Rahsia Cantik ROZITA CHE WAN - RYSYA

Korang!! korang dan ... korang semua!! Bella dah dapat selongkar, mengungkap, merungkai, dan memenukan RAHSIA CANTIK ROZITA CHE WAN okey.....

Korang!! korang dan ... korang semua!! Bella dah dapat selongkar, mengungkap, merungkai, dan memenukan RAHSIA CANTIK ROZITA CHE WAN okey.. Mesti ramai tertanya - tanya dan hendak tahu sangat kan?? Macam mana lah Che Ta ini menjaga kulit wajah agar sentiasa cantik dan nampak muda saja. Bella dah jumpa Che Ta live. Memang cantik. Kurus. Che Ta ni baik dan pandai buat lawak lagi. Untung zain kan...Dengar cerita dorang baru je balik dari bercuti!! untung sangat jadi Che Ta. Opps.. Blog Bella xda cerita pasal gosip artis. Bella nak kongsikan apa yang Che Ta Kongsikan mengenai Rahsia kecantikkannya.. Haaa.. giler ko. Bella pun nak jadi macam Che Ta. Cantikkkkk!!!


cantik, jelita,

Selain daripada basuh muka dengan air sejuk pagi-pagi, Rozita Che Wan juga menggunakan RYSYA. Rozita Che Wan adalah duta kepada RYSYA Skincare. RYSYA telah diasaskan dan dicipta oleh Puan Noorazlina Mohd Noor. Rozita Che Wan telah menggunakan produk ini, sebelum lahirnya baby aishah lagi. Menurut Che Ta, jangan takut mencuba produk ini kerana dia pun dah merasai keberkesanan RYSYA ini yang amat baik untuk melambatkan proses penuaan. Sila bagi 2bulan untuk merasakan perubahan pada wajah. Itu kata Che Ta tau.

PRODUK KECANTIKKAN, CANTIK, JELITA
Bagi mencantikkan lagi wanita diluar sana, RYSYA turut melantik Mizalwa Idris atau lebih dikenali sebagai Wawa Idris sebagai Pakar Perunding Imej RYSYA.Puan Wawa pernah juga menurunkan ilmu beliau mengenai penampilan diri kepada ahli Kelab Blogger Ben Ashaari dulu. Seriously dia sangat pakar dan ikhlas dalam menurunkan ilmu beliau.Walaupun sangat Stylist, tapi tidak sombong. Korang boleh la Tip Pemilihan Pakaian Wawa Idris klik je. Nampak kan?? usaha RYSYA betul-betul nak buat korang jadi cantik macam Che Ta.
      TIPS CANTIK, JOM CANTIK, RYSYA
   
Ini pula Pn.Noorazlina Mohd Marhaba. Pengusaha RYSYA. Memang terbaik la Pn.Noorazlina dapat menemukan produk penjagaan kulit yang bagus ini. Bella pun tertarik sangat dengan produk ini. Pn Norazlina mengambil pendekatan dengan memulakan jualan Rysya menggunakan media sosial sebagai medium utama dalam memasarkan produk RYSYA. Senang bagi pelanggan yang mahukan produk RYSYA dengan segara dan tanpa perlu tercari-cari di mana kedai yang menjual RYSYA.Terdapat di Instagram dan Facebook. Senang saja.

                    CANTIK, JELITA
    
Pada mulanya Pn.Noorazlina Mohd Marhaba agak ragu-ragu untuk terus memasarkan produk RYSYA ini kerana banyaknya saingan produk kecantikkan dimedia sosial. Berbekalkan sokongan suami dan rakan2x termasuk Rozita Che Wan sendiri, Pn.Noorazlina Mohd Marhaba mengambil langkah nekad dengan terus memasarkan RYSYA dengan cara lebih meluas lagi. Produk RYSYA hanya terdiri daripada 5produk, iaitu Sabun Scrub Badan, Pembersih muka, Toner, Serum Dan Miracle Cream. Sebelum memperkenalkan produk RYSYA ini kepada pengguna, Pn.Noorazlina telah mencuba produk ini kewajahnya terlebih dahulu. Jadi, jangan ragu-ragu untuk menggunakan RYSYA ya.

    CANTIKKAN BADAN

LY Bird's Nest Body Scrub ialah sabun buku bukan alkali yang mengandungi satang burung WALET dan KOLAGEN. Ia membersih, melembapkan, mencerahkan dan menegangkan kulit badan untuk menjadikan kulit lebih muda dan sempurna. LY Bird's Nest Body Scrub adalah formula unik dari THAMES SKINCARE. Sesuai juga buat kulit sensitive. Caranya menggunakannya, Korang gunakan 2x seminggu. Gosok sabun seluruh badan menggunakan bahagian lembut dahulu sebelum menyental menggunakan bahagian scrub. Bilas sehingga bersih.

Bella dah cuba menggunakan LY Bird's Nest Body Scrub ini. Lepas saja guna. Kulit rasa segar dan menegang. Ketagih sungguh nak pakai setiap kali mandi. Bella baca, rupa-rupanya 2x seminggu saja. Ingatkan tiap kali mandi. Hahhaha. Bella kerat je sabun tu. Jimat skit.

RYSYA
LY Facial Cleanser dirumus untuk membuat pembersihan secara lembut terhadap kulit wajah. Ia membersihkan segala kekotoran dan menjadikan kulit wajah lebih segar tanpa menganggu kelembapan semulajadi kulit. Ia tidak akan meninggalkan kesan kering setelah dibilas. Caranya guna dua kali sehari pagi dan malam. Gosok kedua - dua tapak tangan sehingga berbuih, kemudian sapukan keseluruh muka dan elakkan dari terkena mata.

RYSYA

LY Facial Toner melindungi kulit, menjadikannya kelihatan berseri, lembut dan licin. Penggunaan RYSYA LY Facial Toner yang konsisten membolehkan kulit wajah lebih tegang dan mengecilkan liang-liang pori. Mampu melembapkan kulit, memastikan ia sentiasa terhidrat dan memelihara kulit daripada menjadi kering. Sesuai untuk semua jenis kulit.

RYSYA

LY24K Gold SERUM pula membantu merangsang regenerasi kulit dan melawan tanda-tanda penuaa secara semula jadi. Serum ini mempunyai manfaat untuk memelihara kulit supaya sentiasa terhidrat, mencerahkan kulit serta dapat mencegah pertumbuhan jerawat. Ia juga dapat menguatkan sel-sel kulit. RYSYA 24K GOLD SERUM mengandungi lebih banyak bahan aktif berbanding dengan krim muka yang lain. RYSYA 24k GOLD SERUM mampu menyampaikan kepekatan nutrien yang lebih besar bagi menembusi bahagian muka. Cara pemakaiaannya, Gunakan dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam selepas menggunkan RYSYA LY FACIAL TONER. Urut dengan teliti keseluruhan wajah.

RYSYA

Apa lagi..jom la cuba. Bella lepas jumpa Che Ta aritu memang terpikat dan nak sangat guna produk ini. RYSYA juga menggunakan bahan yang diimport dari Switzerland tau. Maknanya dengan harga yang berpatutan, korang boleh dapatkan hasil yang sama dengan barangan luar negara yang hanya bersandarkan jenama. RYSYA ini 100% keluaran bumiputera yang ramuannya dicipta sendiri oleh Pn.Noorazlina. Pengasas RYSYA ini turut berkongsi pengalamannya yang dulu,telah mencuba berbagai ramuan tau untuk dapatkan produk yang dapat mencantikkan kulit yang semakin kurang anjal dan kering sehingga terlahirlah RYSYA. Jadi memang selamat dan berkesan. Pasni tengok kat muka Bella plak yer..kesan nya.

Bagi mendapatkan RYSYA korang bolehlah melayari :

Website            :   www.rysya.com
E-mail              :   sales@rysya.com
Facebook         :   www.facebook.com/rysyaskincare
Instagram         :   @rysyaskincare   #rysyaskincare
Whatsapp         :   019-7388866   / Office  : 03-78318669
Alamat             :  Thames Skincare sdn bhd, D10-9 Blok D10, pusat perdagangan Dana 1.

Semoga semua menjadi cantik..daa.

You Might Also Like

6 ulasan

  1. Lepas nie cantik la kulit Bella ye..

    ReplyDelete
  2. cantik nye che ta... kak bella pun boleh jadi mcm che ta one day :D
    now pun dah lawa .. lepas ni , laagi lawa :D

    ReplyDelete
  3. WAAAHH Cantiknya Rozita Che Wan. TERBONGKAR SUDAH RAHSIA CHE TA.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.