TIP Secantik Gadis KOREA dengan ATOMY

Siapa yang tidak mahu cantik kan? Lagilah cantik macam gadis Korea. Eh! kenapa gadis Korea? Bukan gadis Malaysia? Gadis Malaysia pun cant...

Siapa yang tidak mahu cantik kan? Lagilah cantik macam gadis Korea. Eh! kenapa gadis Korea? Bukan gadis Malaysia? Gadis Malaysia pun cantik, tapi kulit Gadis Korea licin berkilat. Kita siap termenung bila terpandang gadis Korea yang melintas. Terngaga siap menitis air liur. Eh. Ke Bella seorang saja macam itu? Hehe. Korang boleh bezakan kulit gadis Korea yang putih, bersih, mulus, cantik tanpa sebarang mekap dengan kulit gadis Malaysia yang cantik tanpa sebarang mekap. Memang ada beza. Jadi, Bella hendak bagitahu TIP Secantik Gadis KOREA dengan ATOMY

TIP Secantik Gadis KOREA dengan ATOMY

Paling penting, ia seakan - akan melakukan FACIAL MUKA dirumah! kan bila kita lepas lakukan Facial, muka kita akan rasa sangat segar, licin, mulus, tanpa bintik putih atau hitam, minyak dimuka hilang, dan mekap pun senang lekat. Pakai bedak, oles sikit pelembab bibir, terus nampak muka remaja dan gorgeous. Tapi sayangnya, kesan itu hanya tahan untuk 2 hingga 3 hari saja. Selepas itu, muka kembali kepada asal. Berminyak dan penuh dengan bintik putih. Bila berterusan begini, adui!! Poket yang tebal akan semakin menipis. Bella tidak sanggup. Tidak akanlah hendak ke Spa Setiap bulan hanya untuk mebuat facial.

TIP Secantik Gadis KOREA dengan ATOMY

Bella mencari alternatif lain dengan mencari set penjagaan wajah yang dapat memberikan kesan seakan - akan membuat facial. Bella diperkenalkan dengan ATOMY Evening Care 4 Set yang mampu memberikan kesan seakan - akan facial, tetapi kita hanya buatnya dirumah. Betul buat di rumah saja. Paling penting, ia dapat bertahan sehingga setahun. Perggh!! Jimat berganda.

DEEP CLEANSER STEP 1
cara spa muka dirumah

Deep Cleanser ataupun pencuci muka yang bertindak membersihkan secara jauh kedalam untuk menanggalkan segala kotoran yang tersumbat dan degil selepas kita seharian terdedah terhadap kotoran ataupun seharian mengenakan mekap. Menggunakan pati ginseng dan ginkgo yang dapat mengelakkan wajah kita menjadi kusam dan terlihat sentiasa terhydrate.  Deep Cleanser juga membantu kulit kita menjadi cerah sempurna dengan pati teh hijau. Pati lobak dan tocopherol pula membantu memberikan nutrien kepada kulit muka  dan membantu kulit berseri secara sihat.

CARA PENGGUNAAN DEEP CLEANSER 

  1. Picit sedikit ke atas jari.
  2. Sapukan keatas muka yang kering. Tidak perlu basuh muka terlebih dahulu.
  3. Gosok dan ratakan keseluruh wajah. Deep Cleanser memang tidak berbuih.
  4. Bersihkan dengan tisu. 

Ia akan bertindak jauh kedalam dan berfungsi sekaligus sebarang pencuci mekap. Memang terbaik. Bella terus jatuh cinta dan terkejut dengan result lepas gunakan Deep Cleanser ini. Bella mati - mati ingat muka dah bersih sebab sebelum itu Bella dah cuci bersih - bersih dengan tisu make up remover. Bila gunakan Deep Cleanser, banyak lagi rupanya kotoran tertinggal dan melekat.

FOAM CLEANSER STEP 2

rawatan muka


Selepas menggunakan Deep Cleanser, kenapa kena gunakan Foam Cleanser pula kan? Sebab Deep Cleanser tidak berbuih dan menyerap kedalam. Foam cleanser ini akan membuang segala kotoran yang masih tertinggal dipermukaan kulit dan menjadikan kulit muda remaja. Macam Bella. Ahaks. Bukan muda sahaja, malahan menjadikan kulit kita sihat. Foam cleanser ini akan mengeluarkan buih - buih yang kaya dengan sebum untuk mengekalkan keanjalan kulit dan memberikan kesegaran kepada kulit muka. Kandungan Phelinus Linteus dan ekstrak beras linteus pula akan memberikan keanjalan kepada kulit selepas mencuci. Bella pakai ini, terus muka Bella tidak berminyak lagi. Bella paling kerap pakai Deep Cleanser dan Foam Cleanser. Itupun dah cukup buat kulit muka Bella sihat dan bebas jerawat.

CARA PENGGUNAAN FOAM CLEANSER

  1. Basahkan muka 
  2. Picit sejumlah kecil Foam Cleanser yang diperlukan 
  3. Sapu rata ke muka 
  4. Gosok sehingga mengeluarkan buih. 
  5. Cuci sehingga yakin bersih. 
  6. Bilas dan lap kan dengan kain yang bersih.
Bila Bella pakai pencuci muka ini memang terasa muka sangat segar dan tegang gitew. Bangun pagi pun HB tegur makin berseri muka sekarang.Yippeyy!! paling penting pandangan suami tu. 


PEELING GEL STEP 3


rahsia kecantikkan wajah

Peeling Gel digunakan untuk membuang segala kulit mati yang tidak diperlukan tanpa menyebabkan kulit rosak. Penggunaan Peeling gel, lebih digalakkan daripada penggunaan scrub yang akan menyebabkan kulit rosak. Terdapatnya Elm Tree Root and pelembab water-soluble didalamnya ia akan membuang segala kulit mati dan menghindarkan kulit kita daripada kelihatan kusam. Ekstrak limau pula membantu menghapuskan minyak yang berlebihan dan melembutkan kulit yang sensitif.

CARA PENGGUNAAN PEELING GEL 

  1. Letakkan amount yang diperlukan ke muka
  2. Ratakan keseluruh wajah dan elakkan kawasan yang kering area mata dan mulut.
  3. Biarkan sehingga 1-3 min
  4. Gosok perlahan secara bulatan untuk menanggalkan kulit mati.
  5. Basuh bersih dengan air. 
PEEL-OFF MASK STEP4

set penjagaan wajah

Peel - Off Mask adalah langkah terakhir untuk penjagaan wajah ala - ala spa, tapi buat sendiri saja dirumah. Topeng muka ini, terdapat serbuk kecubung yang membantu untuk membersihkan liang - liang yang tersumbat di wajah. Ekstrak Centella pula akan menjadikan kulit lebih tegang dan anjal. Jangan terkejut kerana didalam ini juga terdapat serbuk jed yang dapat menghaluskan kulit muka.

CARA PENGGUNAAN PEEL - OFF MASK
  1. Letakkan amount yang diperlukan ke muka
  2. Ratakan keseluruh wajah dan elakkan kawasan yang kering area mata dan mulut.
  3. Tunggu sehingga mask benar - benar kering.
  4. Tarik mask ini dari bawah keatas.

Atomy Evening Care 4 set adalah dibuat khas daripada herba - herba yang segar dan sumber semulajadi. Ia memang dicipta khusus agar kita mendapat kebaikan daripada sumber semulajadi. Bella cadangkan agar semua wanita, berubah kepada Atomy kerana Bella turut merasa kebaikan daripada sumber semulajadi ini. Kalau korang pakai, wajah korang tiba - tiba tumbuh jerawat, itu adalah perubahan biasa untuk membuang segala kotoran yang terdapat di kulit wajah. Lebih baik buang daripada tertanam didalam kulit kan? Selepas itu semuanya akan ok. Apa yang tinggal hanyalah kulit wajah yang cantik mulus.

Paling penting korang boleh dapatkan kesan rawatan Spa hanya dirumah. Hubungi 010-4096726 atau www.wasap.my/60104096726 untuk mendapatkan kod diskaun. Korang tidak perlu Beli satu set pun tidak mengapa. Produk ini korang boleh beli satu - satu mengikut keperluaan. Paling penting sangat jimat kerana setiap satu produk isi kandungannya melebihi 100ml. Amat berbaloi dengan harganya yang tidak sampai rm50 pun jika menggunakan kod produk. Terbaik kan?



Apa lagi. Apa yang Bella boleh katakan lagi kalau korang tidak cuba sendiri. Siapa yang dah cuba sahaja, tahu dan percaya dengan keberkesanan ATOMY. Selamat mencuba. 

You Might Also Like

14 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.