APA YANG HEBAT SANGAT DENGAN MYDIGI DAN WATSONS?

Digi dan Watsons, dua nama yang Bella tidak perlu perkenalkan lagi. Korang semua mesti dah tahu. Sekarang ada yang lebih besar lagi sebab M...

Digi dan Watsons, dua nama yang Bella tidak perlu perkenalkan lagi. Korang semua mesti dah tahu. Sekarang ada yang lebih besar lagi sebab MYDIGI DAN WATSONS, bergabung! Bila bergabung mestilah ada sesuatu yang besar dan menarik bakal berlaku kan? Tapi APA YANG HEBAT SANGAT DENGAN MYDIGI DAN WATSONS? Apa best sangat bila dua nama gergasi ini bergabung? Meh Bella cerita sikit.

WATSONS & MYDIGI MEMBERIKAN GANJARAN PENJIMATAN SUPER EKSKLUSIF

watsons, barang murah watsons

Ia bukanlah bermaksud Watsons store dan Digi store akan dibuka bersebelahan ataupun salah satunya akan diambil alih oleh yang lain, sehingga menyebabkan kawasan dan tempat itu menjadi sesak. Tapi ia akan bergabung untuk memberikan "GANJARAN HEBAT" khas buat penggunanya. Wow!! Mestilah hebat! Kan? Gabungan ini akan memberikan kita pengguna setia DIGI dan WATSONS penjimatan yang Eksklusif dan Super Jimat!! Macam mana nak dapatkan penjimatan yang Super Duper jimat ini? Bacalah sampai habis. Bella tunjukkan caranya, dan kita sama - sama berjimat.

PELANCARAN KERJASAMA WATSONS & MYDIGI 


REVIEW BLOGGER, BLOGGER KECANTIKKAN

Bagi memastikan pengabungan ini bukan gosip liar ataupun khabar angin, Bella pergi sendiri ke majlis pelancaran kerjasama Watsons & MyDigi ini. Mesti pergi! Bella bukannya Blogger gosip. Harus yang Bella sampaikan betul dan tepat. InshaALLAH. 

blogger, media

Sementara tunggu majlis dijalankan, sempatlah Bella join aktiviti yang disediakan. Seronok. Sebenarnya senang sangat. Tapi, bila jarang main tembak - tembak ini, memang agak kaku dan tidak mengenai sasaranlah. Tapi main je. Bella kan sporting


Bella kena tempat tepat ke nombor dan nilai yang Bella pilih tadi. Nombor tu Bella dapat masa Bella pusingkan dadu yang besar di gambar pertama. Tengoklah. Seronok dorang gelakkan Bella sebab tembak tak tepat. Bella pun hampir nak menangis sebab tak kena. Bella nak hadiah. 


Akhirnya!! peluru (bella tak tahu namanya) yang terakhir mengenai tepat! ke nombor pilihan Bella. Alhamdullilah. Syukur. Dapatlah Bella eyeshadow yang Bella idamkan selama ini. Bella memang nak beli lama dah. Patutlah asyik tertangguh saja. Rupanya nak dapat percuma. Yay!! Bella tak tahu boleh main banyak kali. Kalau tahu, boleh Bella main lagi dan kutip semua hadiah atas meja. Huhu.


Bangga sat. Baru ternganga orang yang gelakkan Bella tadi. Hehehe. Terima kasih Watsons. Asyik sangat bermain, acara pelancaran pun dimulakan. Happening! Siap ada tarian menggunakan barangan Watsons lagi.

TAWARAN DIDALAM MYDIGI APP (WATSONS MONDAY SUPERDEAL)

WATSON & MYDIGI


Digi dan watson bergabung


Pelancaran ini telah dilancarkan oleh Danny Hoh, Customer Director Watsons Malaysia. Francis Chang, Head Of Customer Management Digi Malaysia. Foo Hwei Jiek, Head Of Trading Watsons Malayia. How Lih Ren, Head Of iTelco Digi Malaysia. Caryn Loh, General Manager & Country Head Watsons Malaysia berkata ,

❝Kami berkerjasama untuk memberikan pelanggan Watsons dan pelanggan Digi yang berpotensi untuk berbelanja. Watsons sentiasa komited dalam memberikan tawaran terbaik kepada pelanggan untuk berbelanja. Dimasa ini, yang lebih menuju ke arah digitalisasi, adalah ideal untuk berkerjasama dengan Digi iaitu salah satu syarikat terkemuka dan paling inovatif di Malaysia untuk memberikan pelanggan kami, nilai dan kemudahan yang terbaik. Bukan itu saja, Watsons VIP Members juga akan mendapat tawaran dan ganjaran tambahan di DIGI Stores.❞
Terbaik. Watsons makin lama makin mempertingkatkan perkhidmatannya. Bella suka. Memang bertepatan dengan zaman teknologi sekarang. Siapa je tak ada Smartphone kan? Cuma korang tinggal bertukar ke DIGI sajalah.

MYDIGI REWARDS WATSONS MONDAY SUPERDEALS



Inilah ganjaran istimewanya. WATSONS MONDAY SUPERDEALS. Menceriakan Monday Blues kita. Sekarang korang boleh berbelanja dengan riang gembira dengan tawaran istimewa pada setiap hari isnin. Tawaran bermula dari harga barangan serendah RM0.99 sehinggan RM8.99 sahaja. Murah teruk ni. Tawaran adalah lebih kepada barangan kesihatan dan kecantikan.

                                              TAWARAN DIDALAM MYDIGI APP


Macam mana korang nak dapatkan ganjaran hebat Monday Superdeals ini?? Senang saja, Caranya :- 

➖ Korang mestilah pelanggan DIGI. 
➖ Download App MYDIGI seperti gambar diatas. ( Dapatkan di Apple Store @ Google Store )



➖ Korang terus ke bahagian MyDigi Rewards seperti gambar diatas. 
➖ Watsons Rewards korang hanya akan terlihat pada hari isnin.



Hari isnin baru - baru ini, Bella dapat voucher losyen badan yang harganya asalnya Rm19.90 dengan harga Rm0.99 sahaja! jimat banyak kan? Jadi, korang simpan kupon reward korang, dan bawa ke Watsons Store berdekatan untuk dapatkan Losyen ini. Mudah  dan jimat kan? Penting!! korang jangan tekan "Redeem" dulu, biar cashier Watson tu yang tekan.



Setakat ini dulu Bella sampaikan dari Sunway Piramid. Owh!! Bella lupa! Istimewa buat Watson VIP Members, bermula 16 October 2017, Watson VIP members boleh mendapatkan 15% untuk aksesori telefon di 33 Digi Store seluruh Malaysia bila korang tunjukkan Watsons VIP Card. Promosi ini berjalan selama SETAHUN! berbaloi kan?  Jadi apa lagi?? Jom dapatkan kad VIP Watson dan bertukar ke DIGI.  Selamat berjimat dengan Watsons. 💋

Korang juga boleh dapatkan maklumat lengkap di :-



BACA JUGA DISINI!! :-

  1. Kenapa Mesti Berbelanja Di WATSONS
  2. SALAH Beli Barang, Menyesalnya!! Watsons Brand

You Might Also Like

23 ulasan

  1. wah,best nya. ada byk hadiahhh. nasib kecik pkai digi. kena try ni

    ReplyDelete
  2. wah..best nya..tp LN tak pakai digi..:(

    ReplyDelete
  3. Bestnya dpt join event Watsons tu..Nanti nak shopping la kt Watson sbb kak Eirna mmg VVIP...Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huishh!! Untung banyak tu. Tahu kan, point tu nanti boleh tukar jadi cash masa nak bayar. 😘

      Delete
  4. Besnya Bella dpt eyeshadow free. Menarik. I guna digi. Hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh, bestnya! IQ pengguna Digi, boleh la guna Apps Digi lepas ni untuk beli barang watson dengan murah! yeay!

    ReplyDelete
  6. wahh bestnyaa. dua nama besar bergabung , hebat!

    ReplyDelete
  7. Wahh..bestnya.. Migha guna digi, suka beli barang dekat watson plak tue..nie berita baik nie..

    ReplyDelete
  8. ramainya orang.. meriah.. hebat skrang marketing watson.. saya pun pengguna tegar watson...ni berita baik ni utk loyal customer mcm saya ni.hehe

    ReplyDelete
  9. amboi kak bella tembak apa tuu? hehehh

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.