Panduan Memilih Kerjaya-DVD MYRYL

Selamat membaca topik yang penting ini. Sila jangan skip satu ayat pun ok.  Panduan Memilih kerjaya adalah topik bella arini. Terlebih dah...

Selamat membaca topik yang penting ini. Sila jangan skip satu ayat pun ok. Panduan Memilih kerjaya adalah topik bella arini. Terlebih dahulu kita kena jelas mengenai kerjaya. Kerjaya?? Apa itu kerjaya? Kerjaya sama maksud dengan perkerjaan. Sama je. Kalau kita anggap perkerjaan kita hanya untuk dapat gaji, lepas itu pergi bayar hutang, perkerjaan itu tidak boleh dijadikan kerjaya. Kerjaya adalah kita berusaha untuk menaikkan diri dari satu fasa ke satu fasa atau dari satu pangkat naik pangkat dari tahun ke tahun. Itu barulah dinamakan kerjaya. Membina kerjaya. Meningkatkan diri dialam pekerjaan. 

KERJAYA, panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya

Terpulang pada kita hendak menjadikan pekerjaan itu sebagai satu kerjaya atau tidak. Pada pandangan Bella, untuk mengapai peningkatan kerjaya ini banyak pengorbanan yang harus kita lakukan, contoh sabar dengan kawan-kawan yang dengki, tahan dengan kata-kata orang, makin besar tanggung jawab, kena bodek boss dan lain - lain la. Korang sila fikir sendiri la yer. Bella masih ditakuk yang lama, sebab Bella tidak rela untuk lari dari keselesaan sekarang. Itu fakta. Kuasa minda. Mental Blocking. Kita dah rasa kita di zone selesa, jadi kita tidak rela untuk keluar dari keselesaan itu untuk mencuba sesuatu yang baru yang mungkin akan menyusahkan kita. 

panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya

Bella berpeluang mempelajari bagaimana aura warna dalam diri kita dapat menpengaruhi  ataupun dapat memberi kita peluang dalam menentukan kerjaya yang bersesuaian dengan kita sila klik disini Cara Memilih Kerjaya Melalui Warna-MYRYL. Percaya tak korang yang setiap warna mempunyai aura dan getarannya tersendiri? Tahukah korang, kerjaya ataupun matlamat hidup korang dapat ditentukan melalui warna? haaa... tidak tahu kan? Kalau korang dah tahu, ataupun sudah ada pengetahuaan mengenai ini, tahniah Bella ucapkan. Teruskan dengan kesesuaian warna dengan diri korang. Kalau tidak tahu, Bella ceritakan serba sikit dengan DVD terbaru dari MYRYL (COLOURS & CAREER).

Myryl, kerjaya, Shuhada, panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya


DVD ini terbahagi kepada beberapa modul dan menjelaskan bagaimana warna dapat membantu kita dalam menentukan kerjaya yang sesuai dengan kita. Warna yang Bella katakan ini, bukannya warna kegemaran kita tau, tapi warna yang dapat ditentukan dengan melakukan diagnolisis. Diagnolisis ini pun ada caranya. Harus dilakukan oleh yang sudah berilmu mengenai MYRYL ini. Didalam video ini ada dicertitakan detail bagaimana melalukan diagnolisis kepada orang lain. Tapi, AWAS!! jangan lakukan jika korang ragu - ragu ataupun masih tidak pasti adakah cara korang buat itu betul atau tidak.

Warna dan kerjaya, panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya

Dalam DVD ini juga menjelaskan serba sedikit kaitan warna dan number. Number juga dapat menunjukkan personality kita.

panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya

Ini adalah contoh penggiraan warna, sama macam Bella ceritakan sebelum ini. No 6 itu akan mewakili warna anda. Cara Memilih Kerjaya Melalui Warna sila click kalau nak tengok detail.

panduan memilih kerjaya, kerjaya, cara menentukan kerjaya

Ini adalah step yang penting. Iaitu menghuraikan impian kita menjadi 10 langkah supaya kita senang mencapai impian kita. Melalui langkah - langkah inilah kita akan merasakan betapa mudahnya nak mengapai impian kita tu. Selain itu terdapat juga penggunaan warna dalam seharian kehidupan kita. Hebat. Macam tak sampai kan? Korang kena cari dan beli DVD ini kalau nak senang faham.  Bella nak cerita detail pun korang tetap tak akan faham. Kena cari juga DVD ini kalau betul - betul nak fahami kerjaya korang melalui warna. Bagi sesiapa yang mahukan video ini boleh la ke website untuk order. Boleh juga hubungi sini untuk keterangan lebih lanjut.


Media Contact : 
Nadhir Nordin

Mobile No: 019-9390135

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.