CANTIK SEMPURNA DENGAN KOREAL COSMETIC FOUNDATION

"Cantiknya awak hari ini! Nampak lain sangat. Pakai apa?" "Beb, berseri - seri nampak... apa rahsia?" "...



"Cantiknya awak hari ini! Nampak lain sangat. Pakai apa?"
"Beb, berseri - seri nampak... apa rahsia?"
"Sharelah sikit, muka ko tidak langsung tidak ada cerawat kan? Apa petua? "

Seronok betul bila dengar orang puji macam ini kan? Semua sibuk hendak tahu rahsia kecantikkan kita. Sebab itulah Bella hendak kongsikan dengan korang semua, penjimatan hebat untuk siapa yang mahu cantik! Cantik, tapi dalam masa yang sama, tetap berjimat. Cun melecun dan cantik sempurna. Guna Foundation saja. Foundation saja? Betul, sebab foundation yang Bella hendak perkenalkan dengan korang ini, bukan foundation biasa, tetapi foundation yang diperlukan dan patut digunakan oleh setiap wanita. Inilah dia, Koreal Cosmestic Foundation. CANTIK SEMPURNA DENGAN KOREAL COSMETIC FOUNDATION  dengan kelebihan 8 dalam 1.



KENAPA PILIH KOREAL COSMETIC?

Bella pilih foundation ni sebab kelebihannya 8 dalam 1 yang menjadikan Koreal Cosmetic Smoothie Foundation ni bukan sekadar foundation atau bedak asas. Ia juga melindung melindungi kulit wajah Bella dari terdedah kepada cahaya matahari yang merbahaya dan merosakkan kulit.Apa yang paling penting, bila korang menggunakan secara berterusan ia dapat mengurangkan bintik hitam dan membuatkan wajah nampak muda seawal 7 hari!!!Bella baru pakai 2 hari. Sekarang ini Bella keluar rumah memang tidak pakai bedak dah, tapi  Koreal Cosmetics Smoothie Foundation ni. 



BAHAN - BAHAN FOUNDATION KOREAL COSMETICS

Inilah diantara sebab yang kuat kenapa Bella memlilih Foundation Koreal Cosmetics ini berbanding yang lain. Bahan - bahan yang digunakan, terbaik dan berkualiti. Diantaranya :- 

Aqua , Ethylhexyl Methoxycin-namate, Dimethicone , Beeswax , Dimethicone , lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone , Isononly Isononanoate , Titanium Dioxide , Malus Domestica Fruit Cell culture Extract , citrus Aurantium Dulcis ( Orange ) callus culture Extract , Rhododendron ferrugineum left cell culture Extract , collagen , ascorbic acid , iron oxides , sodium chloride , phenoxyethanol , tocopheryl acetate , D-Panthenol , 1,2-Hexanediol ,Allantion , chlorphenesin , disodium EDTA.

Wahhh!! Banyaknya bahan yang digunakan untuk buat kita cantik. Paling penting ada :-

1. Vit C
2. Vit E
3. TRIPLE STEMCELL
4. Shining 
5. SPF 35
6. Salmon collagen 
7. Titanium Dioxide
8. Dimethicone 1. Vit C

Bila usaha meningkat ini, semua benda hendak ada collagen. Kalau boleh, Nasi pun nak letak collagen. Bagi maintain muda gitew. Dalam ini ada Salmon Collagen. Terbaik.

CARA MENGGUNAKAN KOREAL COSMETICS FOUNDATION 


Wajah Bella sebelum menggunakan KOREAL COSMETICS FOUNDATION Nampak semua bintik hitam dan kesan jerawat kan? Muka Bella jenis yang sensitif dan senang nampak kemerahan bila mahu tumbuh jerawat ataupun akibat kesan jerawat. Jadi, ia akan jadi hitam dan kemerah merahan. Lagi - lagi dibahagian tepi hidung. Macam kena cakar hantu mak cakap. Hahaha. Kelakarkan mak kite. Ia sebenarnya urat tepi hidung yang timbul dan jelas kelihatan. Mix lah kata kan.. Ada yang cakap ia menunjukkan kulit Bella yang sensitif. Jadi, apa kesan KOREAL COSMETICS FOUNDATION keatas wajah Bella? 



Foundation ini sedang sangat hendak guna, ia tidak melekit dan bercapuk bila digunakan. Picit sedikit dihujung jari, dan letakan sedikit2 di seluruh muka dan leher. Sapukan rata untuk mendapatkan kesan kulit muka yang lembap , licin dan berseri. 


Taraaaa!!! Putih, berseri, hilang semua cela, pipi gebu dan nampak macam ada bahulu dalam pipi. Eh2x. Tak-tak pipi itu dah semulajadi tembam. Makan banyak sangat. Sebenarnya Bella dah tercalit lebih. Hendak tunjuk dekat korang tadi. Kalau calit sikit takut korang tidak nampak pula. Testurnya cepat kering. Mula - mula saja akan rasa sedikit melekit, tunggu kejap ia akan terus kering dan rasa licin dan kering. Macam Bella, muka Jenis berminyak yang teruk. Bagi memberikan hasil dan kesan lebih tahan lama, Bella sapukan juga bedak compact. Selalunya Bella akan calitkan dan sapu, caliitkan dan sapu, jadi kita akan nampak bahagian yang tidak kena dan lebih jimat.  

Korang jangan tidak tahu yer, penggunaan yang berterusan dan seawal 7 hari korang boleh nampak kesan dalam penggurangan bintik-bintik hitam dan buat kulit nampak lebih glowing kesan dari triple stemcell dan pelbagai vitamin yang terkandung di dalamnya. Bella saja tekankan sekali lagi disini.

HARGA KOREAL COSMETICS FOUNDATION 



Harga yang amat berbaloi dan tidak masuk akal untuk Koreal Cosmetics Foundation yang mempunyai pakaging yang menarik dan tahan lasak!! hanya RM 87 sahaja. Tidak  sampai seratus pun. Cepat - cepat promosi untuk yang terawal!! Dapat juga free gift bernilai RM75 (Untuk 120 pelanggan terawal sahaja)

✔ Baucer hadiah bernilai RM10x5 = RM50
TESTIMONY YANG TELAH BERJAYA






CARA MENDAPATKAN KOREAL COSMETICS FOUNDATION

WhatsApp 019 2565 008 atau klik sini terus http://www.wasap.my/60192565008
Facebook :
Facebook.com/Korealcosmetics
Instagram :
 www.instagram.com/korealcosmetics
Website :
 www.korealcosmetics.com

#SmoothieFoundation 8 dalam 1 keluaran Koreal Cosmetics. 
Selamat di bawah kawalan KKM (NOT170402257K).

APA BELLA SUKA MENGENAI KOREAL COSMETICS FOUNDATION


Saiznya yang memudahkan Bella untuk bawa kemana - mana sahaja dan menjimatkan ruang dalam bag Bella bila Travel. Amat berguna untuk Bella yang suka berjalan ini. Testurnya yang lembut dan mengandungi SPF 35 untuk menghalang cahaya UV, membuatkan Bella akan menggunakannya setiap kali keluar rumah. Bila Bella mahukan mekap yang ringkas calitkan saja KOREAL COSMETICS FOUNDATION dan oleskan lipstik. Siap. Pergi berenang di swimming pool, sapukan saja KOREAL COSMETICS FOUNDATION dapat pelindungan cahaya UV. Mudah kan? Tidak perlukan lagi Toner, Pelembab muka, krim pelindung matahari dll kerana semua terdapat dalam satu botol KOREAL COSMETICS FOUNDATION 8 dalam 1. Terbaik!!



You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.