Berjimat dengan WATSON - SWITCH AND SAVE

Baru - baru ini turut dilancarkan kempen BERJIMAT dengan WATSON - SWITCH and SAVE . Bella bertuah kerana berpeluang merasai sendiri Jena...

WATSON, WATSON MALAYSIA, BERJIMAT, PROMOTION WATSON

Baru - baru ini turut dilancarkan kempen BERJIMAT dengan WATSON - SWITCH and SAVE. Bella bertuah kerana berpeluang merasai sendiri Jenama Watson yang baru dikeluarkan dari berbagai jenis produk terutama penjagaan diri.WATSON ini adalah jenama yang telah dikenali ramai dari ASIA sehinggalah ke EUROPE. Jadi, Watson memang tidak teragak - agak untuk mengeluarkan barangan jenama sendiri dan akan memastikan setiap kualitinya terjamin. Fasha Sandha dan Amber Chia adalah diantara artis yang menyokong penuh kempen SWITCH AND SAVE ini. Masing - masing pun setuju, Mereka dapat berjimat banyak dengan berbelanja di Watson.

tips jimat, tips cantik, murah

Masa berlangsungnya kempen Switch And Save ini, Pada mulanya diadakan ujian Switch And Test untuk menguji produk mana yang terbaik diantara yang terbaik. Bella, Mula - mula macam alamak! Takutnya silap. Pada mulanya Bella menguji Alovera gel yang telah diletakkan dalam bekas dan dilebalkan sebagai A dan B. Bella hanya mencium baunya dan melihat warnnya.Bella terus suka dengan Alovera yang berlabel B. Bila dibuka penutupnya, Betul - betul ditidak disangka - sangka. Bella telah memilih Alovera jenama Watson! Wow.


Bella sukakan Aloe Vera Soothing Gel Brand Naturals by WATSON! Baunya wangi dan testurnya sangat lembut. Bella masa sesi ujian, Bella tidak menyangka langsung yang Bella telah memilih produk WATSON!! Kualitinya sangat bagus. Sukar dibezakan dengan Brand yang mahal. Jadi, Buat apa kita beli yang mahal jika dapat kualiti yang sama!!



 Siapa disini pengguna setia WATSON?? Korang mesti ada kad Touch & Go Watson kan? Kalau tiada kad Watson. Korang kena jadi ahli Watson macam Bella. Selain daripada dapat gunakan Kad itu sebagai Kad Touch and Go. Korang juga dapat jimat bila berbelanja di Watson. Bila korang berbelanja dan bayar menggunakan Kad watson tu, Rm1 akan dapat 1 point. Bella pernah, Beli barang masa nak bayar tu, Jurujual tu bagitahu, Point Bella dah cukup untuk bayar harga barang yang Bella beli tu! Maknanya, Hari itu Bella dapat barang itu secara PERCUMA!! Best kan? Bagus sangat Watson hendak bagi kita berjimat tapi tetap membeli belah. Jadi, Dua benda ini, korang semua kena dapatkan di Watson.

jom jumpa fasha, cantik, tipas cantik, tips cantik fasha sandha

Kami amat berpuas hati dan menyokong 100% kempen Switch And Save by Watson. Fasha pun cakap, tidak semestinya nak cantik kena gunakan barang yang mahal. Jom Switch And Save. Tukar dan Jimat dengan Watson.Korang dah tengok apa kata Artis yang menyokong kempen Switch And Save ni? Jom tengok dibawah. Selamat berbelanja di Watson.



You Might Also Like

3 ulasan

  1. haah suka dengan watson..macam2 ada dan yanie jadi pelanggan tetap utk dapatkan produk makeup khususnya..hihih

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.