Thursday

SABUN MANDI terbaik Buat yang AKTIF - ADIDAS

Korang rasa korang aktif atau tidak? Aktif ini bukan bermaksud bersukan sahaja tau. Aktif ini bermaksud korang banyak buat aktiviti yang banyak bergerak dan menyebabkan korang kurang selesa dan berpeluh. Bila dah berpeluh banyak sangat, Mestilah badan korang akan berbau. Tidak perlu terlalu aktif lah. Tidak mandi satu hari pun, Badan korang akan Berbau Macem kan? Jadi, Istimewa Buat kaki sukan, kaki Aerobik, Kaki bersenam, kaki Gym dan bermacam kaki lagi untuk yang suka dan gemar bersukan terutamanya, Bella rasa korang mesti cuba SABUN MANDI terbaik Buat yang AKTIF - ADIDAS. Betul istimewa daripada ADIDAS.

SABUN MANDI TERBARU DARIPADA ADIDAS - CLIMACOOL

adidas, produk penjagaan diri adidas

Adidas memperkenalkan rangkaian Produk penjagaan diri yang akan membuatkan kita berbau harum dan sentiasa berasa segar walaupun aktif bersukan. Sabun mandi terbaru iaitu CLIMACOOL dihasilkan dengan teknologi akan menukarkan setiap pergerakkan kita kepada bauan yang segar. Makin banyak korang berpeluh dan aktif, Makin banyaklah kesegaran yang akan dihasilkan.

BAGAIMANA SABUN CLIMACOOL INI BERTINDAK??
bersukan, aktif, adidas

Ia seakan - akan magik atau penghasillan sains yang dihasilkan secara eksklusif dalam menghasilkan. kapsul segar dalam formula sabun ini. Bila kita sedangberseronok mandi, Kapsul - kapsul ini akan berhubung dengan kulit kita dan sentiasa melekat pada kulit walaupun kita sudah selesai mandi. Bagaimana pula bau atau wangiaan terhasil daripada kapsul ini? Bau dan wangiaan ini akan terhasil bila adanya sentuhan ataupun geseran daripada kulit ke kulit ataupun geseran daripada baju ke kulit kita. Kapsul ini  akan pecah dan menghasilkan bau yang harum berkekelan. Bila wangi macam ini kan, Maknanya tiada masalah langsung bila korang balik dari gym terus pergi ber dating.

KESAN SABUN MANDI ADIDAS KEATAS KULIT

kasut adidas

Bukan itu saja, Korang akan menjimatkan ruang didalam bilik air! Fuh!! Apa kaitan dengan sabun mandi ini kan? Ini kerana, Sabun mandi ini boleh merangkumi 3 fungsi sekaligus! Kaum lelaki mesti seronok dengar kan? 3 fungsi sekaligus termasuklah, Korang boleh gunakan sebagai  sabun mandi, pencuci muka dan juga shampoo. Wah!! Jimat ruang dan juga jimat duit. Ia juga disimpan dalam botol yang telah direkakan untuk mudah dipegang dan digunakan. Apa yang paling penting, Korang gunakan saja tanpa was was ini kerana, Produk ini memang telah diuji dan diformulasikan untuk menjamin kelembabpan kulit kepada PH yang neutral dan seimbang. Ia juga melembutkan kulit. 

BAHAN YANG DIGUNAKAN DALAM CLIMACOOL


Korang jangan tidak tahu yer, Produk buat lelaki dan wanita adalah berbeza - beza. Jika ia adalah produk yang telah dikhaskan buat lelaki, Bermakna bahan - bahan yang digunakan adalah sesuai buat lelaki. Bahan - bahan yang digunakan untuk produk penjagaan lelaki adalah lebih keras seperti perahan lemon hancur, Pudina dan bunga Lavender yang menghasilkan bau yang lebih energetik.

PRODUK PENJAGAAN DIRI BUAT WANITA DARI ADIDAS


Bagi kaum Wanita atau perempuan pula, Korang jangalah sedih - sedih. Cakap Adidas pilih kasih. Produk wanita tidak ada ke? Jangan risau. Adidas turut mengeluarkan gel mandian buat wanita dengan menggunakan bahan - bahan semulajadi yang lebih lembut. Wangian yang digunakan juga adalah berbeza. Ia menggunakan campuran jus limau nipis dan bauan bunga yang kuat. Ia didatangkan dengan saiz yang berbeza untuk lelaki dan perempuan. 




adidas

Melengkapkan gaya dan penampilan korang, Korang digalakkan untuk menggunakan Climacool anti-perspirant deodorant spray or roll-on selepas korang mandi untuk mendapatkan kesegaran berpanjangan dan perlindungan semasa berpeluh dan kering. Sini Bella bagitahu Harga.. Mesti korang tertunggu - tunggu kan?? Dengan teknologi Kapsul yang terdapat dalam gel mandian ini, Harga yang ditawarkan amat MURAH !! Hanya Rm10.90 sebotol bagi 250ml dan RM14.90 bagi 400ml. Korang boleh dapatkan diseluruh pasaraya yang terpilih.

6 comments:

  1. wahhhhh...jenama adidas ini memang wangi..zaman universiti suka pakai...hihihi

    ReplyDelete
  2. wahhhh produk baru dari adidas...menarik ni.

    ReplyDelete
  3. jenama adidas mmg dah lama guna... sesuai utk yg agak lasak mcm saya :)

    ReplyDelete
  4. Ingatkan jenama adidas hanya di pakaian sahaja...rupanya ada utk kegunaan harian.

    ReplyDelete
  5. Saya dah try..wangi dan lembut pada badan..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

Kelab blogger Ben ashaari

Kelab blogger Ben ashaari