KLIA TERSENARAI SEBAGAI LAPANGAN TERBANG TERBAIK UNTUK TIDUR

KLIA tersenarai sebagaI LAPANGAN TERBANG terbaik untuk TIDUR ?? Bila tu? Korang pernah baca atau tidak? Tapi Bella hanya nak kongsikan deng...

KLIA tersenarai sebagaI LAPANGAN TERBANG terbaik untuk TIDUR?? Bila tu? Korang pernah baca atau tidak? Tapi Bella hanya nak kongsikan dengan korang apa yang Bella baca di surat khabar The Star yang telah menyenaraikan Airports terbaik untuk tidur. Terbaik Dunia tau, bukan Asia. Bangga la sekejap. 

TORONTO pearson international

Tempat Ke -10

TORONTO PEARSON INTERNATIONAL salah seorang pelancong berkata "Saya tidur dibelakang dan jauh dari kaunter dan ia dapat memberi saya sedikit privasi."
Lapangan terbang terbaik
Tempat Ke -9

ZURICH AIRPORT - pelancong berkata "Banyak kerusi panjang untuk tidur dan mudah untuk membersihkan diri. "

Munich International Airport

Tempat Ke - 8

MUNICH INTERNATIONAL AIRPORT - pelancong berkata " Kita hanya perlu menyediakan bantal dan selimut atau mungkin topeng muka untuk tidur. Anda akan dapat keselesaan maksimum."

Vancouver International Airport

Tempat Ke - 7

VANCOUVER INTERNATIONAL AIRPORT - Pelancong berkata " Malam anda tidak akan digangu disini "

Helsinki Vantaa Airport

Tempat Ke - 6

HELSINKI VANTAA AIRPORT - pelancong berkata " Saya amat bertuah tidak ada siapa yang menggangu saya."


Tempat Ke - 5

KUALA LUMPUR INTERNATIONAL AIRPORT - pelancong berkata " Staff disini sangat baik dan tidak ganggu saya. Ia sangat baik dan lebih baik dari hotel. Saya hanya perlu mengambil beberapa langkah untuk menghirup teh tarik yang segar. "

Amsterdam Schipol Airport

Tempat Ke - 4

AMSTERDAM SCHIPOL AIRPORT - pelancong berkata " Saya baru sahaja abis belajar, jadi saya berjimat dengan tidur disini. Boleh melihat kapal terbang berlepas juga."

Hongkong International Airport

Tempat Ke - 3

HONG KONG INTERNATIONAL AIRPORT - pelancong berkata " Saya mendapat tidur dan rehat yang cukup sementara menunggu penerbangan seterusnya"

Incheon International Airport

Tempat Ke - 2

INCHEON INTERNATIONAL AIRPORT - pelancong berkata " Tempat yang amat selesa untuk tidur dan tiada siapa yang akan menganggu."


Tempat Ke - 1

CHANGI AIRPORT - pelancong berkata " Sangat selesa, luas dan bersih. Tidak perlu tidur dihotel sementara tunggu penerbangan seterusnya. "

You Might Also Like

0 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.