Qurta Cantik Amar Bahrin

Qurta atau Kurta ? Terpulang pada korang macam mana untuk menyebutnya atau mengejanya. Apa yang pasti, Bella nak kenalkan pada korang Qurt...

Qurta atau Kurta? Terpulang pada korang macam mana untuk menyebutnya atau mengejanya. Apa yang pasti, Bella nak kenalkan pada korang Qurta Cantik Amar Bahrin yang sangat WoW!!!

QURTA ANTA

Qurta ini diberi nama Amjifa sempena dengan gabungan nama dua orang pengasasnya iaitu Amar Bahrin sendiri dan Jimbu nama manja rakan perkongsiaannya. Nama sebenarnya Jimbu adalah Iquan Afiq. Kira comel sangat dah la nama tu kan? Amjifa Excusive. Siapa Jimbu? Auuwww.. glamour plak dia  nanti. Mesti Jimbu kata lain bagi Jambu kan? Mamat2x cute.. Gambar dibawah adalah Jimbu.

AMJIFA AMAR BAHRIN

Qurta Anta ini, boleh didapati dalam 5 warna iaitu orange, light purple, biru, hijau dan kuning. Bella suka semua!! Korang x tengok live lagi. Amar Bahrin ni. Kalau dia yang jual baju ni, mau je Bella borong semua. Senyumannya fuhh!! menusuk kalbu. Eh.. berbalik pada cite Amjifa Qurta Anta ya.. QURTA ANTA BASIC ini boleh di dapatkan dengan harga hanya RM139.00 free Postage.

QURTA CANTIK

Buat masa sekarang, Amjifa Exclusive hanya mengeluarkan Qurta Anta Basic sahaja. Sebenarnya permulaaan perniagaan Amar Bahrin ini bermula pada raya baru-baru ini. Amjifa telah mencuba pasaran dengan memasarkan Jubah Slim Fit terlebih dahulu. Tidak disangka- sangka Jubah ini mendapat permintaan yang  tinggi, dan amat menggalakkan. Melihat perkembangan itu, Amjifa amat yakin untuk mengeluarkan dan memperbanyakkan lagi koleksi Amjifa dan terhasillah..Qurta Anta

QURTA COMEL

Bella sebenarnya dah bertemu mata dengan Amar Bahrin ni, dan tengok sendiri kualiti dan keselesaan Qurta Anta ni. Haruslah Bella promote hanya yang terbaik untuk korang semua. Bukan dan tidak sama sekali sebab ke CUTE tan Amar Bahrin ni yer. Ditegaskan bukan sebab itu. Tapi, Qurta Anta Basic ni, memang sangat selesa dan menggunakan Italian Cotton 100%. Italiaan cotton tau. Tidak panas dan amat selesa. Kualiti yang amat dijamin.



AMAR BAHRIN, KURTA ANTA


AMJIFA EXCLUSIVE juga telah menwujudkan fenomena baru dalam fesyen pakaian lelaki dengan menjadikan Qurta Anta ini sangat fashionable dan sesuai digayakan dalam semua majlis. Maknanya, korang pakailah pergi kenduri kawen ke, nampak sesuai dan kacak. Pergi solat jumaat, nampak hemsem. Pergi ke pejabat, nampak kemas. Jadi, korang tidak perlu risau mengenai gaya korang masa pakai Qurta ini sebab memang telah diilhamkan mengikut design terkini dan menarik untuk semua majlis.

QURTA AMAR BAHRIN

Qurta Anta ini juga korang boleh pelbagaikan untuk dijadikan pakaian seragam. Contohnya, untuk Hari raya dan satu family besar semua ahli keluarga pakai Qurta Anta sama warna. Menjadikan majlis perkahwinan korang lagi menarik dan ber style. Sila lah suruh pelayan dan penyambut tetamu memakai Qurta Anta ini. Paling terbaik, cuba suruh budak pengangkat dulang pakai. Settle masalah korang. Semua pakai seragam. Warna menarik, tertarik dan majlis korang akan jadi the BOOM!! hebat.

Baju lelaki murah

Khas buat kaum Adam, korang jangan risau sebab Qurta ini bukan saja stylist dan korang boleh bergaya sakan bila memakainya. Qurta Anta ini juga Wuduk Friendly. Korang nak solat nanti senangla, takdalah lengan baju korang tu basah lencunkan? Buka je zip kat lengan tu. Mudah kan? Masa korang ambil wuduk tu, jam nak letak mana? Jangan risau, baju ni ada poket. Mudah kan?


Korang.. Jom Amar Bahrin ajak kita sama-sama berniaga dengan dia. Jadi agent. Bella? Of course Bella akan turut sertai Amar. Boleh la jumpa selalu.. gitew.. Bagi sesiapa berminat untuk memulakan perniagaan dan berjaya bersama Amar, bolehlah hubungi 016 - 969 6891. Bagi 30 orang yang terpantas sahaja tau.

Bagi mendapatkan maklumat lanjut, Jom serbu dan terjah :-

Facebook Amjifa :- AMJIFA EXCLUSIVE

Instagram Amjifa  :- AMJIFAEXCLUSIVE

You Might Also Like

3 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.