Uniknya Pulp By Papa Palheta Cafe

Cafe yang Bella rasa korang patut terjah adalah  Pulp By Papa Palheta Cafe . Cafe ini dari luar pun dah nampak hipster dan teruja sangat2x ...

Cafe yang Bella rasa korang patut terjah adalah Pulp By Papa Palheta Cafe. Cafe ini dari luar pun dah nampak hipster dan teruja sangat2x nak terjah masuk. Jom - jom kita masuk dan lepak dalam Uniknya Pulp By Papa Palheta Cafe.

Hiasan Dan Senibentuk Pulp By Papa Palheta Cafe


kedai makan paling best

Cafe ini terletak didalam kawasan NSTP. Belakangnya. Bila Bella tengok saja cafe nya dari luar pun Bella dah teruja nak masuk. Apatah lagi aroma kopi yang menarik - narik Bella memasuki Cafe ini.

kopi sedap

Kemasan dalaman yang unik seolah - olah kita yang minum disini berada didalam bengkel untuk membuat experiment. comel kan?


cafe tempat lepak terbaik

Bella rasa cafe ini memang bertemakan bengkel dan experiment. Experiment ke atas kopi. Sedapnya.

Minuman Pulp By Papa Palheta Cafe

kopi tersedap


Unikkan, cara hidangan air kopi ini. Bella teruja hendak minum. Disini, ada berbagai jenis kopi yang korang tinggal pilih untuk di blend dan dijadikan segelas kopi. Kaw punya!



Bella pilih kopi sejuk yang telah di Brew saja. Senang. Tapi pahit ok. Hahaha.

Makanan Pilihan Bella di Pulp By Papa Palheta Cafe


Sedapnya roti, resepi roti

Ini namanya Croissants Cheese. Selalunya Roti Croissants ini agak liat. Tapi, di Pulp By Palheta Cafe ini,croissants disini sangat sedap.

roti avocado, pulp by papa palheta cafe

Ini adalah roti yang ditaburi dengan avocado yang telah dikisar. Apa yang memeranjatkan Bella, rasanya amat unik dan sedap. Pengusaha Pulp By Palheta Cafe ini berkata, apa yang paling mencabar bagi membuat resepi ini adalah dalam mencari bahan - bahan yang segar terutama Avocado. Patutlah terasa segar sungguh Avocado nya. Orait, cakap banyak pun tak guna. Bella tahu, korang dah tidak sabar hendak terjah cafe ini kan. Jom Bella kongsikan maklumat Cafe ini.


Selamat Menjamu selera.

You Might Also Like

3 ulasan

  1. kalau atas ada tulis selamat menjamu selera..

    sini saya nak tulis..

    selamat menjamu mata..hehehe

    ReplyDelete
  2. bentuk cafe nmpak rare, sesuai tempt citchat santai2

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.