Minyak Wangi Murah Dengan Bau Mewah - Inspire Desire

Korang!! Pernah atau tidak korang Beli minyak wangi murah , lepas itu baunya macam hapak atau tidak tahan, ataupun bau macam hampeh giler ....

Korang!! Pernah atau tidak korang Beli minyak wangi murah, lepas itu baunya macam hapak atau tidak tahan, ataupun bau macam hampeh giler. Bella pernah beli minyak wangi di butik yang hendak buat penghabisan stok minyak wangi dengan harga runtuh. Harga runtuh pun, tidaklah murah sangat. Mahal juga.Memang bila fikirkan balik, memang kena tipulah.Bella pun beli sampai 3 botol yang setiap satunya bermula dengan harga rm110 sehingga rm150. Bella beli minyak wangi jenama Dior, Nina richi dan Gucci. 


Minyak wangi terbaik


Semangat Bella beli kerana kononnya mereka membuat penghabisan stok minyak wangi yang Original. Betul - betul original. Sekali bila Bella pakai, langsung tidak wangi. Baunya sangat sendu dan melekat sekejap saja. Hampeh! Dekat 4ratus Bella habis. Langsung tidak berbaloi. Jadi sekarang ini, Bella akan beli 2 jenis minyak wangi yang betul - betul original untuk majlis - majlis tertentu dan satu lagi untuk pakai pergi kerja. Kalau mampu bolehlah beli minyak wangi yang beratus ringgit itu untuk pakai hari - hari. Tapi sayang beb, Sekali spray terbayang berpuluh - puluh ringgit duit terbang. Jadi untuk minyak wangi pergi kerja hari - hari Bella memilih untuk menggunakan Desire dari Dr.Halina. terbaik!! Ia adalah Minyak Wangi Murah Dengan Bau Mewah - Inspire Desire. 


minyak wangi dr halina, minyak wangi dr sheikh

Ini adalah dua jenis minyak wangi yang paling hangat dan di formulasikan khas untuk semua yang pentingkan penampilan dan gaya. Kedua - duanya berat bersih 30ml, EDP dan hanga berharga Rm49.00 untuk semenanjung dan Rm54.00 bagi yang berada di Sabah dan Sarawak. Masa Bella dapat itu, Bella tidaklah teruja sangat. Maklumlah, Ia bukanlah jenama yang hebat ataupun jenama antarabangsa. Bella macam beli pun sebab nak support member saja. Kawan Bella yang buka dan bau. Dia bau minyak wangi lelaki dahulu. Sebab minyak wangi wanita Bella masih pegang.


minyak wangi terbaik, minyak wangi harum

Bila kawan Bella yang menyibuk itu pegang dan cium, terus dia menjerit. "Wow!! wanginya! Sedaplah wei baunya. Minyak wangi apa ni?? Sedapnya bau dia.." Bella yang tengah main HP terus letak HP dan bau sekali. "Haah lah wei, Wangi betul. Minyak wangi Dr Sheikh je pun." Bella cepat - cepat masukkan dalam bag, sorokkan sebelum dia spray kat badan dia. Rugilah kalau dia spray. Minyak wangi lelaki ini, Inspire dari Dr. Sheikh. Ia adalah gabungan bauan MUSKY, WOODY CINNAMON, Some AMBER dan CLOVE. Patutlah wangi. Banyak gabungan dibuat. Paling penting ia HALAL.


minyak wangi dr sheikh, minyak wangi dr halina

Bila minyak wangi lelaki wangi. Perempuan punya apatah lagi. Warna botol dah sangat menawan hati. Pink ok. Merah jambu. Ia adalah inspirasi daripada Dr. Halina yang telah dibuat dengan gabungan Apple, Sensual Wood dan Exotic Flower. Bella pada mulanya memang tidak adalah memberikan harapan yang tinggi untuk minyak wangi ini. Tapi, Bila Bella mula spray!! Fuh! Kelembutan baunya menusuk hidung. Mendamaikan. Membuat Bella terasa diri ini bertambah ayu dan sangat segar. Bella sangat sukanya. Memang lain dari yang lain!!  Baunya seolah - olah datang dari lambakan bunga yang segar didalam bakul. Perggh!! Tengok. Terus boleh bersyair. Korang pun pasti sukanya.

minyak wangi murah,

Kedua - dua minyak wangi ini adalah sangat terhad. Ia adalah ramuan istimewa daripada Dr Sheikh dan Dr Halina.Ia dijamin Halal dan korang boleh bawa solat tanpa was - was. Ia boleh bertahan sehingga 8 jam (sepatutnya). Tapi, bagi Bella ketahanan minyak wangi ini bergantung kepada aktiviti harian kita. Ia lebih kurang juga macam minyak wangi terkenal. Ada juga yang cakap, ketahanan minyak wangi ini bergantung kepada bau peluh kita. Kadang- kadang bertahan sangat lama. Kadang - kadang sekejap saja sudah hilang. Macam Bella bila pakai, 5jam boleh bau lagilah dibadan. 

minyak wangi comel, minyak wangi berbaloi

Sekarang ini, Ia adalah barangan wajib yang Bella akan bawa kemana saja. Botolnya yang sangat comel, memudahkan ia dibawa kemana saja tanpa memerlukan ruang yang besar. Tahan lasak juga. Setakat ini Bella bawa pergi membuat aktiviti luar setiap hari memang tidak pernah tumpah atau terkeluar sedikit pun minyak wangi ini dari bahagian penutup ataupun bekasnya. Bella tidak pernah sukakan minyak wangi lain macam Bella sukakan minyak wangi Desire ini. Sebab itulah Bella sangat senang hati dan gembira untuk kongsikan dengan korang. 


minyak wangi, minyak wangi paling baik

Setakat ini kami telah menggunakannya dan sangat berpuas hati. Korang yang hendak dapatkan Desire dan Inspire boleh hubungi 012 - 2351353 atau klik link dibawah untuk dapatkan maklumat yang lebih lanjut:-

Website : 

Agent List : 

Facebook Page : 

IG Page : 
 
#wangianangkasawan
#wangisampaikebulan
#InspireDrSheikh
#DesireDrHalina
#lucempireventures 




Semoga kita semua sentiasa kacak, cantik dan wangi

You Might Also Like

4 ulasan

  1. wahhhhhhhhh Bella pun suka ya. Akak skrg mmg fav perfume botol pink tu

    Akak pun stokis wangian Angkasawan ni

    Kalau ada sesiapa nak beli...boleh Whats app Kak Moon at 011-39990764

    ReplyDelete
  2. memang tgh servey minyak wangi...mungkin boleh cuba yang ini...hihihi

    ReplyDelete
  3. Saya Agent sah kawasan Skudai. Boleh Whatsapp saya di 0192401223. Atau layari IG saya Meydstores.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.