Wow....SEriusly i try hArdly..

Hmmm penatnya... 24jam try wat blog dah la macam tak jadi.. nak wat comel2x...cute2x... jadi pilih la tul2x (konon2nya la...). Te...

Hmmm penatnya... 24jam try wat blog dah la macam tak jadi.. nak wat comel2x...cute2x... jadi pilih la tul2x (konon2nya la...).


Terlebih dahulu assalamualaikum.... Salam satu Malaysia..Hello..Hi... 

Selamat berkawan dan berkenalan...saya Bella Idura memperkenalkan diri dengan rasa rendah hati dan diri semoga saya dapat kawan baru disini.Saya berumur tet.... isu sensitive jadi saya tukar topic.huhuhu.Saya belajar di POLIMAS DAN POLISAS ambik bidang mechanical engineering dan Civil engineering tp berkerja di perbankkan.....hmmm alhamdullilah rezeki halal.ok lah.


Saya duduk kat rawang...kot2x ada blogger area rawang leh la tegur2x.kerja di Seri Desa Hartamas.Kat tempat kerja kalu tengah kerja tak leh tegur ajak bersembang.busy time lunch ok la.ahaks.Mempunyai seorang suami yang hemcem (bukan saya yang kata,ramai yang kata.huhuhu),comel,baik hati dan saya amat menyayangi dia sepenuh ati dan jiwa raga saya.alamak jiwang la plak.Org kata yelaaa baru kawen manis lagi.Jgnlah macm tu...doakanlah yang bebaik untuk kami.Saya nak dia sebagai suami saya sehingga hujung nyawa.AMINNNNNN.......(sambil menyapu kedua tapak tangan ke muka).


The bad and sad part...dah 4 tahun kawen saya tak dikurniaankan cahaya mata lagi.hmmmm... belum rezeki lagi.Walaupun saya dah buat pregnant c test kata saya tak mengandung,bila “P” melanda saya akan menangis sampai HB kata...”alaaa nape plak ni,memg dah tau kan..tak dapat lagi.Bukan dah dapat tetiba “P” datang.Tu lain la.”Tapi saya still nangis atas bahu dia.sedih kan?tertekan la..mak selalu Tanya.

Saya minat menulis,membaca dan semua benda yang me la...saya excited sgt untuk meluahkan isi cerita saya pada peminat blog... tp banyak kali dah saya cuba membuat blog,percaya atau tak... saya buat blog gagal.:’(  gagal macam Nampak biasa sgt.Gagal sebab tak tau nak wat byk benda kat blog tu.Macam2x lagi la.Jadi saya stop.

Ciptaan blog pertama saya menggunakan gambar adik2x saya pada waktu itu saya saya berumur 23tahun pada tahun 2007 (macm muda sgt.huhuhu.) saya tertarik membuat blog setelah melihat segmen selamat pagi Malaysia membincangkan mengenai perniagaan internet menampilkan peniaga-peniaga internet yang Berjaya seperti Irfan Khairi yang hanya menjual peta Malaysia sahaja.Kaya kot dorg semua.Nak.Nak.Nak.Nak gak.

Sekarang setelah 5tahun saya bangkit untuk cuba semua (lamanya tidur hehee.hehe.) kalau dulu saya terus usaha mesti saya dah segah BenAshari.com hahaha.Jadi berbekalkan semangat 2015 yang baru ini (walaupun dah penghujung January) takpe.. kita bangkit bersama2x ayuh2x.. saya akan mengisi blog saya dengan ilmu memfaatkan semua orang dan peminat blog InsyALLAH supaya sama-sama mendapat manfaat bukan sekadar mengisi masa lapang sahaja. 

Salam persahabatan dihulurkan....

Salam ikhlas...Bella Idura
 

You Might Also Like

4 ulasan

  1. hai..
    welcome to dunia blog..
    thanks sudi singgah blog kami..

    salam kenal..!
    :)

    ReplyDelete
  2. Thanks salam kenal.Ajak la kwan2x join blog saya. Happy sgt dpt kwn blog mcm awak.yeahhh...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.