Belajar English Bersama LEGOLAND - MANIA ENGLISH

LEGOLAND sekarang bukan sahaja sebagai tempat permainan atau seronok - seronok saja, kerana sekarang LEGOLAND Malaysia Resort melancarkan ...

LEGOLAND sekarang bukan sahaja sebagai tempat permainan atau seronok - seronok saja, kerana sekarang LEGOLAND Malaysia Resort melancarkan Mania Inggeris. Program ini adalah kerjasama dengan Kementerian Pelajaran diikuti oleh pengesahan untuk Program Pendidikan LEGOLAND® Malaysia Resort (STEM) oleh KPM. Dengan kerjasama Modul Team Pembina daripada Kementerian Pelajaran Malaysia ( KPM) , Malaysia, LEGOLAND® Malaysia Resort ditapis program pengalaman pembelajaran berasaskan bahasa Inggeris , ' English Mania ' untuk menjadi tuan rumah kedua sejak penubuhannya pada 2014 . Jadi, Jom lah kita Belajar English Bersama LEGOLAND - MANIA ENGLISH.


       
    

" LEGOLAND Malaysia Resort telah terbukti sebagai hab pembelajaran dan kreativiti, dan kerjasama dengan mereka akan mengambil program pendidikan berasaskan yang dialami English Mania ke tahap lebih tinggi . Kami percaya bahawa ia adalah penting untuk mempunyai kemahiran komunikasi yang baik, dan belajar bahasa Inggeris adalah satu langkah besar ke hadapan dalam mencapai itu. Kami berharap kejayaan ini akan membuka jalan untuk mengembangkan program English Mania pada tahun-tahun akan datang, yang akan memberi manfaat kepada lebih ramai pelajar dan guru-guru yang mungkin. "Kata YB Dato ' P. Kamalanathan , Timbalan Menteri Pelajaran , Malaysia.

Kerjasama ini adalah pelengkap yang sempurna kepada sokongan KPM Program LEGOLAND Pendidikan Sains, Teknologi, Kejuruteraan dan Matematik (STEM ) - satu pelan pendidikan yang direka khas dan harus di puji kerana ia mengikut sukatan pelajaran tempatan dengan tujuh jenis aktiviti cabaran di sekitar taman yang masih berasaskan dan menonjolkan LEGO.



Selepas pelancarannya di Park, LEGOLAND Malaysia Resort dan KPM mengharapkan program ini akan mendapat sambutan dan penglibatan dari sekolah-sekolah Malaysia sebanyak yang mungkin. Promosi dari 15 Februari - 31 MAC 2016, guru-guru dan pegawai pendidikan boleh menerima empat tiket Taman Tema percuma apabila mereka berdaftar dalam taklimat program LEGOLAND Pendidikan.



Bagi menyertai English Mania ini, korang perlu mengikuti beberapa langkah dengan hanya memuat turun bentuk buku daripada LEGOLAND Laman web ( http://www.legoland.com.my/Tickets/Education-Workshops/Education-Promo/ ), yang akan disiarkan secara langsung pada 10 Feb 2016.
Kemudian Borang tersebut kemudian perlu disahkan dari sekolah atau organisasi pendidikan.Pilih sesi taklimat yang anda mahu untuk hadir dan mengemukakan borang yang lengkap ke Sheila.Shamsuddin@legoland.my atau Shahbudin.Wong@legoland.my. Kemudian bolehlah mengambil tiket-tiket di Taman Tema LEGOLAND. Senangkan? Bagi korang lebih faham, klik video dibawah.


You Might Also Like

2 ulasan

  1. Wah...thanks for sharing. Anak anak misti suka ni. sebab dpt bermain n belajar pada masa yg sama

    ReplyDelete
  2. Menarik! boleh propose pada cikgu-cikgu sekolah

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.