Saturday

IZEARA XTRAVAGANZA SERUM KURUS bikin Panas!!

Korang, pernah dengar tak? Tengok ke, atau terpandang di TV, FB, Twitter atau IG? Pasal produk tak panas?? Kebetulan plak, nama nak dekat sama. Bella. Tidak tahu lah Bella apa. Adeh.Produk Izeara Xtravaganza jadi viral sebab Bella marah - marah dia guna ubat kurus lain panas.Tapi, produk ini tak panas. Mengamuk dia kata produk melayu tak bagus. adeh..Izeara Xtravaganza adalah SERUM kurus yang bikin panas!! sebab viral Bella buat tuduhan produk ini langsung tak panas. 

produk kurus terbaik

Punyalah marah Bella ini, sampai dia buat laporan polis. Dia juga sangat marah sebab bila dia tanya dengan pekerja Izeara Extravaganza kenapa produk ini tidak panas, pekerja hanya menjawab produk ini memang tidak panas.


Bagi sesiapa yang terlepas, korang boleh klik video diatas, Bella kongsikan dengan korang. Kelakar habis. Habis viral video ini dan memang abis diperkatakan oleh semua rakyat Malaysia. Apa lagi semua buat perodi la, edit gambar si Bella ini la. Macam-macam Bella kena. Kena kutuk kaw2x!!


Susulan dari itu,Rani Kulup turut keluar bersuara membantah tindakan Bella yang meroyan tidak tentu pasal terhadap produk Izeara Xtravaganza. Rani Kulup berkata "Baru pakai sekali, tidak rasa panas, terus meroyan.Pakai la dulu. Barulah tahu keberkesanannya." Rani Kulup meminta Bella minta maaf secara terbuka kepada Produk Serum Kurus Izeara Xtravaganza kerana tuduhan melulu dia itu. Apa yang Rani Kulup cakap, semuanya betul. Apa la orang melayu merendahkan produk melayu. Sepatutnya kita bagi sokongan. Apa lagi Bella, cepatlah minta maaf.

produk kurus viral

Macam - macam dorang buat keatas Bella ni. Edit jadi kerusi la, suh iron badan la kalau nak panas sangat. Sapu minyak masak jela atas badan lepas itu goreng. Kalau Bella sendiri memang tidak tahan.


Akhirnya,munculah Bella tampil meminta maaf secara terbuka. Baguslah Bella. Jernihkan keadaan. Kesian semua pengusaha melayu. Bella kata "Saya maaf, kepada produk Izeara Xtravaganza kerana baru pakai sekali saya dah risau sebab tidak panas. Saya terlalu extreme mahu cepat kurus." Itulah Bella, ikut hati. Mati. Kerana mulut badan binasa.Perumpamaan yang tepat buat Bella.


https://www.facebook.com/100010809903412/videos/241937426176586/

Korang klik gambar diatas untuk mengetahui apa kata Pengusaha Izeara Xtravaganza atas tuduhan Bella keatas produk dia. Ialah, Amran Fan masuk campur, Malaysia Kini, sampai Rani Kulup pun bagi ucapan, Owner tetap berdiam diri. Akhirnya dia bersuara menberi penjelasan terhadap tindakan Bella.

izeara extravaganza, izera xtravaganza

Sebenarnya produk Izeara Extravaganza ini sangat bagus. Semua maklum balas dari pengguna, Semuanya mengatakan yang mendapat kesan yang diinginkan. Cuma bukan dalam masa satu hari. Paling penting korang minumlah air suam banyak-banyak ok.

Bagi mendapatkan maklumat lanjut dan lebih lengkap. Korang bolehlah ke:



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.

Kelab blogger Ben ashaari

Kelab blogger Ben ashaari