JOM KURUS SATU MALAYSIA TEAM RAWANG

Alhamdulilah, tahun ini Bella ada keluarga baru. Keluarga yang amat bersemangat untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik dan berat badan ya...

Alhamdulilah, tahun ini Bella ada keluarga baru. Keluarga yang amat bersemangat untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik dan berat badan yang ideal. Bella diberi kesempatan untuk mengenali satu program yang sangat baik dan Bella rasa korang semua patut tahu iaitu Program JOM KURUS SATU MALAYSIA TEAM RAWANG. Jom Kurus 1 Malaysia ini ada disetiap negeri tau. Tapi Bella mengikuti Team Rawang sebab paling dekat dengan Bella. 

diet, cara kurus

Tengoklah aktiviti yang telah disediakan untuk ahli - ahli Jom Kurus 1 Malaysia Team Rawang. Padat. Jujur Bella cakap, Bella tak dapat nak mengikuti kesemua program ini. Penat Beb. Sampai satu tahap nak muntah hijau. Tapi, korang yang mahukan badan yang solid, mesti kena join dan dengar cakap Coach. Owh, lupa Bella nak perkenalkan dengan Coach Bella yang kacak lagi baik hati. Dia faham kalau Bella tak dapat join sebab Bella sibuk dengan aktiviti Blogger Bella. 

coach king

JOM KURUS SATU MALAYSIA TEAM RAWANG diketuai oleh Coach King. Dekat poster ini pun korang dan boleh nampak kan? Ini adalah program Jom Kurus yang KESEPULUH. Dah 10x pun korang masih tak sedar kewujudan program ini kan? Jadi sila ambil peluang join program yang ke 11.  Apa yang korang kena tahu mengenai Program Jom Kurus ini?
  • Program selama 6 minggu yang bermula dari 27 Jan - 10 March 2018.
  • Bagi Team Rawang, kawasan latihan adalah sekitar Serendah, Bukit Sentosa, Rawang (Country Home) dan ia akan berubah mengikut kesesuaian aktiviti dan keadaan cuaca.
  • Aktiviti RASMI adalah pada setiap SABTU dan AHAD.
  • Kelas tambahan pada setiap hari RABU MALAM. Tapi, Coach King rajin ya amat. Kadang -kadang Khamis malam pun ada.
  • Setiap aktiviti selalunya mengambil masa selama 2 Jam.
  • Timbang Mingguan akan diambil setiap minggu. (Paling menakutkan)
  • Pada Yang Baru lepas bersalin tidak sampai setahun perlu dapatkan khidmat nasihat doktor/atau khidmat nasihat dari COACH/TeamLeader.
  • Ada Apa- Apa Kecederaan Seperti Slip Disc, Gout, Athma, Sesak Nafas, Masalah Jantung, Tekanan Darah Rendah, Hypertension, Mudah Pitam dan lain lain masalah sila maklumkan kepada Coach/TeamLeader. 
  • Jangan risau, latihan yang dijalankan adalah amat bersuaian untuk semua golongan.


Bila korang menyertai JOM KURUS SATU MALAYSIA TEAM RAWANG, korang juga akan dapat Percuma E-Book From Kevin Zahri yang amat berguna sebagai panduan untuk korang mendapatkan tubuh idaman korang. Selain daripada itu, apa yang bagus mengenai Program Jom Kurus 1 Malaysia ini :-
  • Kita akan dilatih oleh Certified Coach/ Trainer (Certified Bodyweight Fitness Instructor).
  • Program ini akan mengajar kita tentang Nutrition Plan dan Fitness Plan.
  • Hanya Rm300 untuk yuran penyertaan dan untuk 10 Peserta Terawal akan dapat diskaun 10%  selagi tawaran masih ada.
  • Peserta yang menyertai kali kedua dikenakan caj bayaran sebanyak Rm240 sahaja. Diskaun 20%.
kurus

Korang mesti kena ingat, buat apa - apa saja, mesti berguru dan berilmu. Jangan ikut Google atau YouTube. Mungkin cara dia diet tu, sesuai dengan dia. Bila kita cuba, tak menjadi. Disinilah pentingnya ilmu. Apa yang pasti, korang pasti akan seronok dalam menurunkan berat badan dan sihat bersama keluarga Fitness TEAM RAWANG! Tengok sajalah contoh kejayaan diatas. Taknak ke jadi kacak atau cantik? Kalau nak, jomlah ramai - ramai kita mendaftar. Maklumat lanjut :- 

HP :-  Coach King - 0192844684

You Might Also Like

5 ulasan

  1. Nutrition plan dan fifness plan tu mmg penting, kalau tak sia2 je usaha berdiet tapi takde hasil

    ReplyDelete
  2. bestnyer..tak lama lagi warga Rawang kurus2 kot..;D

    singgah dari umifuzy.com

    ReplyDelete
  3. Nak diet ikut cara yang betul kan..sebab tu bagus bila ada komuniti group macam ni yang dibimbing oleh mereka yang pakar

    ReplyDelete
  4. location rawang tu kat mana salu dia buat?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.