HEROES MENS WASH KEPUASAN SUAMI ISTERI - 18SX

HEROES MENS WASH kepuasan suami isteri. Kenapa Bella cakap macam tu?? Ini cerita 18SX ok.Bella bagitahu awal -awal ni. NANAFA JUTA BEAUTY t...

HEROES MENS WASH kepuasan suami isteri. Kenapa Bella cakap macam tu?? Ini cerita 18SX ok.Bella bagitahu awal -awal ni.NANAFA JUTA BEAUTY telah mengambil inisiatif menghasilkan satu produk khas buat lelaki. Lelaki juga memerlukan produk tersendiri sebenarnya, cuma tidak ada mana - mana produk yang dapat memberikan kesan kepada lelaki dengan hanya mencucinya. Jadi kaum Adam sepatutnya mengucapkan terima kasih kepada  NANAFA JUTA BEAUTY yang menghasilkan produk kebersihan lelaki ini. Produk ini adalah yang pertama di Malaysia HEROES MENS WASH.


     pencuci lelaki

Hanya buat Lelaki dan menggunakan tagline kini "boboy" lebih HEBAT!! kaum lelaki pasti teruja. Korang kaum lelaki tidak mahu ke mempunyai "boboy" yang sihat, gagah dan mantop dengan hanya satu langkah. Cuci saja.Tidak perlu makan ubat, mengadakan ritual, berpantang ataupun berurut. Hanya dengan mencuci korang akan dapat kebaikannya. Hebatkan??

 
Artikel malam ini amat sesuai untuk lelaki2 di luar sana. Kadang kala masih ramai yang belum peka terhadap masalah sendiri. Perkara biasa yang kita dengar adalah mengenai penjagaan wanita. Tetapi apabila berkaitan lelaki, ramai yang angkat tangan dan malu sebab perkara tersebut masih di anggap remeh.Selalunya apa masalah lelaki yer? Kulit zakar kering adalah masalah yang sangat biasa. Masalah kulit yang kering ini akan menyebabkan rasa tidak selesa dan terasa kulit zakar seakan-akan tertarik. Lebih teruk lagi, perkara ini berisiko membawa kepada masalah yang lebih serius.

Banyak faktor yang boleh menyebabkan masalah pada zakar. Antaranya:

  • penggunaan sabun badan pada zakar, boleh merengsakan kulit seterusnya menyebabkan pengeringan dan gatal di kawasan sekitar zakar. 
  • Kewujudan kulat  
  • Psoriasis – yakni keadaan kulit yang boleh menjejaskan seluruh badan, menyebabkan kekeringan, gatal-gatal dan, kulit mengelupas.
  

Kelebihan HEROES MENS WASH ialah : 

  • Menggunakan BEATIN iaitu anti kerengsangan pada kulit. Mempunyai fungsi antiseptik yang membunuh bakteria yang tidak diingini. 
  •  EXTRA SIREH iaitu mengurangkan radang kulit dan melegakan gatal - gatal. Ia juga mencegah ejakulasi prematur. Kalau korang kaum lelaki hendak tahu, pada pembersih wanita kebanyakkannya juga turut menggunkana sireh. Ejakulasi prematur maksudnya takdalah lembik tiba - tiba. 
  • GLYCERINE iaitu mencerahkan warna kulit. Perggh melepak putih la Boboy lepas ini.hahaha. Mengangantikan sel kulit mati dan rosak dengan kulit baru dan menanggalkan kotoran pada permukaan sel. 
  • SEA SALT pula, melegakan gatal - gatal kulit. Bersifat alkali dan menggunakan sistem imunasi badan. 
  • CATUABA EXTRACT iaitu membantu mengatasi masalah mati pucuk. Meningkatkan tumbesaran saiz penis. Meningkatkan Syahwat dan mengurangkan risiko kanser. 
  •  Mentol Crstal pula meningkatkan pengaliran darah dan meningkatkan pengangkutan oksigen.

       
                    

Banyaknya Kelebihan dan Kebaikan HEROES MENS WASH ini. Nampak atau tidak yang HEROES MENS WASH mampu mengatasi dari semua masalah itu berlaku dengan hanya dengan mencuci bahagian itu saja.HB kata bila pakai terasa sejuk dan segar. HB baru saja menggunakanya dan setakat ini kesan memang terasa selepas saja mencuci. malu pula rasanya hendak huraikan satu persatu. Jadi apa kata korang cuba saja. Tidak rugi. 

Pastikan produk penjagaan alat sulit yang digunakan mempunyai kandungan lembapan semulajadi, mengelak kekeringan, dan mineral serta nutrien daripada bahan dan unsur semulajadi Heroes Mens Wash secara konsisten 2 kali sehari setiap hari. Pastikan korang sudah berkahwin la yer. Jangan cuba tanpa pasangan. Mana hendak hala?? bahaya ok?? 

Korang yang mahu mengetahuinya lebih lanjut bolehlah menghubungi : 

Hubungi HQ untuk keterangan lanjut dan pembelian:


FaceBook : Nanafa Beauty
Tel No : 016 4126546 


You Might Also Like

3 ulasan

  1. satu-satunya produk dikeluarkan untuk lelaki..bagus betul Nanafa Beauty ni.

    ReplyDelete
  2. "..setakat ini kesan memang terasa selepas saja mencuci..." wow..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.