5 SEBAB KENAPA BAG DARI MIZZUE MALAYSIA MESTI DIPILIH

Bila korang pergi ke www.mizzue.com.my korang mesti terkejut dan teruja punya melihat semua bag yang di senaraikan di website ini, a...

bag kualiti, bag dengan kualiti terbaik

Bila korang pergi ke www.mizzue.com.my korang mesti terkejut dan teruja punya melihat semua bag yang di senaraikan di website ini, amat menarik dan cantik giler! Teruja!! Tapi Bella haruslah memilih satu yang terbaik dan kena dengan citarasa Bella.Korang pun mestilah pergi ke website ini dan bersedia menjadi teruja macam Bella. Korang rasa macam jenama ini tidak terkenal dan Brand yang entah apa - apa? Tunggu dulu!! disini Bella senaraikan 5 SEBAB KENAPA BAG DARI MIZZUE MALAYSIA MESTI DIPILIH .

bag khas untuk wanita, bag berkualiti


gaya ringkas muslimah


1.REKABENTUK YANG CANTIK DAN MENARIK

Bag yang dipamerkan dan disenaraikan untuk korang pilih sangat menarik perhatian dan pada Bella, ia seolah - olah himpunan bag yang cantik dan bergaya. Memang rambang mata hendak pilih yang mana satu. Kalau diikutkan nafsu memang hendak pilih semua. Tapi, Bella terpaksa memilih satu bag yang amat berkenan dihati Bella. REKABENTUK YANG CANTIK DAN MENARIK, serta lain dari yang lain. Macam Bella, lebih suka dan terdorong untuk beli bag yang bertali panjang. Ia kena dengan gaya Bella yang lebih suka simple dan bergaya kasual sahaja.Ia memang amat Sesuai dibawa dan digayakan dalam apa jua keadaan.

bag mizzue

mizzue cantik, bag murah tapi cantik


mizzue


2. KUALITI TERJAMIN

Biar menang membeli alah memakai kan? Bella turut membaca keterangan penuh mengenai cara pembuatannya. Dikatakan, bag ini turut disalutkan dengan kulit. Bila disalutkan dengan kulit, semestinya ketahanan bag dan  KUALITI TERJAMIN, sebab kulit tidak akan mengelupas dan tak mudah untuk terkoyak. Kalau korang hendak tahu, brand MIZZUE ini sebenarnya didatangkan khas dari Hong Kong. Bila bag ini sampai kat Bella, memang sangat puas hati. Bag ini tidaklah berat. Ada bag yang belum letak barang pun dah sedia berat kan? Bag ini, tidak. Selesa sangat hendak bawa.

bag mizzue cantik, bag cantik

bag mizzue

3. TERDAPAT BANYAK RUANG SIMPANAN 

Paling terbaik dan Bella suka sangat pasal bag ini sebab banyak poket! Faham - faham jelah perempuan. Bella kalau rajin, Bella akan letak mekap Bella dalam bag kecil untuk asingkan dari barang yang lain. Mekap asas je, macam bedak compact, lipstick, eyeliner dan perfume. Itu kalau ada masa.Letak elok-elok dalam bag kecil. Baru masukkan dalam beg. Kalau time kelam kabut dan hendak cepat. Terus tarik dari meja mekap campakkan dalam beg. Bila hendak cari memang seksa. Bila kuarkan pula, Ya Alllah!! Pecah. Haaa... bila banyak poket macam ini, Senang sangat. Tarik dan campak terus dalam poket - poket yang ada. Selamat. Cari pun senang.
mizzue, mizzue malaysia, bella idura

bag mizzue cantik, bella idura


4. BERBAGAI WARNA YANG MENARIK UNTUK DIPILIH


Bag Mizzue ini, sudahlah banyak jenis. Berkualiti. Banyak warna yang menarik pula tu. Bella kalau pilih bag akan tengok design nya dulu. Kemudian baru tengok warna. Warna yang menjadikan kegilaan dan kegemaran semestinya warna hitam. Betul tak? Hitam selalunya jimat sesuai dipakai bila - bila masa dan apa jua keadaan. Ramai yang menganggap warna hitam adalah warna penyelamat. Tapi sebenarnya warna apa saja sekalipun akan kelihatan menarik jika kena dengan gaya kita ketika itu. Sesekali korang cubalah bereksperimen dengan berbagai warna. Mesti menarik.

mizzue terbaik




beg mizzue, bella idura



5. HARGA YANG BERPATUTAN

Memang betul! Harganya amat berpatutan dengan kualiti yang diberi. Beg Bella harganya Rm234.90 dan tanpa shipping charge dan apa - apa charge. Beg Bella memang murah. Tidak pergi ke Hong Kong, tidak perlu bayar parking, jimat masa.Memang amat berbaloi. Bella memang puas hati dan 100% recommended untuk korang semua pergi beli. Bella nasib je baru beli. Rasa hendak beli lagi. Tengok website tadi, banyak discount plak! adus, betul - betul menguji ni! 

Maklumat lanjut :- 
Press & Media :- press@mizzue.com
Business Enquiry :- business@mizzue.com 

Apa lagi korang.. cepat ke website mizzue.com.my dan bergaya sambil berjimat. :) 

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.