Friday

TIP KURUS SEPANTAS 7 HARI DENGAN KUROSE

KURUS, RAMPING dan CANTIK. Ada ke perempuan yang tidak mahukan semua itu ada padanya? Bella pun "gila-gila" mahukan perut yang ramping dan sekaligus menghilangkan lemak yang melekat kat badan ini. Lemak ini dengan badan Bella, macam ada magnet plak. Jadi hari ini, Bella nak kongsikan dengan korang, TIP KURUS SEPANTAS 7 HARI DENGAN KUROSE.

kurus dan ramping, rahsia kurus

Betul ke dengan minum satu sachet KuRose ini boleh kurus? Sepantas 7 Hari pula tu. Jawabnya, Bella tidak dapat lagi, Sebab Bella baru cuba cuma 3 hari. Apa kata, korang beli. Lepas itu kita tengoklah siapa yang kurus dulu. Tidak rugi pun, kerana banyak sangat kelebihan KuRose.



KELEBIHAN KUROSE

Selain daripada korang dapat KURUS. Kurose memberikan kesan sampingan kebaikan yang lain. Ini kerana KuRose bukan sekadar minuman kurus, tetapi juga bertindak sebagai minuman DETOX. Antara kelebihannya adalah :-

  • Berkesan sepantas 7 hari!!
  • Penahan selera makan semulajadi
  • Memberi rasa kenyang berpanjangan
  • Bonjolan di pelipat perut semakin kecil
  • Tiada rasa "down" ketika berdiet.
  • Formulasi semulajadi untuk menceriakan mood dan lebih bertenaga.
  • Lengan, perut terbentuk cantik.
  • Hilang keinginan terhadap makanan manis seperti kek, coklat dll
  • Menganjalkan dan mencerahkan kulit.
  • Tiada kesan sampingan yang memudaratkan. 
Semua ini Bella mahukan. Bella jenis yang kuat makan, Sepanjang 3 Hari mengamalkan KuRose, Apa yang Bella terasa. Bella tidak lapar bila bangun pagi. Pembuangan pun lancar. Itu baru 3 hari cuba tau. 

kurose, nak kurus

MACAMMANA KUROSE DAPAT MEMBUAT KITA KURUS??

Ini adalah kerana Kurose juga bertindak sebagai DETOX. Sepertimana yang semua orang tahu. DETOX dapat menyingkirkan kotoran dan bahan kimia yang berpunca daripada makanan yang kita makan. Maknanya macam korang buat air detox menggunakan buah - buahan. Fungsinya untuk membuang toksin dalam badan. Macam Bella, dulu selalu rendam hirisan lemon, daun pudina dan strawberry untuk men"Detox"kan badan. Sekrang guna Kurose saja. Mudah. Lagi mudah. Buka mulut dan telan sahaja.


Senang sangat nak makan, Tidak perlu bancuh atau "shake". Disarankan korang makan 1 Sachet sebelum tidur . Bagi yang ada masalah sembelit bolehlah minum 2 sachet untuk 3 hari pertama. Rasanya pun seeddappp!! Manis semulajadi.


APAKAH KANDUNGAN UTAMA KUROSE?

Tomato Extract adalah kandungan utama KuRose. Ini kerana, Semua sedia maklum, Tomato amat kaya dengan vitamin C dan A. Jadi, bahan utama yang digunakan dalam KuRose adalah Tomato Extract. Apakah Kebaikan Tomato Extract ini?

  • Mencegah kolestrol tinggi dan mengurangkan kolestrol dalam badan. 
  • Mengandungi niasin atau Vitamin B3 yang diketahui untuk menstabilkan kolestrol.
  • Membantu menurunkan berat badan dengan memastikan badan terhidrat.
  • Mengandungi Natrium yang rendah dan kandungan serat yang tinggi untuk memastikan tubuh tidak merasa lemah atau lapar.
  • Memberikan nutrien badan dan metabolik dalam badan tidak terjejas.
  • Baik untuk kulit, kerana ia akan menyingkirkan kulit yang gelap akibat terdedah pada cahaya matahari.
  • Mencegah dan memulihkan kerosakkan kulit.
  • Menyahtoksinkan badan dengan mengepam keluar toksin berbahaya dari badan. 
  • Kandungan Klorin dan Sulfur dalam Tomato Extract juga membantu hati dan buah pinggang melaksanakan fungsi detoksifikasi dengan baik.
Banyaknya kebaikan yang diperolehi daripada Tomato Extract. Jadi, sebab itulah Tomato Extract menjadi bahan utama.Dibawah Bella kongsikan pengguna yang telah berjaya dalam menguruskan badan, dengan mengamalkan KuRose.




Bila korang tengok semua yang berjaya ini kurus, Korang pun nak kan?? Apa lagi. Cepat - cepat hubungi dan lawati :-


Facebook

Instagram

Hotline
Harga
RM188

Bella dengar sekarang ada promosi. Harga menjadi Rm103.40. Fuhh!! Banyak boleh jimat tu. Apalagi.. Jomlah kita kurus bersama - sama. 

5 comments:

  1. KUROSE..KUROSE..KUROSE...Wow makan kurose pulak..makin kurus laa bella nanti..

    ReplyDelete
  2. Nnt dh lepas 7 hari update lagi yer...nak tau jugak kesannya

    ReplyDelete
  3. Kalau dapat pinggang ramping dan perut kempis tu dah bagus sangat. Pcl rasa KuRose dapat bantu.. dah try pun kesannya bagus alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. Wah! Mcm2 produk ada sekarang ye.. Kite nak tambH berat.. Dah terlebih kurus dah.. Takleh amik kurose ni.. Kang bertambah melidi pulak.. Huhu~

    ReplyDelete
  5. wah patut makin slim ye... Nak try jugak lah..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

Kelab blogger Ben ashaari

Kelab blogger Ben ashaari