Baju Muslimah Tercantik Hanya Di NORIE SIGNATURE

Hai peminat wanita yang obses ber shopping diluar sana.. sama ada yang asyik ber shopping di pusat membeli belah ataupun secara online !! ...

Hai peminat wanita yang obses ber shopping diluar sana.. sama ada yang asyik ber shopping di pusat membeli belah ataupun secara online !! Jom Bella perkenalkan satu jenama terbaik bagi pengemar pakaian muslimah. Bella dah tengok dan pergi ke laman menjual pakian muslimah ini. Korang kalau pergi ke wesite ini pasti teruja. Sebab, Bella rasakan Baju Muslimah Tercantik hanya terdapat di NORIE SIGNATURE. Korang cubalah klik di website ini   http://www.noriesignature.my/ mesti korang teruja.  Jom la Bella belanja sikit baju yang macam mana ada di Website ini. Mana tahu korang malas hendak klik kat link tu. kan.. Jadi Bella payung sikit la. Teruja kan ?? gila tak teruja ?? Shopping wey !! 


                              jubah murah, jubah, norie signature


Cantiknya !! Biasa korang masuk saja kedalam website Norie Signature gambar seperti diatas adalah Homepage website Norie Signature . Ada Jenis - jenis Pakaian muslimah yang dijual oleh Norie Signature. Sangat senang untuk korang pilih, sebab bukan sekali korang klik berlambak - lambak pakaiaan sampai tidak tahu mana satu hendak dipilih dan kotak yang mana hendak ditekan. Sangat mudah untuk faham dan memesan melalui website ini. Kalau korang rasa korang hendak cari Blouse korang tekan saja tulisan Blouse disitu dan akan keluar plak jenis - jenis blouse yang dijual. Contoh Bella berminat sungguh dengan Blouse Layla dari Norie Signature ini.


         blouse muslimah, blouse murah, Norie Signature

Terdapat 5 warna Blouse Layla yang Norie Signature ketengahkan. Mungkin warna ini senang dipadankan dan mempunyai permintaan pembeli yang ramai. Blouse Layla ini mempunyai perincian dilengan. Nampak kan?? Memberi sedikit kelainan pada Blouse ini. Warna Blouse ini pun sangat lembut. Memberikan impak yang sangat manis dan lembut kepada si pemakai. Walaupun semua sangat cantik dan comel, tapi Bella minat dengan warna purple tu. Comelnya !! siapa sama pilihan dengan Bella ?? yeayy gime me five !! 

                        blouse terbaik, jenis  jenis blouse

Helena Blouse turut menarik perhatiaan Bella. Jika Layla Blouse banyak menggunakan warna pastel dan lembut, Helena Blouse pula menggunakan warna yang sedikit terang dan gelap. Waahh .. cantiknya. Semua sangat cantik. Bella kalau pakai macam ni, menangis mak mentua. Gaya muslimah sungguh. Nampak sangat sopan dan anggun. Helena Blouse Bella sangat tertarik dengan perinciaannya yang melabuhkan bahagian belakang. Tidaklah duduk terselak. Pada Bella warna hijau pekat itu, eh warna cream, warna grey alamak.. semua cantik. Pening sangat nak pilih. Apa pilihan warna korang ? Kongsi sikit.. Bolehla Bella tiru. Tak pe.. kita pakai lain hari. kan.. Alamak ada satu lagi yang membuatkan biji mata berpinar tidak tahu hendak pilih yang mana. JUBAH WARDAH.


 baju muslimah murah, baju murah, muslimah cantik
JUBAH WARDAH ini mengabungkan dua warna sahaja. Memberikan kesan ringkas dan kemas kepada si pemakai. Pada Bella kalau korang beli jubah ini korang boleh memakai shawl atau tudung yang bercorak pun tiada masalah. Tapi, pastikan corak tudung korang itu ada warna cream atau hijau pekat. Kedua - dua warna itu mestilah warna paling banyak ditudung yang korang pilih itu. Bella dapat bayangkan keanggunan korang kalau pakai macam itu. Terbaik.


muslimah cantik, pakaian muslimah murah


Jubah Wardah ini terdapat dalam empat warna dan bagi Bella sangat comel. Jubah yang berwarna cream ini pula, menampakkan si pemakai lebih kurus. Korang kalau pakai macam ni mesti ramai tegur korang nampak lebih kurus. Tak percaya juga. Cuba beli pakai tengok. 


baju muslimah, baju cantik

Jubah Wardah yang menggunakan warna pink ini pula, memberi impak comel dan manja kepada si pemakai. Bella kalau beli jubah ini, Bella akan pakai tudung warna pink kosong atau berbunga - bunga cream warna asas tudung pink. Mesti comel. Mesti nampak lebih muda. Tips ini, korang tinggal cuba saja.

                  
 
Macam mana dengan jubah warna turquoise ini pula ? Sama !! sangat cantik !! kelabu biji mata hendak pilih yang mana satu. Korang dah buat pilihan? Cepat - cepat buat pilihan. Apa yang Bella cerita dan kongsikan disini adalah suku sahaja dari baju yang dijual. Bella tertarik dengan Baju - Baju muslimah ini. Jadi Bella kongsikan dengan korang.

Apa yang lebih istimewa, bagi setiap pembeliaan awal dan pertama kali ada diskaun !! gunakan kod promo REG10 untuk melayakkan korang mendapat 10% daripada harga baju disini. Lebih istimewa lagi semua baju muslimah disini didesign untuk wudhuk dan brestfeeding friendly. Senangkan??  Mungkin bagi korang Baju yang Bella kongsikan dengan korang ini  tidak cantik atau menarik jadi korang bolehlah melawat sendiri Butik mereka lagi puas hati kan boleh cuba dan pegang material baju disini. Bolehlah ke :-


Norie Signature Sdn Bhd (1156925-T)
No 63B Tingkat 2, 
Jalan Besar/ku8, Meru 
41050 Klang 
Selangor, Malaysia


Waktu Operasi
Email : Isnin-Jumaat ( 10.00am - 6.00 pm)
Urusan Pos : Isnin-Jumaat (Kecuali Cuti Umum, Sabtu dan Ahad)


Korang juga terus memesan secara online di website  http://www.noriesignature.my/. sangat mudah untuk memesan dan boleh dipercayai. Ok.. Kalau korang dah beli dan bergaya dengan baju dari NORIE SIGNATURE jangan lupa kongsikan dengan Bella ok. Mesti cantik dan bergaya.. ok korang selamat membeli belah.
                       




  
 

    

You Might Also Like

7 ulasan

  1. Semua cantik..blh laa pilih2 nnti mana berkenan

    ReplyDelete
  2. Saya suka blouse layla & jubah wardah tu sbb warna2 dia soft..

    ReplyDelete
  3. cantik.. hehe tak tau nk plih yang mana satu

    ReplyDelete
  4. Cantik. Cool ja nampak sopan an d sejuk mata memandang. Bole usha2 ni buat majlis tertentu. TQ Bella for info

    ReplyDelete
  5. Kelip-kelip mata tgk baju tuuu.. Nex week gaji bleh soping... Hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.