Wednesday

Rahsia Memikat - Harum Malam

Menarik kan tajuk yang Bella nak ceritakan dan "story mory' korang hari ini Syok sendiri. Mengenai Wanita. Istimewa buat wanita,gadis,remaja,ibu -ibu dan semua perempuan. Ini sebenarnya rahsia Bella juga. Bella dengan sangat berbesar hati kongsikan rahsia Bella ini. Rahsia Memikat Harum Malam. Nama pun gempak. Harum.

kasih sayang suami isteri, 18sx, sexy

Perkenalkan Harum Malam yang diformulasi dengan ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. Harum Malam ini sebenarnya supplement khusus untuk kaum wanita. Supplemen yang dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Macam badan Bella bila pakai, tidaklah wangi sangat sampai tidak perlu memakai minyak wangi, cuma bau badan tu kurang la. Maksudnya disini, ia mewangikan dari dalam. Tidaklah badan korang terlalu berbau akibat peluh. Bella rasa,bolehlah yang berbadan besar amalkan selalu, sebab saiz badan yang besar cepat berpeluh. Boleh la cuba amalkan.


Harum Malam banyak kebaikannya. Lebih - lebih lagi buat pasangan suami isteri. Bagi Isteri, ini nasihat Bella lah ya.. Rahsia isteri sesama isteri. Harum Malam ini dapat merawat vagina. Ia dapat membantu menyempitkan lubang dan membantu kita memberi kemutan yang lebih. Malu nak cerita. Tapi, bagi kebaikan bersama, elok lah kita kongsi.

Bila kita bersama suami memang akan terasa perbezaannya. Korang kalau hendak tahu, Harum Malam ini sesuai ke tidak untuk korang, memberi kesan atau tidak, korang buat dan amakan Harum Malam ini selama 3hari. Isnin, Selasa dan Rabu. Khamis malam jumaat nak bersama kan? Jangan bagitahu suami memasing korang sedang amalkan Harum Malam. Sorok kan pun takpe. Tengok suami ada tegur tak. Huuhuhu. Macam Bella, tidak perlu ambil pagi dam malam. Bella ambil sesudu pagi sahaja. Ikut kesesuaian.


Harum Malam ini juga boleh diambil oleh anak dara, remaja dan gadis yang belum berkahwin. Ia dapat membantu merawat faraj dari masalah seperti keputihan, gatal - gatal  vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi. Boleh di ambil setiap hari walaupun period. Memang masa period kita kena jaga kebersihan betul - betul. Kalau tidak, penyakit lain pula datang.

Harum Malam menggunakan bahan - bahan semulajadi iaitu Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna.

Kelebihan dan kebaikan lain yang ada pada Harum Malam adalah :-
  • Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
  • Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
  • Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
  • Menegangkan payudara.
  • Memulihkan rasa rapat.
  • Mengencang otot kewanitaan.
  • Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
  • Menyihatkan rahim.
  • Mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
Bagi maklumat lanjut boleh atau mendapatkan Harum Malam bolehlah menghubungi 

HP : 010-4042769
Cara pengambilan:

Pagi : 1 sudu sebelum sarapan
Malam : 1 sudu sebelum tidur

*boleh diminum terus
*Pastikan guna sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu,dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya.boleh simpan dalam peti sejuk .Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran..

Isipadu : 250 ml
Berat : 580 gram

Selamat Mencuba.

1 comment:

  1. wow..statement mengancam...huhuhu..bagus produk ini, dah cuba...huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

Have Fun!!

Kelab blogger Ben ashaari

Kelab blogger Ben ashaari