IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING

26 December

Bella memang dah  lama nak cuba dan IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING. Akhirnya sampai juga susu ini ke tangan Bella.Seronoknya!! Bella baru dapat satu kotak besar kejutan dari Lazz Susu Kambing.  Siapa tak pernah dengar pasal Lazz susu kambing ni? Bella kenal susu kambing saja. Tapi jenama susu kambing memang tak pernah ambil tahu. Bila ada kawan yang tunjukkan yang susu kambing ada berbagai jenama, barulah Bella tahu yang ada jenama Lazz ini. Kenapa Lazz susu kambing? bukan jenama lain? Marilah Bella kongsikan kenapa, mengapa dan sebab - sebabnya. 

tips cepat hamil


Bella dah "unbox" kotak ini bersama - sama dengan kawan - kawan instagram Bella. Ada yang PM nak tahu susu kambing ni rasa apa? Bella pilih susu yang mana satu?. Jadi di blog ini Bella nak tunjuk dan ceritakan dengan lebih terperinci. Mungkin yang terlepas tengok video tu, baca dekat sini sampai abis tau. Lagi - lagi buat yang nak ikhtiar hamil. Sama - samalah kita IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING. InshaALLAH. Mana tahu kan? kali ini berhasil. Usaha, ikhtiar lepas tu kita tawakal. Tawakal tanpa usaha tu, sikap orang putus asa tu.

SET SEJOLI- IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING


lazz susu kambing

Bagi yang tertanya - tanya set mana yang Bella pilih, inilah dia. Set Sejoli nama diberi. Set ini amat sesuai untuk pasangan macam Bella. Ikhtiar untuk mendapatkan zuriat.Gambar tak jelas? Memang sengaja dipudarkan, nanti Bella tunjukkan satu persatu. Bagi excited sikitlah kan? Mesti ramai yang dah cuba berbagai cara termasuklah minum susu kambing asli sebelum ni kan? Ada yang rajin sangat, blend susu kambing dengan kurma. Set ini, sangat lengkap dan sangat "KENA" dengan petua yang diamalkan oleh ramai pasangan yang akhirnya dikurniakan zuriat. Bagi yang banyak masa memang ok sangat. Bagi yang terlalu sibuk, macam Bella ni? Macam mana nak buat? Keluar pagi balik malam. Sampai kadang - kala nak bancuh 3 in 1 pun takda masa. Lagi nak blend bagai. Lazz Susu Kambing memudahkan kita, tapi memberikan kesan dan khasiat yang sama. Alhamdullilah. Mudah.

LAZZ CAFE - IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING


lazz cafe susu kambing


LAZZ CAFE dalam kotak besar sebenarnya kalau korang Beli. Tapi, bila buka kotak ia dalam paket - paket kecil ni jugalah sebenarnya. Bagi yang nak cuba IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING, Lazz cafe ini amat sesuai bagi abang kita minum. Bella dengan teruja pun minum sekali. Bila dengar saja dan ada perkataan kopi dalam bahan - bahan Bella dah mengigil badan nak cuba. Cara bancuh pun senang. Air panas satu cawan, tuang dan siap. Terus hirup. Slurrrppp!!! Apa hal sedap sangat ni!! Sebelum ini, Bella memang dengar ada yang kata Lazz cafe ini rasanya sedap. Tapi Bella tak percaya. Dalam hati, "iyalah tu." Bila Bella minum sendiri, terus rasa nak minta maaf dengan orang tu sebab syak dia menipu. Sebab memang betul - betul sedap! 

lazz susu kambing

Lazz Cafe ini, bukannya sedap saja. Ia amat penting untuk kita dalam usaha untuk hamil. Antara khasiatnya :-


  • Suami Gagah secara semulajadi Saja. Kerana Lazzcafe membantu melancarkan aliran darah, dan memberi tenaga. Bila Bella yang minum, terus cari mana suami kita pergi ni? kah2x.
  • Lazzcafe juga dapat membantu meningkatkan kesuburan dan kualiti sperma. Jadi tak salah pun,  sama ada lelaki atau perempuan yang minum.
  • Coffee ini sangat Mild. Jadi ia sesuai untuk wanita yang hamil, berpantang & menyusukan. Rasa dia tak kuat sangat dan takdalah cair sangat sampai tak terasa kopi. Ia sangat seimbang dengan semua rasa yang tekak Bella perlukan. Sedap.
  • Satu-satunya Coffee yang mampu hilangkan Simptom ketagihan Caffeine seperti Migrain, Gastrik, dan Angin berlebihan dalam tubuh. Terbaik. Bella dan HB memang lemah tak dapat kopi. Lepas ni, memang ketagih nak minum Lazzcafe jelah nampaknya.
  • Biji Kopi Asli Kampung yang dipanggang tanpa minyak. Wanita berpantang minum, bantu hindar ‘Water Retention’ atau kegemukan Air.
  • Lazzcafe mengandungi Antioksidan yang membantu mencegah Jeragat ! dan baik untuk fungsi sistem tubuh.
Banyak kan kebaikannya. Tak rugi pun cuba. Sedap dalam masa yang sama, memberi dan meninggalkan kesan baik untuk tubuh badan kita. 

LAZZ KURMA - IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING

tips cepat hamil

Buat pengetahuan korang, ayah Bella seorang yang jarang bercakap. Biasalah ayah kan. Jarang sangat nak ambil kisah pasal anak - anak dia sebab sebulat nya serahkan pada emak Bella. Maknanya hanya hal penting saja dia akan bercakap dan bertanya. Percaya tak? Ayah Bella pernah bagi Bella sebungkus kecil susu kambing suruh Bella minum dengan kurma. Dia bagi suruh minum je, tanpa cakap apa - apa. Tersentuh! Maknanya khasiat susu kambing dicampur dengan kurma untuk hamil, bukan saja tersebar luas di Internet. Ayah - ayah dan mak - mak dikampung pun tahu. 

susu kambing sedap

Bila susu tu ayah yang bagi, Bella pun semangat nak minum. Bella pula tak pernah minum langsung susu kambing. Bila teguk tu, YA ALLAH!!. Rasa macam minum dekat sebelah kambing. Hamis. Nasib ayah yang bagi. Kalau Bella beli sendiri memang dah lama Bella campak. Minum sambil tutup hidung. Itulah kali terakhir Bella minum susu kambing. Tak mampu Bella nak minum lagi. Tu pun Bella tak boleh hadap kan? Baru sikit je. Bila Bella cerita dekat kawan - kawan, semua kata tahanlah sikit, memang rasanya macam tu. Mesti dorang semua tak tahu ada susu kambing yang sedap dari Lazz ni. Bella pun lambat dapat tahu. Korang yang tahu awal ni untunglah. Silalah amalkan. Sebabnya :-


  • Memelihara Kesihatan Rahim Wanita dengan mengeluarkan keputihan dan sisa period yang tertinggal.
  • Melancarkan Period dan mengurangkan rasa senggugut.
  • Asid Folik Semulajadi Membantu Menguatkan Rahim, sesuai diamalkan oleh wanita yang pernah alami keguguran pada kehamilan yang lepas, Atau Period Regular tapi masih belum pernah hamil.
  • Menjadi Diet Sempurna untuk Wanita yang hadapi masalah berkaitan Rahim seperti PCOS, Endometriosis, Cyst & Fibroid.
  • Baik Untuk KESUBURAN SUAMI ISTERI
  • Sesuai Juga untuk Semua Peringkat umur dari – Bayi tamat Susu Ibu – Kanak2 – Pelajar – Wanita- Lelaki – Warga Emas.

LAZZ ASLI - IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING

lazz susu kambing

Matlamat Lazz Susu Kambing ini adalah untuk memberi semangat kepada pasangan yang ikhtiar hamil dengan menyediakan makanan yang sihat tanpa rasa tertekan dengan rasa kambing yang hamis. Jadi, Lazz telah mempelbagaikan rasa susu kambing ini. Bagusnya! Paling penting korang amalkan secara konsisten. Lazz kurma adalah daripada Lazz asli yang telah digabungkan dengan kurma. Jadi, kebaikan Lazz asli memang ada dalam Lazz kurma. Cuma, Lazz asli tanpa apa - apa tambahan dan langsung tidak dicampurkan dengan gula. Bagi yang ada masalah seperti pcos, cyst, fibroid atau masalah period yang tidak teratur. Disarankan mengamalkan Lazz Susu Kambing Asli dan selepas itu baru minum Lazz Kurma.

hamil dengan lazz susu kambing

Lazz asli ini sesuai untuk diminum oleh semua, sama ada lelaki, perempuan dan juga kanak - kanak. Bagi yang tak boleh minum Lazz kurma, bolehlah cuba Lazz susu kambing asli dan campurkan kedalam minuman kegemaran korang. Apa yang korang perlu tahu mengenai Lazz Susu Kambing ini, ia bukan saja sesuai untuk ikhtiar mendapatkan zuriat tetapi juga baik untuk kanak - kanak, ibu hamil, ibu yang sedang berpantang & menyusu dan juga orang tua.

 SOALAN BELLA SEMASA IKHTIAR HAMIL DENGAN LAZZ SUSU KAMBING

ikhtiar zuriat dengan lazz susu kambing

Berbagai persoalan timbul dalam kepala Bella sebelum mengamalkan susu kambing ini. Iyalah kan, mestilah nak buat dan cuba betul - betul. Mestilah kena yakinkan diri sendiri untuk percaya pada produk ini. Mesti persoalan yang sama juga muncul dalam fikiran korang. Jadi sini Bella kongsi yer.



Macam mana Lazz Kurma Susu Kambing ini boleh membantu pasangan yang ikhtiar hamil?

Ia membantu dalam memberi kesuburan. Kira - kira 4% daripada sebiji kurma ialah folic acid dan susu kambing pula kaya dengan vitamin C. Korang pun tahu yang susu kambing panas kan? Jadi bila kita minum, perjalanan darah kita akan lebih lancar.   

                                            

Ada pasangan yang sudah berjaya ke? 

Lazz susu kambing telah bertapak sejak tahun 2015 lagi. Sejak mula sehingga ke hari ini, sebanyak 120 pasangan telah berjaya hamil.


Cara nak minum Lazz Kurma Susu Kambing ini macam mana? 

Ia mesti diminum suam atau sejuk sahaja. Bagi pasangan yang ihktiar hamil, 1mug bersamaan 4 scoop. Boleh minum pagi dan malam. Jika makan makanan berat, malam tak perlu minum. 


Boleh ke minum lebih dan bila - bila masa dan banyak kali? 

Boleh, cuma jangan diminum selepas makan makanan berat macam nasi, mee, bihun, spagetti. Boleh diambil dengan Oat, roti atau makanan yang ringan - ringan saja. Jika kena gayanya, berat badan pun boleh turun.


Masa datang bulan boleh minum tak? 

Boleh, sebab ia menlancarkan perjalanan darah dan mengurangkan senggugut.



MAKLUMAT LANJUT :-

FACEBOOK :- LAZZ Susu Kambing
INSTAGRAM :- @lazzsusukambinghq
TELEFON :- 013 - 3083354

You Might Also Like

5 ulasan

  1. IQ tertarik dengan lazz caffe tu, nampak sedap. teringin nak cuba!

    ReplyDelete
  2. susu putih laa e'in susah sikit nak minum.. kalau yang berperisa laju je.. huhu

    ReplyDelete
  3. Sedap lazz cafe tu akak suka sgt minum tiap2 pagi bella...rasa segar je badan

    ReplyDelete
  4. lazz ni bagus tau..yanie memang amalkan..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

MY DIET DAIRY

MY STORY EVERYDAY

MY TRAVEL HISTORY