MENGEJUTKAN!! LAZADA BAGI KEJUTAN!

Wow!! Awesome!! Terkejut!! terkesima!! termanggu!! Semua ter.. Bella rasa bulan ini.  Terkejut bila HB buat kejutan hari jadi untuk Bella. ...

Wow!! Awesome!! Terkejut!! terkesima!! termanggu!! Semua ter.. Bella rasa bulan ini. Terkejut bila HB buat kejutan hari jadi untuk Bella. Itupun dah terkejut ayam. Terima pula hadiah dari 88Premier melompat bintang Bella bila tengok bling - bling dalam kotak. Makin mengejutkan bila LAZADA bagi kejutan! Terkejut macam terkena elektrik. Alhamdullilah syukur... selain daripada doa - doa kalian untuk hari jadi Bella kali ini, banyak juga kejutan yang Bella dapat. Alhamdullilah.


lazada Sale


Pelik juga kan? Kenapa Lazada ini berbaik hati sangat - sangat hendak bagi Bella hadiah hari jadi? Rupanya hari jadi Lazada sama bulan dengan Bella. Waaahh bolehlah kita tiup lilin dan potong kek sama sama!! Bella baru saja balik bercuti. Jadi memang banyak kerja yang tertangguh sampai kotak kejutan dari Lazada ini Bella tidak buka langsung! Percaya tidak?? Nampak sangat menipu kan? ada ke orang yang tidak teruja bila dapat hadiah? Bella dah tengok dah sebenarnya. Lepas ini Bella cerita satu persatu. Haruslah cerita detail bagi korang rasa keterujaan Bella ini kan.

barang terbaik di lazada

Apa korang hendak juga??? Jangan risau, korang juga boleh dapatkan kotak Kejutan yang sama macam Bella ini. Lebih - lebih lagi bila kotak Lazada ini di cipta khas untuk sambutan hari kelahiran Bella! Eh hari ulang tahun Lazada. Maknanya kotak ini hanya ada pada bulan ini saja. Apa yang paling penting dan akan buat korang lompat bintang, Supprise Box Lazada ini akan diberi harga diskaun yang tidak masuk akal hanya untuk Hari Ulang tahun Lazada yang ke lima ini bermula 22 - 24 Mac 2017. Waaahhh!! buka sekarang website Lazada dan sedia pilih barang apa yang korang hendak beli esok. Sengaja Bella cerita tepat - tepat pada tarikh Sale ini. Bagi korang pun terkejut sama. 

lazada murah

Kejutan istimewa kali ini adalah sempena Lazada 5th Birthday Surprise Sale pada 22-24 march 2017 memang akan buat korang terkejut dan tertunggu - tunggu kerana, nilai diskaun itu korang hanya akan perolehi setelah sampai ke bahagian pembayaran. Macam mana?? 


Korang nampak kan gambar yang Bella letakkan diatas ini. Ia menunjukkan sekali 3 step mudah untuk korang mendapatkan diskaun hebat semasa membeli belah di Lazada! Nampak kan yang bahagia bawah sekali tu. Bagi korang mudah lagi, bella ceritakan sekali lagi lah ya. Langkah mudah itu :-

  1. Korang pergi terus ke www.lazada.com.my 
  2. Silalah cari apa yang korang hajati dan cari. Bella yakin 100% hampir kesemua yang korang impikan ada di website ini.
  3. Klik saja pada barang yang korang suka itu, dan masukkan dalam cart (add item to your cart)
  4. Kalau korang hendak pilih barang lagi, biarkan saja dan buat langkah saja langkah ke 3 sehingga korang selesai membeli belah.
  5. Teruskan kepada bahagian pembayaran jika korang sudah puas hati. 
  6. Bila korang klik saja, terus akan nampak harga kejutan untuk korang.
  7. Tunggu barang sampai. 
Mudah sangat - sangat kan? Jimat masa, tenaga dan wang. Tidak payah bayar tol, parking semua2x la.


Bella dah dapatkan Surprise Box Bella sempena Lazada 5th Birthday Surprise Sale pada 22-24 march 2017 korang bila lagi?


Maklumat lanjut korang boleh check it out  di :-

Website : www.lazada.com.my 

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.