ANCASA HOTEL & RESORTS BAGI DUIT RAYA

Assalamualaikum dan salam Ramadhan. Diharapkan semuanya mendapat keberkatan bulan mulia ini disamping sentiasa berada didalam limpah d...


Assalamualaikum dan salam Ramadhan. Diharapkan semuanya mendapat keberkatan bulan mulia ini disamping sentiasa berada didalam limpah dan rahmatnya. Bella nak cerita pasal benda yang menyeronokkan iaitu Raya! setuju tak kalau Bella cakap, kita yang dah besar ni, raya dapat pakai baju baru, kumpul ramai - ramai dan dapat makan sedap - sedap kira dah cukup sempurnalah raya kita. Anak - anak dan budak - budaklah paling seronok dan gembira. Jadi, ANCASA HOTEL & RESORTS BAGI DUIT RAYA awal - awal kepada anak yatim dan asnaf. Golongan ini jangan dilupakan. Tahniah kepada Ancasa Hotels & Resort yang telah mengembirakan 35 orang anak yatim dengan menyumbangkan baju raya dan juga duit raya. 


Bella berbesar hati kerana turut berpeluang menyertai program ini yang merupakan agenda tahunan Ancasa Hotel dalam membantu golongan yang kurang bernasib baik sekaligus menceriakan anak - anak yatim dalam menyambut Ramadhan dan Hari Raya tidak lama lagi. Anak - anak ini telah diraikan dengan membawa mereka membeli baju raya bernilai Rm150 setiap seorang di Jakel Mall dan dapat lagi duit raya Rm50 setiap seorang. Terbaik Ancasa. Bella hampir nak beratur sekali masa nak ambil duit raya tu. 


Program ini telah bermula seawal jam 10 pagi dengan acara gotong royong memasak bubur lambuk. Pada tahun ini, Ancasa dan Adabi berkolabarasi dalam menyediakan 5 kawah bubur lambuk. Bubur lambuk ini diagihkan kepada orang awam yang melalui jalan Tun Tan Cheng Lock. Apa yang menarik lagi, Pengarah Urusan Kumpulan Uda Holdings Berhad (UDA), YBhg Datuk Ahmad Abu Bakar turut turun padang mengagihkan bubur lambuk ini. 


Program ini memang bagus sangat tau. Menurut Pengurus Kanan Bahagian Hospitaliti iaitu Encik Shah Azam Khan, " Ancasa Hotels & Resorts mengambil pendekatan dengan mengadakan program ini adalah untuk menghargai pelanggan - pelanggan Ancasa serta mengeratkan lagi hubungan di antara pihak pengurusan dengan warga kerja Ancasa Hotels & Resorts. Ianya juga merupakan wadah terbaik untuk menzahirkan program kemasyarakatan Ancasa kepada golongan yang kurang berkemampuan. Ancasa Hotel amat berharap dengan sumbangan ikhlas ini akan membawa keceriaan kepada anak - anak yatim dan golongan yang kurang bernasib baik." Beliau juga menyeru semua pihak yang mampu membeli handbag Hermes eh yang diberi kelebihan dengan rezeki yang lebih supaya tidak melupakan golongan yang kurang bernasib baik. Memang perlu dijadikan contoh.






Paling penting makanan disini juga amat enak dan harganya paling berbaloi. Bertemakan Kampung Boy, harga buffet bermula dari serendah Rm68 untuk dewasa dan Rm40 untuk kanak - kanak, bagi Bella memang satu pilihan yang amat bijak. Makanan sedap dan banyak. Harga pun murah. Susah nak jumpa harga serendah ini, buffet di tengah bandar KL ni. Korang digalakkan cuba dan Bella jamin ini adalah pilihan terbaik. 


MAKLUMAT LANJUT :- 
Alamat     :  Jalan Tun Tan Cheng Lock, P.O Box 12700, 50786 Kuala Lumpur.
Tel.          :  03-20266060   
Faxs.       :  03-20268322
Email       : reservation@ancasanet.com
Website   : www.ancasa-hotel.com

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.