Penapis Air Terbaik COWAY

Korang.. Bella Lama tidak tulis kat Blog ini. Sangat sibuk mendeko dan menghiasi rumah. Masa Bella boleh dikatakan 24jam terisi dengan meny...

Korang.. Bella Lama tidak tulis kat Blog ini. Sangat sibuk mendeko dan menghiasi rumah. Masa Bella boleh dikatakan 24jam terisi dengan menyusun dan mengemas rumah. Sekarang  ini adalah ruang sikit untuk menaip. Barulah boleh meniap diruangan Blog ini. Arregagggghhhh rindunya. Banyak benda Bella hendak cerita dengan korang. Tapi, Bella pilih apa yang Bella paling "excited" dulu. Hendak tahu tak?? Bella dah memasang dan memilih untuk menggunakan COWAY!! Waaaaa "excited" sangat nak cerita dekat korang. Benda baik dan bagus ini memang perlu dikongsikan segera. Bella rasa ia adalah Penapis Air Terbaik. COWAY. Kenapa Bella kata ia adalah Penapis Air Terbaik?? 

resepi, coway, coway murah, coway terbaik


Penapis Air Mampu Milik-COWAY

Mula - mula kalau hendak beli apa - apa. Mesti kita akan fikir mengenai bajet kan? Korang jangan risau kerana harga COWAY ini amat berpatutan dan mampu milik! RINGGIT MALAYSIA 95 SAHAJA.  Murah kan? Hanya rm3.20 sehari. Korang jangan minta Bella bahagikan dengan jam plak.Murah kan? Coway ini bayarannya adalah debit daripada akaun bank yang korang pilih. Korang contohlah nak bayar hari - hari kan. Sebab Bella kata sehari rm3.20 sahaja, lebih belanja sehari tu, Korang pergilah masukkan dalam bank akaun. Haaa. Malu hendak pergi kaunter, Masuk saja dalam mesin. Mesin boleh terima rm5. Bernas tak cadangan Bella. Janji korang rasa ringan nak bayar bulan - bulan tu. Ini adalah PROMOSI TERBAIK ABAD INI DARI COWAY MALAYSIA dengan hanya Rm95.00 sahaja sebulan. Korang boleh jimatkan masa memasak air dan kualiti air halal dan bersih dijamin. Paling penting ada Cop HALAL.



Pemasangan Diseluruh Malaysia dan TEPAT pada WAKTUNYA- COWAY

Pendaftaran PERCUMA untuk model Penapis Air & Udara, Tanpa ada Interest dan TIADA caj tersembunyi.Korang hanya terus Bayar bulanan Rm95 SAHAJA!! Pendaftaran percuma adalah untuk sesetengah model dan mengikut promosi pada masa itu. Macam Bella pasang hari itu, Bella kena bayar kos pendaftaran rm200. Itu sahaja. Hubungi saja kawan Bella. Pindahkan rm200 kepada kawan Bella. Bagitahu tarikh hendak pasang, Hari yang kita hendak pemasangan dilakukan memang juruteknik itu akan datang. Juruteknik ini ada diseluruh Malaysia. Jadi korang tidak perlu risau dimana pun kedudukan rumah korang.

PENAPIS AIR TERBAIK,

Ini adalah model Coway yang Bella pilih. Dapat menampung jumlah air 5.8L sahaja. Buat keluarga Bella, Ia adalah sangat sempurna memandangkan keluarga Bella kecil sahaja. Jadi memang cukup. Tiada masalah bekalan terputus. Air cepat sahaja penuh. 

Apa yang Diperlukan untuk MEMASANG COWAY dirumah? 

Cara untuk pasang dan order amat mudah. Bella tidak jumpa pun kawan Bella, Zizul tu. Sebab mana ada masa. Jadi, segala proses menjadi mudah dengan teknologi zaman sekarang ini. Haruslah digunakan sepenuhnya. Hanya perlukan sedikit detail seperti:-


📌 Nama
📌 Alamat pemasangan 
📌 Nombor akaun bank aktif

Semua proses  dilakukan hanya melalui Whatsapp sahaja. Mudah kan?? Korang tidak perlulah Hendak ambil cuti ataupun duduk mengadap semeja. Masa itukan emas. Teknologi yang ada ini kita gunakan saja sepenuhnya. Korang kena percaya pada dealer. Sebab itu Bella cadangan korang order dengan Zizul saja. Dia kawan sekolah Bella dan Bella percaya dekat dia. Terbukti dah pun. Proses amat cepat dan mudah.Semua orang yang ada bank akaun yang aktif layak untuk memohon COWAY untuk memasang COWAY dirumah. Tidak perlu ragu - ragu ataupun was - was. 



COWAY


PERCUMA, dan PERCUMA dan PERCUMA


📌 5tahun Servis PERCUMA
📌 Cuci Filter setiap 2 bulan PERCUMA
📌 Penukaran Filter setiap 4bulan PERCUMA
📌 Penyelenggaraan mesin juga PERCUMA
📌 Pemasangan semula (pindah rumah) PERCUMA
📌 Penukaran semua filter baru dalam setahun PERCUMA
📌 Warranty 5 Tahun


Banyaknya yang percuma?? Betul ke ni? Betul. Benar. Tiada yang benar selain yang benar belaka. Memang Bella baru saja pasang. Tapi, pejabat tempat Bella bekerja dah lama pasang. Memang akan ada orang yang dating servis tiap-tiap bulan tanpa tertinggal sekali pun. Kalau korang terlupa dorang akan dating juga. Sebab dorang ada jadual dorang. Jadi korang jangan risau. Ini antara salah satu sebab juga Bella memilih COWAY. Nampak depan mata memang dorang ada buat kerja.



COWAY TERBAIK, COWAY MURAH


KELEBIHAN yang ada pada penapis air COWAY

📌 Mempunyai fungsi air Panas, Sejuk, Suam dan Biasa


Ini amat memudahkan kerja memasak. Bella kalau balik dari kerja, Keluarkan ayam beku, Rendam saja dengan air panas. Sambil - sambil itu bolehlah potong bawang ke, Sayur ke. Dulu, Sampai tak jadi masak Bella tunggu ayam itu menjadi sedikit lembut untuk dipotong.

📌 Menghasilkan Air mineral beralkali ringan (7.0 Ph - 7.6 Ph)

Fungsi dan kelebihan yang paling Bella suka. Air nya rasa sedap seperti mana air mineral jenama terkenal. Bella suka sangat-sangat. Ada yang kata, Air mineral rasanya sama sahaja. Tapi bagi Bella lain. Sangat lain. Air Coway memang sedap.

📌 Menggunakan Tangki BPA Free

Maknanya tanpa bahan - bahan dan plastik yang beracun.

📌 Menggunakan Teknologi terkini yang diguna pakai oleh rakyat KOREA
📌 Buatan dari Korea Bukan China
📌 Penggunaan Elektrik yang sedikit/Jimat Elektrik jika ON setiap hari ( RM 8 je sebulan)
📌 Safety Lock untuk air panas (Keselamatan buat kanak - kanak)

Korang boleh rujuk gambar diatas. Bagi air panas, Keselamatannya lebih sedikit. Keselamatan buat kanak - kanak juga. 

📌 Design yang cantik dan moden

Pandangan IKHLAS Bella mengenai COWAY!!

COWAY adalah seperti peti ais kecil dan pemanas air kecil yang digabungkan. Ia memudahkan Bella dari segi memasak. Masa memasak lebih singkat dan terasa lebih seronok. Bella turut menyukai rasa air nya dan amat menjimatkan Bella. Bella tidak perlu lagi membeli air mineral diluar. Bella dah ada punca air mineral dirumah. Memasak, membuat air, dan mencuba segala macam resepi baru lebih mengujakan dengan adanya COWAY!! Tidak percaya?? Tengok video dibawah :- 



Untuk sebarang pertanyaan atau tak faham dengn produk boleh terus menghubungi Azizul di talian sekarang!! Layanan yang baik dijamin. Kalau dia bagi layanan buruk, Sila ngadu pada Bella ok.

Call atau Whatsapp:
☎️ AZIZUL   0111 5739512
☎️ AZIZUL   0111 5739512
☎️ AZIZUL   0111 5739512
☎️ AZIZUL   0111 5739512


Semoga korang membuat pilihan yang tepat dengan memilih COWAY.

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.