MEMBAIKI WAJAH KUSAM - EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

Korang, Bella ngadu sikit kat korang ni, sekarang ini bila umur dah meningkat Bella rasa wajah Bella semakin hari semakin kusam .Jadi Bella...

Korang, Bella ngadu sikit kat korang ni, sekarang ini bila umur dah meningkat Bella rasa wajah Bella semakin hari semakin kusam.Jadi Bella pun cari la info - info mengenai produk yang terbaik di pasaran sekarang ini. Bella dah cuba dan jumpa jalan penyelesaiaannya. Haruslah Bella kongsikan dengan korang.

Jadi hari ini, Bella nak perkenalkan pada korang teknologi kecantikkan yang terbaru yang menggunakan bahan - bahan semulajadi dan sangat berkesan.. waaaalaaahh !! MEMBAIKI WAJAH KUSAM dengan EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM. Ini adalah produk terbaru yang dihasilkan oleh jenama EPHYRA, ala.. yang dutanya Norman Hakim dan Mimi Suhaiza tu. Jom Bella ceritakan sedikit apa yang menyebabkan EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM menjadi pilihan Bella.



INFO PRODUK EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama EPHYRA. Menggunakan Teknologi Nanoyang dan dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri. 

Ia adalah produk yang BEBAS dari sebarang bahan kimia. Menggunakan  Merkuri danhydroquinone dan serum ini sangat mudah meresap kedalam kulit sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin SemulajadiGluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerahkan kulit dan menaikkan seri wajah.



BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERTINDAK PADA KULIT 

Mesti korang terfikir - fikirkan? Bagaimana SKIN NANO ini sangat berguna untuk memperbaiki kulit? Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk kelapisan kulit paling dalam. Partikel Serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Serum ini memberi manfaat :-

MEMULIHKAN :  

Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah , berkilau dan bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang dan muda.
MEMPERBAHARUI : 
Menyerap jauh kedalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima, untuk hasil kulit yang anjal, lembut dan tampak bermaya.Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.
MELINDUNGI : 
Melindungi kulit wajah dari kerosakkan akibat sinaran radisi UVdengan cara meneutralkan prosesantikoksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.



Banyakkan kebaikan menggunakan EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM. Bila Bella dapat tahu kebaikan yang ada pada EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM ini, Bella pun haruslah cuba. Korang pun mesti nak cantik juga kan?? Korang boleh dapatkan di : 

Boleh dibelisecara online melalui 
Whatsapp ke HOTLINE :  019 - 7373770 019 -3800779


Instagram : @ephyra2u 

Sekarang ada promosi tau. 

Harga promosi RM 88 sahaja!! 



Selepas ini Bella kongsikan dengan korang apa yang Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum buat pada kulit muka Bella. Lepas cuba 3 minggu k. Tak sabar kan? Harap bermanfaat.


You Might Also Like

8 ulasan

  1. pnah cuba produk ephyra sebelum ni.
    memang terbaik..
    boleh ler test pakai ni buat psediaan sebelum raya.

    ReplyDelete
  2. erk.. tak erti nak komen sbb psl beauty ni.. nnti nak suh wife baca.. !

    ReplyDelete
  3. Bagus produk baru dari ephyra ni..leh cuba..

    ReplyDelete
  4. Semakin cantik Bella lepas ni... Wallaa

    ReplyDelete
  5. Ok juga nie...boleh carikan untuk si dia

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.