Cara menghilangkan Bintik Putih Paling Berkesan - SKINKARE PREMIUM

Bintik putih adalah masalah utama wajah Bella. Macam - macam cara Bella dah guna. Bila Bella terbaca saja iklan yang men war - war kan pak...

Bintik putih adalah masalah utama wajah Bella. Macam - macam cara Bella dah guna. Bila Bella terbaca saja iklan yang men war - war kan pakai saja produk dorang, segala jenis mak nenek bintik putih akan keluar dari wajah, Bella terus laju - laju beli! Bella selalunya akan bagi produk itu menempek dimuka Bella sebulan saja. Tiada kesan, tumbuh jerawat, muka makin berminyak, Bella berhenti pakai. Hanya sekarang Bella jumpa produk yang betul - betul menanggalkan dan menghilangkan bintik putih diwajah Bella. Bagikan magik! Jom Bella kongsikan Cara menghilangkan Bintik Putih Paling Bekesan - SKINKARE PREMIUM.

SET SAFFRON  PENJAGAAN LENGKAP MENCANTIKKAN WAJAH

melambatkan proses penuaan

Inilah set lengkap yang Bella pakai sekarang. SKINKARE PREMIUM SAFFRON SET. Ia sesuai untuk semua jenis kulit. Maknanya, kulit korang berminyak ke, berjerawat ke, sensitif ke, korang boleh cuba tanpa was- was. Ia juga mendapat sijil halal dan KKM untuk setiap produknya.

KELEBIHAN SAFFRON

SET PENJAGAAN MUKA TERBAIK

SkinKare ini didatangkan dalam kotak yang comel. Terdapat set lengkap Saffron didalamnya. Ia adalah set penjagaan kulit wajah yang telah diformulasikan dari bahan terbaik dari seluruh pelusuk dunia. Jangan main -main tau. Bahan-bahannya pun sangat hebat. Bahan utama yang digunakan adalah herba termahal didunia iaitu SAFFRON. Saffron ini berasala dari negara Iran. Diantara kelebihan Saffron adalah :-

  • Mengandungi bahan anti-oksidan
  • Mengandungi kebaikan callogen
  • Mengandungi Vitamin C & E
  • Menjaga kulit wajah agar sentiasa bersih, segar dan berseri
  • Mengecilkan liang pori
  • Mengecutkan jerawat 
Banyak sangat kebaikannya sampai Bella takut korang bosan nak baca. Paling penting,bila korang gunkan Saffron set ini dengan konsisten, ia akan memberikan hasil agar korang sentiasa kelihatan awet muda. 

PENCUCI MUKA TERBAIK MENGANDUNGI SAFFRON

skinkare,pencuci muka termahal

Saffron Cleanser , Pencuci muka Saffron. Memang ada didalam SKINKARE PREMIUM. Pencuci muka ini akan membersihkan secara mendalam dan menanggalkan sisa kotoran pada wajah.Ia juga akan terus membantu menstabilkan PH kulit. Liang pori juga akan turut mengecil. Korang kena tahu, yang pencuci muka ini tidak boleh menanggalkan make up yang tebal ataupun waterproof. Bagi Bella tiada masalah, kerana Bella lebih menggalakkan korang beli make up remover dan pencuci muka asing. Bella dah cuba banyak jenama yang mengatakan pencuci muka mereka mampu mencuci dan terus menanggalkan make up kita walaupun kalis air. MENIPU! Mekap tidak tanggal sepenuhnya. Jangan jadi macam Bella, belilah asing - asing kecuali korang tidak menggunakan mekap kalis air seperti celak.

Cara Menggunakannya :-

  • Picitkan sedikit Saffron Cleanser. Korang jangan tekan kuat -kuat kerana pencuci muka ini, sedikit cair. Korang juga kena simpan pencucui muka inidengan cara penutupnya keatas.
  • Gosok sedikit ditangan 
  • Sapukan pada muka dan gosok
  • Elakkan dari terkena bahagian mata dan mulut.
  • Buat urutan lembut secara menaik serata 
  • cuci dengan air suam. (Bella guna air sejuk saja)
KEBAIKAN SERUM DALAM  MEMPERBAIKI WAJAH  


Selepas memakai pencuci muka SKINKARE. Seterusnya korang digalakkan untuk memakai Special Treatment serum daripada SkinKare. Serum ini memang terbaik. Cepat sangat meresap dalam wajah tanpa meninggalkan kesan berminyak. Didalam penggunaan serum, korang jangan takut dan ragu - ragu. Bella sebelum ini ada memakai beberapa jenis serum. Salah satunya menyebabkan kulit Bella mengelupas. Apa lagi, Bella terus menelefon bahagian ujikaji serum tersebut untuk meminta kepastiaan dan meminta nasihat untuk mengubati wajah Bella yang mengelupas ini. 

Mereka terus beritahu Bella, yang mustahil serum yang menyebabkan wajah Bella mengelupas kerana Serum ini walauapapun jenama tidak akan mengakibatkan keburukan pada wajah, Bukan Maknanya serum ini tiada kesan negatif. Kebaikan Serum ini diantaranya :-

- Memperbaiki dan memperbaharui kulit yang rosak
- Menghilangkan kesan parut
- Menganjalkan kulit muka
- Menegangkan kulit wajah dengan sempurna

Cara pakai nya, Korang drop dan sapukan serata selepas mencuci muka.

PERBAIKI DAN PERBAHARUI KULIT WAJAH DENGAN SKIN REPAIR MOISTURIZER


Melengkapkan lagi SAFFRON SET dari SKINKARE ini, ia dilengkapi dengan pelembab. Ia adalah
Skin Repair Moisturizer yang dipenuhi dengan kebaikan untuk muka. Sesuai digunakan sebagai krim siang dan krim malam. Antaranya kebaikan pelembab yang diperkaya dengan SAFFRON ini adalah :- 

  • Menjaga dan memelihara kulit muka secara DWICARA untuk melindungi kulit
  • Free Radical
  • Menambahkan Tahap Kelembapan kulit
  • Melambatkan proses penuaan
Lengkap, terbaik dan amat berkesan. Cara penggunaanya adalah sama seprti pelembab biasa, sapukan ke seluruh wajah dan juga ke leher.

APA KATA MEREKA YANG TELAH BERJAYA

Tips hapus jerawat
Testimonial yang berjaya! Shafiq ini memang jumpa dengan Bella sebab bella beli Set Saffron ini dengan dia.Fiq bagitahu Bella yang sebelum ini kulit dia sangat teruk. Selepas menggunanakan Set Saffron, jerawat dia mula hilang dan kulit dia semakin putih, Memang putih betul kalah Bella. Gambar yang selepas itu memang sengaja ditunjjukkan ia diambil direct dari kamera dan bukan diedit.


APA PULA KATA BELLA ??

PENCUCI MUKA SAFFRON, SKINKARE TERBAIK, SKINCARE, PENJAGAAN WAJAH TERBAIK

Bila korang dah tanya apa kata Bella, Bella terpaksa jujurlah. Bella sekarang ini memang sedang pakai set penjagaan muka yang seolah - olah tiada kesan pada wajah Bella. Jadi, bila Bella dapat tahu mengenai kebaikkan Saffron untuk wajah, Bella pun tertarik untuk mencubanya. Pada hari pertama, mana nak nampak kesan sangat kan? Tapi, Bella perasan. Masa Bella lap muka. Bintik bintik putih diwajah Bella jatuh. Senang hendak keluar dan tidak perlu dikorek - korek. bella fikir mungkin Bella salah tengok atau selama ini memang dah begitu tapi Bella tidak perasan.

Hari kedua bila Bella pakai, kulit muka Bella merah - merah.Bella dah risau. Tapi, tetap meneruskan pemakaian Set Saffron ini. Hari Ketiga. Kulit menggelupas sedikit. Bella lagilah cuak. Tapi, dorang kata, Bella adalah kes pertama yang kluit menggelupas. Jadi, Bella rasa mungkin kulit muka Bella yang terlalu  sensitif. Bella teruskan pakai sehari ke 4.

Hari 4 terasa dan nampak sangat perubahannya. Kawan Bella,pagi - pagi dah tegur muka Bella nampak cantik hari itu. Padahal Bella tidak mekap lagi. Bila petang, lepas habis kerja selalunya muka Bella akan berminyak sehingga boleh diperah. Tapi serkarang tidak Lagi. Bella terasa amat berpuas hati dan akan terus memakai set saffron ini.Terbaik!

VIDEO CARA PEMAKAIAAN SKINKARE 




Maklumat Lanjut korang cepat - cepat check it out :- 


Instagram : @skinkarebyhezs
Email : skinkarebyhezs@gmail.com
Whatsapp : 019-2273435



You Might Also Like

3 ulasan

  1. sekarang skincare disertakan sekali serum..itu yang best.

    ReplyDelete
  2. Salam kenal bella, singgah dan follow sini ya :)
    Harap sudi melawat blog baru saya.

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan.. blogwalking dan done follow blog ini. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.