Penginapan Terbaik Bercuti Di South Korea - Gyeongbuk

Bella kongsikan dan Bella huraikan disini hotel - hotel yang Bella dah pergi. Bella rasa hotel - hotel yang Bella pergi terbaik dan cantik....

Bella kongsikan dan Bella huraikan disini hotel - hotel yang Bella dah pergi. Bella rasa hotel - hotel yang Bella pergi terbaik dan cantik. Korang juga boleh lah cuba menginap disini. Pasti tidak mengecewakan. Jom kita tengok Penginapan Terbaik Bercuti Di South Korea - Gyeongbuk. Terima kasih kepada AirAsia X dan Korea Tourism Organization (KTO), membawa Bella kesini.

DEAGU INTER-BULGO HOTEL

Hotel ini adalah Hotel pertama setelah penat satu hari meneroka Gimhae dan Daegu. Memang puas hati sebab tilam empuk dan hotel luas dan wangi. 

http://www.bellaidura.com/2016/05/review-deagu-inter-bulgo-hotel.html

Korang klik gambar untuk detail ya. Kalau Bella tulis semua kat sini berjela kan.. Nanti korang bosan pula bila baca. Link ini pun boleh. Review Deagu Inter-Bulgo Hotel

Paling terbaik, hotel ini menyediakan makanan buffet khas Halal untuk kami semua bersarapan pagi tu. Daging segar lagi. Geram je Bella nak bungkus untuk makan dalam perjalanan, sebab pasti restaurant selepas ini akan bagi sayur saja. 

ANDONG GRAND HOTEL 

Hotel Andong Grand Hotel adalah penginapan untuk hari kedua kami di South Korea. Bermula dari Daegu kami ke Mungyeong dan berakhir hari kedua di Andong Grand Hotel. Hari kedua ini, Bella masuk hotel lewat. Bila sampai di hotel, hari dah gelap. Perjalanan yang panjang buat Bella terlalu penat. Jadi tidak banyak gambar yang dapat Bella ambil di hotel ini. Sedih kan? Video pun tiada.


Tapi korang boleh lah ke Website : Andong Grand hotel

GYEOUNGJU HYUNDAI HOTEL 

Hotel ini adalah Hotel keempat bagi Trip Bella kali ini. Daripada Andong ke Yeongju dan meneruskan perjalanan ke Buncheong dan Berhenti Di Gyeoungju. Di Gyeoungju AirAsia X dan Korea Tourism Organization (KTO memilih Gyeongju Hyundai Hotel sebagai penginapan kami, buat kami bermalam. Hotel ini sangat cantik dan mewah. Bilik Bella cantik sangat. Bella  masuk saja bilik terus melompat keriangan. Cantik ok. Hyundai Hotel bagi Bella bilik besar dengan Dua katil Besar lagi. Adeh!! dahla suami tertinggal di Malaysia. Bagi katil besar plak. Apa lagi. Satu katil Bella letak barang, satu lagi Bella tidur. Sangat - sangat puas hati.


Korang boleh klik di link  untuk melihat keseluruhan review Bella pasal hotel ini. Gyeongju Hyundai Hotel ini Bella sempat ambil banyak gambar. Jadi, korang bolehlah tengok ok.

HOMERS HOTEL 

Homers Hotel adalah Hotel yang paling lama Bella menginap. Tidaklah sebulan, tapi dua malam. Sekejap2x je pun. Bella di Beri pengalaman untuk rasa Bilik Hotel yang pemandangannya mengadap bangunan dan satu malam lagi bilik hotel yang mengadap laut. Perggghh.. best sesangat. 


Dari Gyeongju kami ke Busan. Penjelajahan kami berakhir di Busan dan sebab itulah kami menginap disini untuk dua malam. Hotel ini lokasinya sangat terbaik. Dekat dengan pantai yang sangat cantik. Korang kalau mahu menjelajah Busan Korea, harus memilih hotel ini untuk merasai angin pantai di Korea. Korang boleh tengok review penuh Bella di link ini ok. 

TQ sekali lagi buat AirAsia X dan Korea Tourism Organization (KTO) . Harap perkongsiaan Bella ini  bermanfaat.

Maklumat Penerbangan :-

KL ke Busan: 4x seminggu
KL ke Seoul: 2x sehari


AirAsia X merupakan syarikat penerbangan kos rendah yang pertama memperkenalkan Premium Flatbed dimana tetamu boleh mengharapkan untuk menikmati produk dan perkhidmatan premium seperti pilihan tempat duduk, keutamaan daftar masuk, keutamaan boarding, keutamaan ruang penyimpanan barang, Peruntukkan bagasi 40kg, percuma makanan, bantal dan selimut bagi pengguna premium.

AirAsia X telah dianugerahkan Syarikat Penerbangan Tambang Murah Premium Kabin Dunia dan Syarikat Penerbangan Tambang Murah Premium Seat di Skytrax Anugerah Syarikat Penerbangan Dunia Tahunan Bagi Tiga tahun berturut - turut iaitu pada tahun 2013 - 2015. Hebat kan?? Jadi, jangan ragu - ragu untuk terbang bersama - sama dengan AirAsia X.

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.