Barang IMPORT Murah Di Ezbuy

Setuju atau tidak kalau Bella cakap ramai yang lebih suka membeli belah dan cuci mata melalui talian sekarang ini? Ini ker...




Setuju atau tidak kalau Bella cakap ramai yang lebih suka membeli belah dan cuci mata melalui talian sekarang ini? Ini kerana ia lebih santai dan jimat. Bagi Bella, ia amat - amat berbaloi dan menyeronokkan bila dalam berbelanja walaupun kita hanya duduk dirumah sahaja. Boleh dikatakan Bella subcride kesemua laman Website khas untuk bershopping didalam talian. Bagi Bella, Lebih seronok bila membeli belah dalam talian atau Website yang mengumpulkan kesemua barang atau produk yang kita perlukan. Senang sangat - sangat. Duduk sambil minum kopi pun Bella tetap membeli belah. Jadi Bella hendak kongsikan dengan korang, Website yang Bella selalu Cuci mata. Seronok dan Bella jumpa banyak Barang MURAH di EZBUY.ezbuy Malaysia http://bit.ly/2dvHTQj Tengoklah itu. Gambar atas tu, Barang comel sangat macam itu pun serendah RM2.55 sahaja! Wow!


Apa yang Bella teruja mengenai Ezbuy Malaysia website ini, Ia bukan saja mudah. Tetapi sangat mudah! Kerana terdapat pilihan bahasa didalam Bahasa Malaysia. Seronoknya. Maknanya, Lagi senang dan mudahlah kita faham dan lebih jelas mengenai spesifikasi sesuatu barang itu. Tidaklah akan ada barang yang salah beli. Peluang untuk salah pilih dan beli itu sangat kurang jika korang baca betul - betul. Sudahlah murah, Mudah dan senang lagi.

Nanti!! Bukan kemudahan itu sahaja yang ada. Korang juga boleh mendapatkan harga shipping yang rendah dengan mendaftar sebagai pengguna PRIME. Korang boleh baca maklumat lengkap di Prime Service - http://bit.ly/2dGydUd Bella cerita sikitlah iya. Prime Service ini dia bagi korang banyak diskaun dan potongan pada kos penghantaran. Korang tengoklah contoh gambar Bella bagi itu. Kos penghantaran daripada Rm405.00 terus jadi Rm80.00 sahaja. Korang yang kaki shopping, Sila dan patut join PRIME Service ini. Nasihat Bella. Jimat banyak.


Tengoklah inilah barang - barang yang Bella cari selama ini! Kesemuanya under bajet dan paling penting tersenarai dalam senarai barangan bawah Rm30! WHAT!!! Kenapalah buat Bella macam ini? Terasa hendak borong semua! Dahlah comel. Penyangkut wayar macam itu memang susah Bella hendak jumpa dimana - mana kedai dekat website Ezbuy ini ada. Kotak yang transperant nampak dalam itu, Design macam itu Bella jumpa. Tapi harganya mahal. Kasut itu pun Bella dah cari lama. Instagram banyak yang jual. Range harga 4kali ganda wei!! Sini korang boleh dapat harga kilang saja. Waaahhh!!! Terujanya Bella. 


Kos penghantaran pula hanya serendah Rm4.50 bagi setiap 500g. Korang jangan tidak tahu. Ezbuy hanya menjual barang dari CHINA, USA dan TAIWAN. Sebab itulah kos penghantaran bukan macam biasa. 


Bella hendak bagi korang rasa Syok lagi, Buat pembaca blog Bella hari ini. Korang ada kod istimewa untuk membeli belah di Ezbuy ini. Korang hanya perlu taip ezship korang akan dapat  tambahan diskaun sebanyak 15% lagi. Fuh!! Tak nak ke? Bila korang register buat pertama kali, Korang akan dapat tambahan lagi Rm15 Ezbuy Voucher. Korang apa lagi. Cepat - cepatlah daftar di  http://bit.ly/2dDrSGW

Selamat Membeli Belah 😍

You Might Also Like

2 ulasan

  1. bab cuci mata tu lg mudah sbb xyah sesak2 pi mall nak hadap jem..cuma bayarr postage je kannn..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.