Kesan EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM Keatas muka

Hai korang, sebelum ini Bella dah kongsikan dengan korang yang Bella sedang mencuba serum terbaru untuk mengembalikan keremajaan kulit waj...

Hai korang, sebelum ini Bella dah kongsikan dengan korang yang Bella sedang mencuba serum terbaru untuk mengembalikan keremajaan kulit wajah Bella. Sebab Bella perasan, bawah mata Bella dah mula hitam dan timbul banyak garis - garis halus. Jadi Bella kenalah cari rawatan tambahan untuk wajah Bella. Jadi, Bella memilih untuk mencuba Ephyra Skin Nano setelah puas hati membaca testmoni pengguna yang kebanyakkannya berpuas hati. Selepas mencuba hampir sebulan, Rasanya dah tiba masa yang sesuai untuk cerita dan kongsikan dengan korang apakah Kesan EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM keatas muka Bella ini. Bukan muka orang lain tau. Tapi ini, Bella memang pakai. 

                                 

Masa mula - mula sampai Bella tak buka lagi. Fikir macam takut plak nak cuba sebab muka Bella jenis yang sensitif. Salah guna produk memang kemerahan lah kulit muka. Selepas Menunggu hari minggu dan ada masa untuk membelek wajah, barulah Bella cuba. Bella amat - amat selesa dan puji pembotolan Skin Nano ini. Cantik sangat. 

Cara penggunaan Skin Nano ini pula senang saja.

  1. Korang Basuh muka korang dengan pencuci muka harian korang.
  2. Lap kering - kering 
  3. Sapukan Skim Nano. Colet sedikit saja keatas muka, dan sapukan rata. 
  4. Bolehlah sapukan apa-apa krim harian korang yang lain selepas Skin Nano ini menyerap kedalam kulit. 

       
 
Jadi, Bella pun buat la seperti arahan penggunaan. Hari ke3 Bella guna, muncul jerawat kecil. Tidak banyak. tapi Bella target nak licinkan kulit. Kalau tumbuh jerawat baik Bella berhenti guna kan?  Bella jadi was - was untuk meneruskan menggunakan Skin Nano ini. Tp muka Bell rasa tegang. Rasa bagus la. HB dah suruh stop sebab dia pun nampak muka Bella merah - merah. 

Bella tetap nak teruskan juga sebab kulit muka tegang dan pori - pori kulit terasa makin mengecil. Jadi Bella dapatkan nasihat dari konsultant Ephyra sendiri. Dia kata, sepatutnya serum nano itu tidak akan mengakibatkan kulit muka Bella berjerawat. Sebab Serum Nano dicipta dari bahan bahan semulajadi. Jadi, dia pun tanya jenis kulit Bella dan macam mana Bella pakai. Dia kata mungkin sebab kulit muka Bella sensitif jadi, cuba stop campurkan dengan krim lain. 

     
    

Jadi Bella pun cuba cara baru. Pakai skin nano pagi - pagi sekali dan malam sebelum tido sekali, tanpa campur atau letak apa-apa krim tambahan kat muka Bella. Pagi tu, cuma sapukan bedak nipis saja. Baru 2hari menggunakannya jerawat dah hilang. Muka pun semakin berseri. Sepatutnya bila korang menggunakan skin nano, kebaikan yang korang akan dapat adalah :- 

10 KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM 

1. Mengecutkan jerawat
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur
4. Menghilangkan bintik – bintik hitam
5. Mencerahkan kulit kusam
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah
8. Menghilangkan lebam bawah mata
9. Merawat kulit terbakar ( sunburn ) 
10. Memberikan efek kilauan pada wajah

Sekarang ini apa yang Bella nampak pada wajah Bella.. Haaa jujur punya cite ni.

1. Mengecutkan jerawat ✔️

Bella Alhamdulillah, jerawat hilang, kesan pun hilang. Merah-merah pun takda. Sesuai dengan kulit Bella nampaknya. Bila tidak dicampurkan penggunaannya dengan apa - apa krim memang memberikan hasil yang terbaik.

2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat✔️

Jeragat nampak kurang.

3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur✔️

Bella, bila sapukan saja serum ini.. terus muka menjadi sangat tegang. Memang terasa. Sebab kesan yang sangat ketara inilah Bella buat keputusan teruskan juga memakai serum walaupun masa tu ada sedikit alergik. Sekarang semuanya ok.

4. Menghilangkan bintik – bintik hitam✔️

Memang nampak kurang bintik hitam

5. Mencerahkan kulit kusam✔️

Tak pakai apa2x pun dan ok. Sapukan bedak saja. Tidak perlu lagi krim menutup cela.

6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata 

Bella macam tak pasti yang ini. Sebab Bella tidak ada masalah ini sebelum ini. 

7. Mengekalkan kelembapan wajah✔️

Mekap pun bertahan lama.

8. Menghilangkan lebam bawah mata✔️

Kurang nampak hitam. Lama lagi pakai baru hilang kot.

9. Merawat kulit terbakar ( sunburn ) 
10. Memberikan efek kilauan pada wajah

Kedua - kedua diatas Bella tidak ada nampak pada wajah Bella, kulit muka kan lain- lain. Cuma Bella dapat tambahan manfaat lain, kulit wajah Bella kurang berminyak. Bella jenis yang tidak akan touch up lagi. Maksudnya tambah mekap lagi. Bella akan guna sampai ke petang. Selalunya balik kerja bila HB jemput dia mesti akan dia akan tegur.. Minyaknya muka!! Kerja teruk ke tadi?? hahahaa... malunya!! Mesti kawan - kawan tidak berani tegur. 

11. Kulit tidak berminyak

Banyak manfaat yang Bella dapat. Alhamdullilah.. jom Bella tunjukkan kesan yang ketara. Memang sangat - sangat nampak. 

  

Ini adalah gambar pertama masa Bella dapat Ephyra ini.Memang comel, Tapi Bella menggunakan mekap tebal untuk mencomelkan wajah Bella. 

   

Ini gambar kedua yang Bella ambil untuk berkongsi kegembiraan Bella menggunakan Ephyra Skin Nano. Masa ini krim penutup cela Bella pakai sedikit saja. 

  

Gambar yang baru Bella ambil. Bella hanya menggunakan Skin nano dan sapukan bedak. Walaupun tidak secomel gambar pertama, tapi amat puas hati kerana sangat neutral. Nanti takdalah orang kutuk gambar publish cantik!! depan2x mashaALLAH... haaa..

Sejujurnya susunan gambar ini langsung tidak dirancang. Bella hanya tangkap untuk kongsikan detik - detik Bella bersama Skin Nano. Tetiba Bella perasan yang muka Bella dah cantik semualajadi. Kan?? setuju kan?? Jadi buat yang berminat dan mahu mencuba. Korang beli segera. Sekarang tengah promosi.
 
  Korang pun mesti nak cantik juga kan?? Korang boleh dapatkan di : 


Boleh dibelisecara online melalui www.oceanlife2u.com atau
Whatsapp ke HOTLINE :  019 - 7373770 019 -3800779


Instagram : @ephyra2u 

Sekarang ada promosi tau. 

Harga promosi RM 68 sahaja!! 

You Might Also Like

6 ulasan

  1. memang best.. terus meresap dalam kulit.. pastu muka jadi tegang jer.. kalau muka kering, elok pakai ni.

    ReplyDelete
  2. Dah cntik makin cntikk laaa kak . Hmm tgh kecoh pasal serum ni - semua ckp bagus bagus bagus. Kne beli la cmni!

    ReplyDelete
  3. mmg comel n makin comel la bella pasni..

    ReplyDelete
  4. tak kira umur boleh pakai ke kak bella ?

    ReplyDelete
  5. Berapa lama ye pakai ephyra utk gambar yg ke 3 tu?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.