Cara KURUS dengan Gula - Gula MINCE

mBella semenjak dua menjak ini, Memang tidak jaga pemakanan. Bersenam?? Memang jangan haraplah. Bella makan saja apa yang terlintas difikir...

mBella semenjak dua menjak ini, Memang tidak jaga pemakanan. Bersenam?? Memang jangan haraplah. Bella makan saja apa yang terlintas difikiran untuk makan. Bella fikir nanti sajalah jaga pemakanan. Tetapi, segalanya berubah selepas Bella tertimbang badan sendiri. MashaALLAH!! Berat ini adalah berat yang terpaling berat Bella pernah capai. Punyalah Bella terperanjat dan melompat.Sampai rosak mesin penimbang itu. Bella mulalah susah hati. Bella fikir boleh ke berat badan Bella ini turun? Terus Bella Google dan tertarik dengan Cara KURUS dengan Gula - Gula MINCE. Betul ke?? Makan Gula - gula saja boleh kurus? Berat badan ini, Bila dah naik memang susah sangat - sangat nak turun. Ini adalah kerana lemak jadi tepu dan selera semakin meningkat ! Bella macam itulah. Semua makanan nampak sedap. Maknanya Bella kenalah cuba berbagai cara untuk memecahkan lemak tepu ini, Lebih - lebih lagi dibahagian perut. Paling stress tengok perut belapis - lapis.



RESEPI KURUS, Cara kurus




sapu, losyen kurus, tips kurus

Tengoklah.. Berbagai cara Bella buat untuk mendapatkan hasil yang mantap. Green Tea la, Campuran buah - buahan, Air detox dan Gula - gula Kurus MINCE. Termasuklah COOL ROSE Firming Gel. Bersenam, Jangan lupa ya. Sekarang Bella seronok hendak bagitahu mengenai Gula - gula kurus MINCE dulu. Korang kena ingat tau, Bila berat semakin naik, potensi untuk korang mendapat penyakit seperti kencing manis, darah tinggi dan paling takut sakit jantung dan stroke sangat tinggi. Jadi, Mendapatkan tubuh badan yang ramping dan berat badan yang ideal, Bukan sahaja dapat menambahkan kecantikkan dan keanggunan diri, Tetapi juga dapat mengurangkan risiko untuk kita berhadapan dengan penyakit yang serious. InshaALLAH.


azam kurus, tips kurus, resepi kurus


Banyak juga pendapat yang menyatakan. Tekanan kerja dan emosi turut menganggu metabolism badan dan menyebabkan selera makan kita makin bertambah.Menambahkan lagi tekanan, Bila orang dah mula menanyakan kenapa kita Nampak makin gemuk dan berisi. Soalan cepu emas yang sukar ditanggani dan dijawab. Jadi, Marilah kita sama - sama menjaga pemakanan dan cuba menurunkan berat badan. Memang susah. Tapi, Bukan mustahil. Bella yakin, Semua boleh.




tips kurus, cantik, tips cantik,


KENAPA GULA - GULA MINCE??

Mesti korang macam tertanya - tanyakan?? Kenapa Gula - gula MINCE?? Banyak lagi kot produk kurus diluar tu. Sila Bella cerita sikit.

  • SENANG CARA MAKAN. cara makan sama macam gula gula. Buka dan masukkan sebiji tablet dalam mulut kemudian hisap sampai habis. Mesti ambik sebelum makan.Tak perlu air pun boleh terus ambil.Bella kunyah. Kunyahan pertama sangat yummy tau.

  • RASA SEDAP. alau hisap Bagi Bella, Kunyahan dan hisapan pertama tu, Memang sedap. Tetapi lama - kelamaan rasanya akan sedidkit pahit. Tapi, Biasalah. Ubat kan.Kalau sedap sangat  takut ketagih plak korang hendak hisap.

  • SENANG NAK BAWAK.Botol yang kecik dan muat dalam bag tangan. Saiz pilnya pun mudah untuk ditelan kalau korang tidak mahu hisap.

  • MENGURANGKAN SELERA MAKAN. Maknanya korang tengok makanan semua rasa macam tidak sedap. Banding sebelum ini, Tinggal batu dengan kayu saja korang tidak makan.

  • SELAMAT . Korang tahu tak yang gula gula kurus  MINCE ini dijamin produk kurus selamat kerana telah pun menjalani ujian Lab Test. Gula gula kurus ni dijamin selamat  kerana kilang yang menghasilkan produk kurus ni ada sijil GMP.
gel kurus, losyen kurus, cara kurus

KENAPA COOL ROSE FIRMING GEL??

Korang jangan tidak tahu, Cool Rose Firming Gel ini telah terjual lebih daripada 10 000 unit. Maknanya jenama ini telah sangat diyakini dan mendapat tempat dihati penggunanya. Bella yakin, Mesti orang yang sama yang beli dan ulang beli. Lepas itu berkesan pada dorang, Dorang pun cadangan pada sedara mara. Mestilah. Bagi Bella sangat terbaik. Kerana :-

  • BAUNYA wangi. Bagi Bella, Baunya tidak terlalu kuat sampai sampai menggangu aktiviti harian kita, Ataupun buat kepala kita sendiri pening.Betullah, Bau yang terlalu kuat akan membuatkan orang sekeliling kita menegur. Bila orang tegur akan terganggulah aktiviti harian  pula. Lepas itu bila kita hendak sapukan saja "firming gel" kita akan teringat, Alamak nanti mesti ada orang tegur. Sudahnya langsung tidak pakai. Membazir. Jadi, COOL ROSE, Walaupun kita dan sapu pada bahagian berlemak, Kita tetap akan yakin untuk membuat aktiviti harian kita.

  • Tidak memedihkan perut dengan rasa yang terlalu panas, atau seolah - olah kulit terbakar. Rasanya amat melegakan.

  • KKM NO : NOT 160904906K

Korang hendak lagi bukti?? Sini Bella letakkan lagi bukti - bukti yang telah berjaya!! Bella punya bukti lambat lagi. Baru sahaja sapu kan..

kurus, cara kurus

jadi kurus

gula-gula kurus, rahsia kurus


Bella ambil contoh sikit saja tu. Korang Boleh terus ke FaceBook https://www.facebook.com/DimarExclusive untuk melihat kesan - kesan positif keatas pengguna setianya. Harganya amat mampu milik :- 

COOL ROSE FIRMING GEL  rm60.00 tidak termasuk postage. Beli 2 rm120 dapat hadiah talitape yang comel secara percuma. 

MINCE Gula - gula kurus rm80.00 termasuk postage. Beli 2 Rm140.00. Korang beli satu set Mince Gula - gula kurus + COOL ROSE FIRMING GEL Rm190.00. 2 Mince + 1 Gel dapat Free pos, Hadiah tali skipping percuma dan Talitape percuma.  Free Calender lagi. (Promosi sehingga Stock Masih ada). 


Apa lagi!!! Cepat hubungi Eika yang cantik menawan untuk pembeliaan :- 011-29596740

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.