TIPS Cantik dan Sihat dengan ABSOLUTE 25

ABSOLUTE 25 dari NutriRiche Health & Beauty Sdn. Bhd . mungkin masih baru dan kurang diketahui umum, terutamanya dalam dunia kecantikk...

ABSOLUTE 25 dari NutriRiche Health & Beauty Sdn. Bhd. mungkin masih baru dan kurang diketahui umum, terutamanya dalam dunia kecantikkan. Bella berpeluang menghadirkan diri di majlis pelancaran ABSOLUTE 25 dan Bella amat bertuah kerana berbagai Tips cantik dan Sihat dengan ABSOLUTE 25 dikongsikan dan bincangkan.

absolute 25

Pelancaran ini diadakan di ruangan Hotel Majestic dengan konsep yang santai dan terbuka, membuat semua merasa lebih selesa dalam perbincangan soal jawab mengenai ABSOLUTE 25, Supaya semua maklumat yang ingin dikongsikan bersama korang semua, tepat, betul dan jelas. Ini kerana produk kecantikkan ini, masih muda dan mentah dipasaran dan Bella sendiri pun baru mahu mencubanya. Kiranya Bella diantara orang yang terawallah mencuba ABSOLUTE 25. Masa penerangan produk diberikan, Bella merasa yakin yang produk ini mampu memberi kesan yang baik keatas kesihatan dan kecantikkan Bella.

kecantikkan semulalajadi, kesihatan

Perbincangan ini adalah mengenai bagaimana membantu semua orang yang ingin sihat dan cantik dengan menggunakan ABSOLUTE 25. Ini kerana, kita semua mengimpikan kulit yang sihat dan cantik. Betul kan?? Bella pun!! Tapi kenapa setelah mencuba pelbagai produk dan mendapatkan berbagai tips kecantikkan dari semua kawan - kawan yang cantik dan mengamalkannya, Tapi kita tetap gagal dalam mendapatkan kesihatan kulit yang diinginkan. Apa punca dan sebabnya? 

kulit cantik, kesihatan kulit

Setelah kajian selama setahun dijalankan oleh NutriRiche Health & Beauty Sdn. Bhd. dalam menghasilkan ABSOLUTE 25 bersama - sama Melaka Biotech, Kebanyakkan puncanya adalah disebabkan oleh :-

  • Tahap kebersihan usus.  
  • kadar toksin di dalam badan yang tinggi.
Ini dikuatkan lagi dengan kajian oleh salah seorang pakar usus, Dr.Vanita Forsyth di salah sebuah university terkemuka di Amerika menunjukkan bahawa 80% – 90% penyakit bermula daripada usus yang kotor dan tidak sihat. 

produk terbaik, produk cantik,

Bella pun setuju dengan kenyataan ini, sebab contoh Bella sendiri, sehari pun Bella  makan berbagai- bagai makanan dan langsung tidak peduli dengan khasiat makanan itu.Sama ada berkhasiat atau tidak. Janji sedap. Betul kan? Sebenarnya diantara faktor yang menyebabkan kandungan toksin di dalam badan kita menjadi tinggi adalah disebabkan oleh keadaan usus yang kotor, berlendir lalu membentuk plug dan kerak di dalam ruangan usus. Jika ini berlaku, ia akan mengundang pelbagai penyakit seperti:-
  • Sembelit
  • Masalah penghadaman
  • Kembung perut
  • Sakit kepala
  • Letih dan lesu
  • Mulut berbau 
  • Perut buncit
  • Wajah Kelihatan tidak bermaya
  • nafsu makan yang tidak terkawal
Jadi, apa yang ABSOLUTE 25 boleh buat dalam membantu dan memastikan tindakan pembersihan usus dilakukan secara efektif dan pantas?

absolute 25, premium collegen

ABSOLUTE 25, Mengggunkan Bahan utama yang bertindak sebagai pembersih usus yang selamat iaitu L-cysteine. Ianya diperolehi daripada asid amino yang diambil daripada buah-buahan yang mempunyai khasiat yang tinggi. L-cysteine telah digabungkan dengan ekstrak biji apricot, ekstrak epal hijau dan ekstrak manggis yang terbukti secara saintifik oleh penyelidik-penyelidik luar yang boleh membantu membersihkan usus secara sihat dan selamat. Apabila usus dibersihkan dan mendapat tenaga tambahan daripada mineral yang dirumus khas, usus akan mula menyerap segala agen-agen SUPER ANTIOXIDA yang terdiri daripada Vit- C, ekstrak buah delima, kranberry, tomato, biji anggur, astaxanthin, lutein, acesulfame-K dan apple stem cell serta PREMIUM COLLAGEN bagi membaiki dan menambah baik tahap kesihatan kulit.


Produk ABSOLUTE 25 direka khas untuk semua yang mahu menjaga kesihatan dari segi dalaman dan luaran secara selamat dan sihat. ABSOLUTE 25 boleh juga diambil oleh ibu mengandung, pesakit diabetis, darah tinggi mahupun apa jua jenis penyakit kerana Absolute 25 selamat digunakan serta sesuai dijadikan sebagai makanan tambahan harian. Ini kerana produk ini menggunakan bahan - baham semulajadi dan tiada apa - apa bahan kimia, jadi ia memang selamat digunakan. 

Malumat lainnya : 

Berat :- Satu sachet 3000 mg.
Cara Pengambilan : Satu pagi dan satu malam. Selepas 1 jam minum segelas air suam. 
Perasa :- Bubblegummy (macam chewygum)
Kesan :- Selepas 2 hari pengambilan akan terasa lebih lawas.
Larangan :- Mengambil Kafien selepas mengambil ABSOLUTE 25. Jarakkan masa lebih kurang 4jam.



Berita baik buat semua, Pihak Syarikat Nutririche Health & Beauty Sdn Bhd pada tahun 2016 ini sedang mengadakan pertandingan Like,Share, dan Comment. Seorang pemenang akan dipilih secara rawak. Pemenang bakal membawa pulang sebuah IPHONE 7 yang terbaru dijangkakan akan berada dipasaran Malaysia pada September 2016. Untuk mendapatkan Absolute 25 dengan harga promosi serta maklumat lanjut tentang produk :-

Sms/whatsapp :- 012.206.7007 / 017.240.0788 
Facebook :- Nutririche Malaysia
Mailing :-  nutririchemalaysia@gmail.com

Apa yang paling penting, produk ini telah mendapat kelulusan KKM dan dijamin Halal. Apalagi yang ditunggu?? Jom kita dapatkan kesihatan dan kecantikkan  kulit yang kita impikan selama ini.

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.