Cepatnya Lemak Di Badan HILANG!! Pakai HOUSE OF CORSET Jer??

Salam semua...Assalamualaikum.. Salam sejahtera. Ha.. mana tahu yang bukan islam baca. Sebab Bella mahu kongsikan Tip Kecantikkan mengenai ...

Salam semua...Assalamualaikum.. Salam sejahtera. Ha.. mana tahu yang bukan islam baca. Sebab Bella mahu kongsikan Tip Kecantikkan mengenai Tubuh badan.Bella macam biasa. Ada saja tip yang Bella rasa penting untuk korang tahu, Bella haruslah kongsikan. Lagi - lagi tip - tip kecantikkan. Betul ini. Bella kena kuatkan semangat untuk ubah pemakanan Bella dan mengamalkan senaman yang teratur untuk mendapatkan tubuh badan dan berat badan yang ideal. Maklumlah. Bila dah terlebih bahagia ini, Badan bagaikan dipam - pam! 

Masalahnya, Bella haruslah kelihatan ramping dan menawan untuk menyambut ulang tahun perkahwinan Bella hujung tahun ini. Tapi, kalau tidak berjaya macam mana? Maklumlah. Makanan dan Bella sukar dipisahkan. Menitis - nitis air liur bila tengok. Jadi, Bella dapat tips dari kawan Bella yang memang cun melecun! Dia yang dulunya mempunyai spare type yang berlipat lipat kelihatan sangat ramping bila Bella jumpa baru - baru ni. Rasanya baru minggu lepas saja Bella jumpa dia, Spare Tyre dia masih kelihatan. Minggu ini dah hilang pula? Cepatnya kurus? Dia kata, Rahsia dia adalah House Of CorsetCepatnya Lemak Di Badan HILANG!! Pakai HOUSE OF CORSET Jer?? Wow!! Bella pun haruslah cuba dan beli.


APA ITU HOUSE OF CORSET?


CORSET



Bella pun carilah maklumat mengenai HOUSE OF CORSET. Apakah House Of Corset ini.Rupanya ia adalah baju ketat yang menghalang lemak kita dari terkeluar dari landasan. Maknanya, Nampaklah badan kita berbentuk walaupun ada banyak lemak. Kadang - kadang kita dah buat macam - macam bagi kurus. Berat badan turun, tapi lemak tetap disitu. Disinilah kegunaaan HOUSE OF CORSET kita akan memaksa lemak kita terbakar sedikit demi sedikit dengan penggunaan House Of Corset selalu. Kata lainnya, Dapat mencantikkan badan kita tanpa perlu menghadapi apa - apa risiko seperti ubat ataupun membuat pembedahan.

APAKAH KEISTIMEWAAN HOUSE OF KORSET

corset, house of corset, tip kurus 


Korset untuk mencantikkan bentuk tubuh badan ini, Memang banyak dipasaran kan? Mesti korang tertanya - tanya. Keistimewaan Korset ini daripada korset yang berlambak dipasaran. Disini Bella senaraikan keistimewaan dan kelebihan House Of Corset yang perlu korang tahu.
  • Membaiki tekstur tebuh anda dan membentuk tubuh anda..
  • Tak perlu buka apabila ingin ke tandas.
  • Sangat selesa kain lembut dan sejuk..
  • Tanpa tetulang yang merimaskan.
  • Memberi keselesaan pada si pemakai..
  • Dilengkapi 7 magnet yang mampu melancarkan darah dan menghapuskan lemak degil.
  • Sangat mudah dipakai (one piece)
  • Amat mudah dicuci. Hanya rendam dalam pewangi dan gosok.
  • Terdapat dalam berbagai saiz dan warna.
  • Mengurangkan nafsu makan.
SIAPA YANG BOLEH MEMAKAI HOUSE OF CORSET??

 

Betul !! Semua orang boleh pakai. Kak Suraya kata, Ada pelanggan dia yang beratnya lebih dari 100kg beli House Of Corset.Muat!! Paling penting korang ukur bahagian Pungung dulu. Pungung muat, InshaAllah tempat lain pun muat.

CARA MEMAKAI HOUSE OF CORSET

 


Masa mula - mula Bella dapat House Of Corset ni, Bella terus fikir untuk memakai pada waktu cuti sahaja. Waktu bekerja payah bila mahu ke tandas. Tapi, Amat mengujakan!! Sebab korset ini Berlubang ditengah - tengah untuk memudahkan kita membuang. Bella pun masa beli tak baca pun yang Korset ini berlubang. Nampak saja kak Suraya yang telah berubah menjadi cun melecun terus teruja sangat hendak beli. Rupanya berlubang ditengah- tengah dan korset ini hanyalah satu set. House Of Corset ini, tidak berpisah - pisah. Sebab Bella pernah beli yang berpisah - pisah. Seluar sehelai, Baju sehelai dan pengetat perut sehelai. Asing -asing. Bila nak pakai, Tercari cari setiap bahagian. Tapi, House Of Corset memang mudah sebab datang dengan satu set. 

Korang terfikir tak?? Apa gunanya berlubang pun! Kita tetap kena tarik seluar dalam yang dipakai dari dalam. Betul tak? Cara mudah, Korang pakai House Of Corset dulu. Kemudian barulah pakai seluar dalam. Senang kan. Bella rasa terbaik dah ni. Dicadangkan untuk korang mendapatkan kesan yang maksimum, Korang pakailah seminggu 5x selama 8jam. Pakai pergi kerjalah senang cerita. Paling penting displin la. Nak cantik kan? Jangan buka. BEAUTY IS PAIN. Tahan sikit.

KESAN PENGGUNAAN HOUSE OF CORSET

Tip cantik 

Cantiknya dia!! Kesan penggunaan yang berterusan dapat membuatkan anda ramping. Contoh diatas, Bukan edit yer. Kak Suraya sendiri adalah pengguna setia House Of Corset. Korang nak beli pun boleh hubungi Kak Suraya. Bella pun Beli dengan Kak Suraya.  Apa yang Bella suka mengenai House Of Corset ini, Ia tidak panas dan selesa. Mudah membuang lagi. Paling seronok bila kawan - kawan tegur "Eh! Kenapa ko makin nampak ramping yer?" Rahsia lah. Dekat korang saja Bella cerita tau.

Korang mesti tidak sabar nak tahu cara hendak beli kan? Korang boleh whats app atau hubungi Kak suraya yang cantik ini di  No tel :  0129184042. Harganya hanyalah RM150.00 sahaja sehelai. Murah dan amat berbaloi. !! Korang juga boleh baca perkongsiaan cerita Kak Su bila ada pelanggan yang lebih 100kg hendak beli!! Hei!! Muat ke?? Boleh baca disini. 


You Might Also Like

19 ulasan

  1. Replies
    1. Haah... Berbaloi. Ada yang sampai 2k harganya pun ada.

      Delete
  2. Wah mudah nak pakai ye..bertambah cantik la Bella lepas nie.. ;)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau beli, pastu pakai boleh je tukar. Kalau dah lama pakai tak leh tukar.

      Delete
  4. Best ni.. pakai corset pun leh ramping!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Sebb dia menghalang kita dari menjadi pelahap.

      Delete
  5. murahnya harga dia.. testimoni pun berkesan!
    menarik utk dicuba ni..

    ReplyDelete
  6. saya pun guna korset takt ni sebab tu maintain slim .. ehh* hahaha.. , full korset tak de lagi . nti la kalau dah lepas kawen baru beli. haaha... sekarang ni badang comel lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah.... Awak tu comel lagi. Kawen nanti sila stand by.

      Delete
  7. pergh mengancam kau..pakaila bella..mana tau cun

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.