Sunday

Masalah KETIAK HITAM boleh kembali PUTIH - CEK LAWA

Alamak!! Kenapa ketiak makin hitam ni? Kawan Bella mengadu. Semenjak dia hamil anak pertama ni, Ketiak dia makin hari hilang serinya. Makin hitam. Dia kata, malu sangat bila suami dia tegur dia simpan bulu ketiak! (hahahhahahaha kelakarnya laki ko wei ) Dalam hati sajalah berani. Dia tanya Bella, Sudah tentulah Bella tidak tahu. Bila hamil betul ke ketiak makin hitam? Jadi, Kami bersama - samalah mencari en Google. Memang salah satu tandanya, Ketiak akan semakain menghitam. Jadi Bella tolong lah carikan pula Tips Putihkan Ketiak. Alamak!! Lecehnya. Kena bancuh sodalah bagai. Kami wanIta berkerjaya ni, Ada pulalah masa nak membancuh. Akhirnya kami jumpa penyelesaiaan Masalah Ketiak Hitam boleh Kembali putih. Menggunakan CEK LAWA.

cek lawa, ketiak cantik,

Rupanya Cek Lawa ini memang ramai dah tahu. Alamak! Kenapa Bella baru tahu nie. Cek Lawa juga bukan sahaja dapat memutihkan bahagian bawah lengan dengan cara menghilangkan daki. Bahagian tersorok yang lain pun boleh seperti celah peha, kaki, celah pelipat, belakang tengkuk dan mana - mana bahagian saja yang korang rasa hitam dan berdaki. Korang sapu saja selalu. Paling penting, Saiznya yang comel dan kecil itu memudahkan kita memabawa kemana sahaja tanpa memerlukan ruang yang besar. Bekasnya pun tahan lasak dan tidak mudah pecah.

cek lawa, cara putihkan ketiak


Inilah dia Cek lawa. Akhirnya bukan kawan Bella sahaja yang "order" Cek Lawa ini. Bella pun beli satu. Sebab Bella baca banyak sangat kebaikannya. Lagipun jarang sangat hendak tengok pemutih ketiak jenis macam ini. Menggunakan ramuan istimewa. Selalunya kita akan jumpa "deodorant" sahaja kan. Cek Lawa ini menggunakan bahan - bahan semulajadi seperti :
  • Ekstrak daun Arctostaphylo (Bearberry) ia adalah tumbuhan herba yang dapat relax kan otot, Melegakan, Menguatakan dan Mengetatkan tisu kendur dan radang (Menegangkan kulit).
  • Ekstrak Lemon (Citrus Medica Limon) Aroma Sitrus menaikkan semangat dan antibakteria serta dapat memberikan tona yang sekata pada kulit.
  • Ekstrak Daun Teh Hijau (Camelia Sinensis) Memiliki sifat anti-oksida dan kaya dengan mineral & Vitamin.
  • Aqua yang dapat memperlambatkan kondisi kulit kerana faktor usia dan dapat memperkuatkan lapisan kolegen yang lebih lembut.
  • Ekstrak Daun Aloe Vera yang memang sesuai dengan semua jenis kulit dan memberikan keperluaan oksigen kepada sel sel untuk memberikan kekuatan dan menyihatkan kulit.
ketiak putih, masalah ketiak

Cek Lawa ini berbentuk Krim. Masa mula - mula Bella dapat tu, Aduhai.. Susahnya hendak buka. Ini hendak bagi pakai ke tidak ni?? Rupanya kena pusing penutupnya. Bella punyalah tarik.Baunya wangi! Tidak terlalu kuat. "Just Nice". Mewangikan diri. Mungkin ada yang rasa leceh sebab kena guna jari calit lepastu sapu ke Ketiak kan. Bagi Bella ok saja. Lebihannya itu sapu sahaja pada siku. Untung - untung siku pun putih.

tips ketiak cantik, cek lawa, ketiak artis

Bella lepas berjumpa dengan Cek Lawa ini memang selalu bawa kemana saja. Tidak mahu berpisah. Korang tahu kan, antara punca lain ketiak hitam adalah disebabkan kekerapan korang bercukur. Lebih buruk lagi jika korang bercukur dengan cara yang salah! Bila korang main hentam saja masa bercukur ia akan menyebabkan kulit terluka dan meninggalkan parut. Penggunaan alat pencukur yang tidak bersih juga diantara faktor yang menggalakkan pembiakan bakteria dan ketiak menjadi gelap. Maknanya punca ketiak hitam bukan sebab hamil saja tau. Jadi, Cek Lawa dilarang pakai selepas korang bercukur.



Ramai yang dah puas hati. Bella pun. Bella suka sangat dengan baunya yang wangi dan tahan lama. Tidak meleket dan tiada kesan pada baju. Setakat ini memang terbaik. Warna pink bekasnya lagi. Terus jatuh cinta.Cara penggunaannya pun senang sangat. Tidak perlu bancuh ke apa. Sapu serata sahaja. Sebenarnya banyak sangat kebaikan daripada Cek Lawa ini. Korang boleh hubungi (Nak jadi agen pun boleh ) :-
Tel :- 019-6917675 Sumaiyah Ahmad

Facebook Fanpage: Cek Lawa Malaysia

Selamat mencuba.

2 comments:

  1. Ketiak yang bersih dan putih juga memberikan keyakin kepada kita. Tips putihkan ketiak. Terbaik.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

Have Fun!!

Kelab blogger Ben ashaari

Kelab blogger Ben ashaari