PIZZA Sempurna dengan Rasa yang Unik ! DOMINOS PIZZA

Pizza. Pizza itu apa korang? Pizza itu adalah roti yang ditaburi perasa atau bahan - bahan kegemaran menjadikan pizza itu ...

pizza paling sedap, pizza, resepi pizza

Pizza. Pizza itu apa korang? Pizza itu adalah roti yang ditaburi perasa atau bahan - bahan kegemaran menjadikan pizza itu lebih sedap,lazat dan lemak berkrim. Pizza pilIhan Bella sudah tentulah DOMINO'S! Fuhh!! Bella kalau makan dekat Dominos Pizza, Mesti pesan yang saiz besar tidak puaslah makan yang saiz kecil ini. Ini sebab apa? Sebab PIZZA Sempurna dengan Rasa yang Unik ! DOMINOS PIZZA. Hanya di DOMINOS.Tapi ada yang lebih sedap dan seronok lagi korang perlu tahu. 


Domino's Percaya dengan gambar dan lukisan, Ia dapat menceritakan dan mengambarkan berbagai cerita disebaliknya. Bella pun percaya, Sebab ikut statik. Setiap hari lebih 4 juta orang akan upload gambar setiap hari di Instagram. Termasuklah @Bella_idura. Bila banyak gambar yang korang upload, Mesti banyak juga Emoji yang korang dapat kan? Emoji gembira, sedih, cinta dan banyak lagi. Emoji yang comel - comel tu. Orang malas nak taip, Dorang pun klik Emoji saja. Tapi ok saja, Sebab kita faham dan akan dapat gambarkan apa maksud kawan kita yang tinggalkan komen itu. 


Melalui Emoji itulah Domino's bergabung dengan Pepsi untuk mengadakan satu peraduan dan kempen "SAY IT WITH PEPSIMOJI" untuk menunjukkan dan mengambarkan riak wajah korang dalam bentuk Emoji. Bukan itu saja, Gabungan ini telah mengadakan satu peraduan dan menawarkan hadiah yang sangat hebat untuk kita semua rebut."THE PERFECT DEAL CONTEST"



Bermula dari 4 November sehingga 13 November 2016, Korang berpeluang untuk memenangi hadiah sehingga RM15,000 bila korang menyertai dalam peraduan ini. "THE PERFECT DEAL CONTEST" Hadiah utama termasuklah dua SYM Elizabeth Automatic Scooters Limited Edition! Seronoknya! Ia adalah Scooter yang berwarna biru gelap yang sangat berstail dan dihiasi dengan Emoji. Alaa.. Comelnya. Kalau korang menang, Koranglah satu - satunya yang ada Scooter macam ini. Dalam Malaysia ada dua biji saja. Untung sangat. Teringinnya nak menang. 



Peraduan ini, Turut dilancarkan bersama dengan set makanan "THE PERFECT DEAL MEAL" Korang boleh dapat 1.5liter Pepsi percuma bila korang pesan set ini.  "THE PERFECT DEAL MEAL" + "FABULOUS FOUR". Fabulous Four adalah gabungan Cheesy Mozzarella Stix, Garlic Cheese Onion Ring dan The Rising Dessert Star. Percayalah cakap Bella, Kesemuanya lazat dan dapat buatkan korang kenyang. Banyak dalam satu kotak.


Tawaran tambahan, Korang boleh pesan 2 Pizza Biasa dengan hanya RM30.00 dan 2 Pizza saiz Besar dengan hanya RM50.00. Ada lagi. 2 Pizza Besar XTRA Besar (saiz paling besar) korang boleh beli dengan hanya Rm70.00 sahaja. Korang kalau pencinta Pizza, Mesti tidak akan lepaskan peluang ini. Korang boleh pilih dari mana - mana 28 perisa dan bahan - bahan yang ditawarkan. Macam mana korang hendak tahu kita layak untuk menyertai peraduan dari Domino's ini kan? Senang saja.

  1. Pesan Dominos Pizza "The Perfect Deal Meal".
  2. Terus Log on www.dominos.com.my/contest
  3. Masukkan no pesanan Pizza Dominos yang korang dan pesan (Order ID) 
  4. Isi borang penyertaan 
  5. Jawab dua soalan yang sangat mudah
  6. Tunggu dan MENANG!!
Bukan itu saja. Setiap penyertaan korang akan dapat kupon PERCUMA!! Percuma. Baik betullah Dominos ini. Kupon itu akan dikreditkan kedalam akaunonline korang dan boleh terus digunakan untuk pembeliaan yang seterusnya.




Senang sangat hendak menang! Bella pun dah cuba. Harap Bella dapat Scooter comel tu. Doakan Bella ok. Maklumat lanjut mengenai Dominos Pizza dan Peraduan  korang boleh layari :-

WEBSITE       : www.dominos.com.my

FACEBOOK   : Domino'S

INSTAGRAM : Domino'S Malaysia

Semoga berjaya.

You Might Also Like

3 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.