Shampoo Terbaik Buat Rambut Gugur-TYZARA SHAMPOO

Korang, Hari ini Bella hendak cerita satu rahsia buat korang semua. Rahsia ini untuk kita - kita ajer tau. Bella hendak yang baca Blog Bell...

Korang, Hari ini Bella hendak cerita satu rahsia buat korang semua. Rahsia ini untuk kita - kita ajer tau. Bella hendak yang baca Blog Bella ini sahaja cantik, cun melecun dan Hot gitew. Bella hendak bagitahu dan kongsikan, Bella dah jumpa Shampoo yang dapat merawat rambut dari terus gugur dan menipis. Bella dah cuba. Jadi, sekarang ini Bella hendak kongsikan dengan korang semua.Selama ini, Segala jenis Shampoo Bella cuba. Tapi hasil tetap sama. Jadi, Bila dah jumpa  Shampoo Terbaik Buat Rambut Gugur-TYZARA SHAMPOO haruslah dikongsikan kebaikannya bersama.


Tyzara shampoo

CARA PENGGUNAAN TYZARA SHAMPOO BUAT MERAWAT RAMBUT GUGUR

Inilah dia TYZARA SHAMPOO yang amat membantu Bella dalam mengurangkan masalah keguguran rambut.Syampoo Tyzara- yang dirumus khas untuk rawat rambut gugur dan gatal kepala Ekslusif untuk wanita bertudung. Shampoo ini diformulasi dari ekstrak bunga ini berkesan seawal 1 malam dengan cara pemakaian yang mudah dan cepat.Bagi yang ada masalah rambut gugur dan gatal kepala yang teruk, sangat disarankan untuk pakai Shampoo Tyzara seperti pakai tonik.Caranya :-
  1. Rambut mestilah kering.
  2. Ambil Shampoo Dam Massage Di Kulit kepala.

perawatan rambut gugur, tyra syampu
  1. Balut kepala dan terus tidur.
  2. Bangun pagi basuh seperti biasa.
  3. Ulang selang sehari sehingga korang dapat rasakan perubahannya.
Bella dah buat!! Apa yang paling seronok, Rambut menjadi lebih wangi. Bukan wangi yang biasa - biasa tapi wangi yang tahan lama. Rambut pun lebih bersinar - sinar. Tapi Bella cuci kepala. Basahkan lepastu Bella balut. Sejuk sepanjang malam kepala. Tidur pun lena. Cuma korang kena balut kepala betul-betul la. Kang banjir bantal dan tilam. Cara pemakaiaannya bergantung pada rambut. Kalau rambut korang hampir botak. Gugur teruk. Buat selang seli 4malam dalam seminggu. Gunakan pada malam sahaja.


tyzara shampoo, shampoo tyzara


Korang rasa rambut korang cantik dan tidak gugur sangat. Perlu atau tidak menggunakan syampu Tyzara ini?? Korang guna sahaja untuk maintain kan rambut korang supaya tetap cantik dan bersinar. Tapi, Bagi rambut yang biasa. Tidak banyak gugur. Korang basuh rambut dan bersyampu macam biasa sahaja. Bella cadangkan, Korang basuh rambut dulu. 


Pakai shampoo Tyzara dan jangan terus basuh. Korang bersabun dulu, Gosok gigi dulu, Biarkan dulu 3 - 5 minit supaya segala nutrient akan meresap masuk ke kulit kepala. Buihnya sangat lembut. Korang akan rasa rambut korang sangat nyaman bila menggunakan Tyzara Shampoo.Rasa sejuk kulit kepala. Rasa macam tidak mahu basuh sahaja. Berangin saja. Kepala rasa lega sangat.

tyzara shampu, Rawatan rambut gugur

KANDUNGAN ISTIMEWA TYZARA SHAMPOO

Bella diberitahu yang Shampoo Tyzara menggunakan haruman bunga yang dikenali sebagai ‘trifolium pretense clover’.Clover ini adalah bunga ajaib yang digunakan didalam Shampoo Tyzara. Clover ini berfungsi untuk menguatkan akar rambut supaya tidak mudah putus dan tak mudah gugur. Ia juga merangsangkan pertumbuhan folikel rambut.Rambut akan lebih kuat dan tidak mudah putus. Bella baru saja pakai shampoo Tyzara ini macam pakai tonik sekali sahaja. Tapi, Kesan yang paling ketara, Rambut Bella sangat wangi. Bella buka sahaja anak tudung, Bau wangi pada rambut Bella terus menusuk hidung. Sukanya!




 TYZARA SHAMPOO DIJAMIN KUALITINYA
Bella sarankan untuk korang pakai hari - hari untuk dapatkan kesan yang maksimum. Ramai yang kata tidak cukup dan sikit. Satu botol 100ml. Seronok sangat pakai. Tyzara shampoo ini tidak dikeluarkan dalam botol yang besar kerana pengeluar amat menjaga kualiti setiap botol syampu yang dikeluarkan. Tapi, Apa yang Bella tahu. Kebanyakkan syampu rawatan rambut gugur memang akan lebih mahal dari syampu biasa. Ini mestilah kerana bahan yang digunakan lebih dari syampu yang biasa. Jadi, Korang kena korbankan sikit untuk rambut yang sihat dan cantik. TAPI!! korang jangan risau. Nanti Bella bagi harga PROMO!! Bella kan ada bagitahu khas buat pembaca blog Bella sahaja. Korang untung tau.


 
TESTIMONI PENGGUNA
Rata- rata pengguna yang telah menggunakan Tyzara Shampoo memang amat berpuas hati dengan hasilnya. Bella pun. Bella sukakan segalanya pasal Tyzara Syampu ini.Banyak lagi Testimoni yang Bella tidak tunjukkan disini. Nanti korang boleh tengok di Instgram dan Facebook Shampoo Tyzara Original.


Seronoknya bila sikat rambut tiada rambut yang melekat disikat, Sapu lantai kurang jumpa helaian rambut, HB belai rambut pun tidak tersekat di skala 6. Mesti korang pun tidak sabar hendak tahu cara hendak beli dan harga kan? Sekarang ada promosi hebat!! 

Korang boleh Whatsapp Kod Promo "BELLA" ke 016 - 8722161 untuk dapatkan harga yang istimewa!! Harga asal RM89.90 semenanjung dan RM99.90 Sabah dan Sarawak. Maklumat lanjut, boleh terus ke :







Korang dah baca tapi tidak faham cara penggunanya?? Klik video diatas. Terima kasih. 

You Might Also Like

1 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.