Homestay dengan Seni Hiasan dalaman yang Indah!

Bella baru - baru ini berpeluang men "Join" kan diri mengikuti Kembara Kelab Blogger Ben Ashaari ke Sungai Lembing . Korang pern...

Bella baru - baru ini berpeluang men "Join" kan diri mengikuti Kembara Kelab Blogger Ben Ashaari ke Sungai Lembing. Korang pernah dengar tidak tempat yang seronok di Sungai Lembing. Haaa?? Sungai Lembing? Dimanakah? Sungai Lembing terletak di Negara Pahang. Kuantan. Sepatutnya aktiviti bermula pada hari sabtu. Macam Itinerary yang Bella kongsikan dengan korang semua sebelum ini. Klik link dibawah :-


Disebabkan kami tidak mahu terlepas aktiviti yang amat menyeronokkan pagi sabtu itu. Jadi, kami pun bergerak lepas balik kerja. Malam jumaat tu. Jadi, Malam itu kami menginap di Homestay dengan Seni Hiasan dalaman yang indah di Kampong Seberang Balok. Memang berbaloi - baloi. Macam masuk rumah sendiri.

bercuti ke pahang

Bella dah sampai lewat sangat sebenarnya.Tapi, Bergambar tetap kena bergambar. Tengoklah kawan Blogger Bella yang lain tu. Pantang angkat kamera. Semua berposing! HB lagilah memandu, Langsung tak tidur.Maaf sayang, Yanie layan dear k. Bella Carpool ngan Yanie. Jadi, Bella memang dengar lah dorang bersembang sampai masuk dalam mimpi.Terima kasih Yanie  Malam itu, kami merehatkan diri di Homestay  ARDANI. Bella amat kagum dengan hiasan dalaman rumah ini. Jom Bella Belanja gambar sajalah. 


homestay cantik

homestay kuantan




Cantik sangat kan? Kebetulan Bella sekarang sedang cari idea untuk mengubahsuai rumah Bella. Dapatlah idea sikit - sikitlah. Cantik kan? Selesa betul.


Korang kalau hendak ke Kuantan dan tiada tempat penginapan, Bolehlah menginap disini. Hanya dengan bayaran Rm160.00 sahaja. Korang tidak nampak gambar dapur kan? Nanti korang tengok dekat YouTube. Bella ada kongsikan. Jangan malu - malu untuk tengok video dibawah. 



No telefon pun ada dalam Video. Syaratnya kena tengok sampai habis. Lepas ini apa program yang Xcape Resort sediakan untuk kami??? Tunggu esok. Jom tidur dulu. Jumpa esok.

You Might Also Like

3 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.