Betul ke barang dari ALTHEA KOREA ORIGINAL dari KOREA?

Kecantikkan dan wanita tidak boleh dan tidak dapat dipisahkan. Cuma terpulang pada kita untuk memilih produk penjagaan wajah bagaimana kita...

Kecantikkan dan wanita tidak boleh dan tidak dapat dipisahkan. Cuma terpulang pada kita untuk memilih produk penjagaan wajah bagaimana kita mahukan? Bella tidak cerewet dan tidak kisah sangat soal jenama mekap yang ditempekkan pada wajah. Bella lebih fokuskan soal penjagaan wajah. Wajah yang menjadi idaman Bella adalah yang mulus tanpa cela. Bukan Bella saja kot, mesti semua wanita mahukan wajah yang terlihat cerah dan sempurna. Cuba tengok cerita Korea. Ya ampun, mulusnya wajah. Walaupun tidak bermekap muka macam anak patung! Macam mana dorang mengekalkan kulit wajah yang cantik macam itu? Mestilah sebab produk yang digunakan! Betul tak? Bella telah diperkenalkan dengan website Althea Korea.Tapi, Betul ke barang dari ALTHEA KOREA ORIGINAL dari KOREA?


barang korea original


Betul ke barang dari ALTHEA KOREA ORIGINAL dari KOREA? Itu tidak penting, Beli dulu. Baru Tahu.

Betul ke tidak betul, itu nanti dulu. Macam mana Bella hendak tahu ke "originally" dia kalau Bella sendiri takut hendak cuba dan beli. Jadi, Bella terus saja ke website Althea Korea dan memilih beberapa alat mekap. Sedar tidak sedar, beberapa barang mekap telah memasuki bakul Bella. Ok sangat, sebab harganya pun murah - murah. Lebih dari 5 barang yang Bella cari selama ini, Bella jumpa di www.althea.kr ini. Seronok sangat. Mudah pula tu.  


cantik, tips cantik, cantik dengan althea korea

PEMBELIAAN DI ALTHEA KOREA DAPAT KOTAK COMEL !!
Bila order, korang bagilah masa sedikit untuk Althea Korea buat penghantaran. Barang memang dihantar terus dari Korea tau. Bella order, dalam masa seminggu jugalah barang sampai. Bella order sekali dengan kotak comel sempena dengan #altheaturns2 . Jadi pembeliaan Bella dihantar sekali dengan kotak comel Happy Birthday dari Althea Korea. Korang boleh pilih kotak comel ini juga, bila - bila masa. Korang kenalah sentiasa tengok website Althea Korea.


lipstik korea, bedak korea


ALTHEA BIRTHDAY SALE !!  

Kebetulan pula, masa Bella tengah hendak membeli belah di Althea Korea ini, tengah berjalannya jualan murah sempena dengan Althea menyambut ulang tahun ke 2. Memang lagi berpatutan dan berbaloi lah.Masa beli tu, ada banyak potongan harga. Korang pun masih sempat untuk bersama - sama menyambut ulang tahun Althea Korea dan berjimat.


cantik macam korea

BIRTHDAY GIVEAWAY DI INSTAGRAM ALTHEA KOREA!!

Memang terbaiklah beli masa sekarang ini. Bukan saja ada Althea birthday sale.  Tetapi, ada juga Birthday Giveaway! Macam Bella, beli 5 barang sahaja, tapi yang sampai 10 barang. Walaupun kecil tapi ia adalah barang PERCUMA! Memang berbaloi. Siapa je yang tidak suka bila dapat barang percuma kan? Paling penting, korang kena follow Instagram @altheakorea sebab akan dijalankan  pemberiaan hadiah kepada yang bertuah! Ia dipanggil 20 days Of Beauty. Setiap hari bekerja akan diberikan hadiah kepada yang bertuah. Korang baca arahan pada setiap gambar dan menang! Senang sangat nak menang.


kotak cantik

FLY ME TO KOREA CONTEST, ALTHEA BIRTHDAY GOODIES AND SAMPLE PACK

Bila korang beli masa sambutan ulang tahun Althea Korea ini, barang - barang korang akan dihantar bersama - sama dengan kotak comel ini dan dibalut cantik. Jangan risau, walaupun didatangkan dari jauh, barang semua sampai kepada Bella dalam keadaan yang sangat sempurna. Tiada satu barang pun yang rosak atau pecah. Didalam kotak ini juga akan diberi, barang - barang untuk korang hiasi dan tunjukkan kretiviti korang dan melayakkan korang untuk menyertai CONTEST FLY ME TO KOREA.



Korang hanya perlu ambil gambar birthday box yang telah korang cipta dan hiaskan, dan post di instagram. Macam Bella buat.Boleh tengok contoh diatas. Gambar yang pertama. Hadiah pertama adalah penerbangan ke Korea untuk dua orang! Doakan Bella menang ya. AAminn. Korang jangan lupa baca syarat dan terma tau. Jangan lupa juga untuk letak #AltheaTurns2 dan #AltheaKorea

Apa tunggu lagi, jomlah kita terjah semua website, Ingtagram dan FaceBook ALTHEA KOREA!! Banyak sangat hadiah untuk dimenangi. 

WEBSITE :- https://my.althea.kr/ 

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.