kuat melancong tu, Yang selalu pergi atau ulang alik dari tempat kerja ke rumah yang jauh ataupun tiap - tiap minggu kena perlu ke luar kawasan sama ada atas tuntutan kerja ataupun tuntutan peribadi. Ataupun korang jenis yang suka lepak Cafe tapi, Plug yang disediakan satu saja?? Ataupun Plug dirumah selalu berebut adik beradik? Sedara mara yang datang.Mana tidaknya, seorang ada 1 atau 3 gadjet yang menggunakan plug untuk mengecas. Paling ketara semua gadjet menggunakan USB untuk mengecas.



Berita baik!! Buat korang semua kerana sekarang INNERGIE ada mengeluarkan satu produk iaitu LifeHub PLus yang memudahkan korang mengecas telefon sekali 3 dalam satu masa. Dalam kata lain, tidak perlulah korang bawa wayar yang panjang tu. Extension sekarang, mana yang yang kecil dan pendek kan? Haaa Disinilah kegunaan LifeHub Plus ini. Korang boleh bawa sambungan wayar untuk mengecas telefon sambil menjimatkan ruang.Charger Port Terbaik Buat kaki Travel - INNERGIE. 

APAKAH LIFEHUB PLUS?

sambungan wayar canggih, alat canggih,

Inilah LifeHub Plus daripada INNERGIE. Ia juga adalah salah satu produk daripada Delta Electronics (Netherlands) B.V Zandsteen The Nertherlands. Bila korang beli LifeHub Plus ini, Innergie akan memberi korang waranty selama 3 tahun.

KEBAIKAN LIFEHUB PLUS

pengecas telefon canggih, teknologi, iphone

Inilah bentuk 'EXCLUSIVE' LifeHub Plus dari Innergie yang seakan - akan bentuk titisan air mata. Bagi Bella design nya sangat menepati rasa dan up to date.Menggunakan material yang ringan dan selamat. USB Hub Plus ini akan mengeluarkan cahaya jika tenaga elektrik dialirkan kepadanya. Jadi, korang bolehlah 'ALERT' sama ada korang sudah padamkan tenaga elektrik atau belum.Bila Bella guna, Bella terus jatuh cinta dengan :- 

  • Rekabentuknya yang unik. 
  • Saiznya yang kecil dan mudah untuk dibawa kemana sahaja. 
  • Ringan 
  • Menjimatkan ruang 
  • Dapat mengecas 3 jenis gadjet sekaligus 
  • Membekalkan kuasa kepada gadjet lebih pantas menggunakan output 6.3A
SPESIFIKASI LIFEHUB PLUS

Apa yang Bella boleh katakan setelah menggunakan LifeHub Plus ini, Ia memang memudahkan kerana kita tidak perlu berebut plug. Lebih - lebih lagi bila korang lepak di "Coffee House" yang hanya menyediakan satu plug. Korang bawa LifeHub Plus beres masalah korang. Wayarnya pun panjang sehingga 3m. Masa Bella masukkan USB sedikit ketat supaya sambungan kita tidak mudah terlerai.

lifehub plus, penyambungan wayar

Inilah sambungan yang akan menjadikan segala masalah korang untuk mengecas banyak gajet dalam satu masa tercapai. Didalam kotak ini akan dibekalkan dengan :- 

  • LIFEHUB PLUS USB POWER HUB 
  • POWER ADAPTER 
  • AC INPUT CABLE  
  • USER MANUAL (tiada dalam gambar) kertas kecil sebagai panduan.


Senang sesangat menggunakan LifeHub Plus daripada Innergie ini. Korang hanya perlu sambungkan saja dari satu sama lain dan guna!!Selain daripada itu, LifeHub Plus juga menggunakan Inner Shield iaitu perlindungan kuasa dan Teknologi bersepadu Green sense.



Maklumat lanjut, Korang bolehlah ke Laman Web :- www.myinnergie.com 
Nantikan dipasaran tidak lama lagi. Mesti semua mahu memilikinya kan? Tunggu..

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.