Q'Manda Rahsia Kecantikkan Pelakon Nur Risteen

Bella berpeluang menghadiri Majlis Memperkenalkan Duta baru untuk produk Q'MANDA yang telah lebih Setahun berada di Pasaran memeriahkan...

Bella berpeluang menghadiri Majlis Memperkenalkan Duta baru untuk produk Q'MANDA yang telah lebih Setahun berada di Pasaran memeriahkan pasaran kecantikkan Malaysia. Bagi memantapkan lagi dan memperluaskan lagi promosi dalam memperkenalkan Q'Manda dipasaran kecantikkan, Q'Manda telah memperkenalkan Duta dalam mempromosikan produk kecantikkan ini.Bukan itu sahaja, Duta ini juga adalah pengguna setia Q'MANDA. Siapakah Duta itu??? Nur Risteen orangnya. Pelakon yang sedang meningkat naik. Kakak Ruhanis. Muka pun nak lebih kurang. Q'Manda Rahsia Kecantikkan Pelakon Nur Risteen.


Apa yang menarik, Nur Risteen bukan sahaja Duta Q'manda, dia juga mengamalkan dan menjadi pengguna setia Q'Manda. Q'Manda adalah set penjagaan muka "MAGIC". Terdiri daripada set lengkap dan mudah. Hanya dengan Facial Treatment, Vitamin E serum dan Day Cream.






Nur Risteen juga berkongsi pengalaman beliau sendiri, dan menceritakan bagaimana Q'Manda telah mencantikkan wajahnya. Katanya,

"Bila saya ke Umrah baru - baru ini, kulit muka saya mengalami kekeringan wajah yang teruk. Pada waktu itu, Risteen merasa agak was - was untuk mencuba Q'manda dan hanya mencuba serum vitamin E sahaja dulu. "Magic" nya kerana bila bangun keesokkan harinya, muka saya kelihatan lembab dan  lebih berseri.
 Macam menarik kan?  Macam tertarik Bella pun untuk mencuba. 



Hanya dengan set lengkap ini kita boleh dapat wajah yang mulus dan cantik. Ia sesuai untuk yang tiada masa SPA muka, Q'Manda Magic Skincare Beauty boleh merawat, membaik pulih wajah yang kusam,kasar, kedut, berminyak seawal 7 hari. Korang boleh membuat pembeliaan dengan ejen atau secara online. 

Facebook: @qmandaofficial
Instagram: @qmanda_beauty
WhatsApp : +6018 - 7772747



Duta Q'manda beauty

Apa yang paling penting lagi, Q'Manda Beauty ini juga telah mendapat kelulusan KKM .100% adalah buatan Malaysia. Tanpa paraben. Tanpa merkuri.

Selamat mencuba.



You Might Also Like

2 ulasan

  1. dulu awal2 berlakon nampak biasa2 je dia ni,skrg memang makin cantik kan

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.