Kurus dengan BS FiBRE

Korang ingat atau tidak? Dulu Bella pernah kongsikan dengan korang yang Bella tengah cuba makan Bs Fibre yang di formulakan oleh BEAUTY SWE...

Korang ingat atau tidak? Dulu Bella pernah kongsikan dengan korang yang Bella tengah cuba makan Bs Fibre yang di formulakan oleh BEAUTY SWEET. Tip kurus Menjelang Hari Raya cuba baca di sini. Jadi korang akan dapat gambaran sebenar ala itu produk Bs Fibre. Bella memang makan. Tapi, tidak teratur. Kadang kala makan. Kadang kalaa tidak. Jadi, sekarang Bella hendak teruskan kurus dengan mengamalkan BS Fibre. JOM KURUS DENGAN BS FIBRE.

cantik dan kurus, beauty sweet

Apa yang Bella paling suka mengenai Bs Fibre ini, korang hanya perlu bancuh atau goncang dalam air. Tidak perlu air panas. Air sejuk pun boleh. Seronok Bella rasa hendak minum sebab bila bancuh dengan air sejuk pun dia larut. Tidak perlulah sejukkan dulu. Sudah sedia sejuk.

cara kurus

Apa yang korang perlukan hanyalah bekas air kosong untuk korang bancuh BS Fibre. Bagi Bella, goncang menggunakan bekas air adalah lebih mudah daripada membancuh didalam cawan. Korang kena guna sudu lah, air melimpah masa kacau lah, mudah tumpah. Jadi, lebih baik guna bekas air kosong untuk goncang. Korang kena pastikan penutupnya tertutup rapat sahaja.

bs fibre

Dalam satu pek tu, ada 26 sachet dan setiap satunya 20grm. Tapi, Bella tidak pasti. Mana satu yang perisa delima dan mana satu perisa epal. Bella main ambil saja. Bella ambil 30min sebelum makan dan sebelum tidur. 


Minum saja tanpa was- was. Bukan saja ada kelulusan KKM ia juga halal dan juga sedap. Bella minum saja laju - laju. Tidak perlu hendak hayati sangat. Bila dalam kepala korang ia adalah jamu ataupun ubat, automatic rasa susah sangat hendak telan. Bella memang telan laju - laju.


Tidak lah telan terlalu laju, tidak bernafas pula nanti. Jika Bella ambil yang perisa delima, Bella memang boleh lagi tersenyum. Rasanya sedap.Kena dengan tekak Bella.


Cepat - cepat minum abiskan. Macam Bella, kesan bella lepas minum :-

  • Pagi - pagi senang hendak membuang.
  • Angin keluar (hahahaha)
  • Makan sikit terus buang.
  • Tidak ada kesan sakit perut yang memulas -mulas

kecantikkan semulajadi

Tengok Bella goncang sikit saja kot. Melekat lagi serbuk-serbuk Bs Fibre itu. Sepatutnya goncang lama sikit dan kuat sikit. Terdapat dua perasa.Sama ada delima atau epal. Bagi Bella, penggunaan Bs Fibre ini untuk kesan pada Bella lah yer, Sejujurnya
  • Memang membuang toksik dalam badan. 
  • Terasa badan ringan 
Tapi......... Korang kena juga kawal pemakanan. Kalau korang makan macam tiada hari esok memang macam itu jugalah badan korang. Buang masuk balik, buang sedikit. Masuk 3kali ganda. Memang tidak bolehlah ya. Lagi satu senaman. Tanpa senaman, lemak yang tepu macam mana hendak terbakar? Haaa jadi, tiada jalan seronok tanpa terseksa untuk kurus. Masa korang pelahap itu saja seronok. Lepas itu. Merana hendak kurus balik. Kan? Bella pun sama.

Siapa yang rasa hendak cuba?  Dapatkan sekarang dan kita bersama - sama kurus!!
 
Hubungi mereka di talian :




Atau cari mereka di media sosial seperti berikut : 


Instagram : Beauty Sweet Global


Facebook : Beauty Sweet Global

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.