Tudung Labuh By Uswah

Di bulan yang mulia ini, Bella nak berkongsi dengan semua mengenai Tudung berjenama Uswah. Uswah adalah 100% milik bumiputera yang dulunya ...

Di bulan yang mulia ini, Bella nak berkongsi dengan semua mengenai Tudung berjenama Uswah. Uswah adalah 100% milik bumiputera yang dulunya bertapak melalui perniagaan online sahaja. Setelah melihatkan perkembangan yang positif Uswah mengorak langkah yang lebih berani dengan membuka cawangan di Bangi Central. Namun, Uswah hanya menjual tudung sahaja jadi peluang diberikan kepada vendor2x yang mahu berkerjasama untuk menjayakan Butik Uswah ini sebagai vendor muslimah.

USWAH

Tahniah kepada Uswah kerana berani melebarkan sayap perniaagaan ke satu tingkat lagi. Uswah ini telah dijalankan sejak 2013 lagi. Hanya pada tahun ini saja Uswah membuka Butik dan Vendor.


Sempat la Bella bersama - sama meraikan hari bersejarah USWAH ni. Apa yang Bella ingat ada pencuci mulut yang disediakan sangat sedap. Cup cake, brownies dengan kek coklat nya sangat lazat. Alamak datang butik pun cerita pasal makanan patutlah gem Bella. 


Perkenalkan..inilah owner butik ini. Pn. Nur ILanah Abdullah. Dia juga model kepada tudung yang dihasilkan. Baru je lepas bersalin. Rezeki anak juga la tu. 


Uswah ini menjual pelbagai item dari vendor2x yang berminat bersama-sama menjaya USWAH sebagai vendor muslimah. Boleh dikatakan dari hujung rambut sampai hujung kaki, semuanya ada disini.Pin tudung, tudung, baju, kain, seluar, kasut dan juga bag tangan. Rambang mata betul. Bella pun tak lepaskan peluang mencuba selendang-selendang yang dihasilkan. Kainnya jenis lembut, selesa yang paling penting labuh. Labuh sangat pun ada. Harga pula terbaik. Bermula serendah RM15 sahaja.

tudung uswah

Haaa banyak tak Bella borong? RM15 je kot. Sekarang, kat website USWAH pun ada selendang - selendang yang berharga rm15 sahaja. 

Beauty Blogger

Sebelum pulang haruslah kita bergambar kenangan. Jadi jom la korang ber shopping di USWAH. Boleh la Ke 

FACEBOOK                   : Uswah Islamic Clothing
INSTAGRAM                 : Uswah Islamic Clothing
WEBSITE                       : www.uswah.com.my
CONTACT PHONE        : 011-10742198
CELL PHONE                 :011-10742198 
 E-MAIL ADDRESSES   : sales@uswah.com.my

Ok gurlsss sampai disini dulu... Selamat Bershopping...

You Might Also Like

4 ulasan

  1. dari dulu memang minat tgok tdung uswah ni. selalu kelua ads dekat fb. labuh & berpatutan

    ReplyDelete
  2. Cantik tudung uswah....jom follow blog saya..harap dapat bertukar-tukar info sambil menambah followers..salam ukhwah..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.