Makanan Segera Yang Sedap - Saless Food

Salees Food adalah sebuah syarikat di bawah Golabal tradelink (M) Sdn Bhd . Syarikat ini telah mula berniaga dari tahun 2001 lagi. Bermula...

Salees Food adalah sebuah syarikat di bawah Golabal tradelink (M) Sdn Bhd. Syarikat ini telah mula berniaga dari tahun 2001 lagi. Bermula dengan produk kecantikkan dan sekarang produk makanan pula. Bella sempat la merasa hasil tangan Salees Food ini. Sedapnya!! Salees Food adalah produk makanan yang dijamin 100% halal. Salees lebih kepada menghasilkan Makanan Segera Yang Sedap.

Makanan segera
Salees Food juga mengeluarkan makanan ringan dan diantaranya adalah kuih siput! Pernah rasa tak? Kuih siput ini dibungkus kemas supaya mampu bertahan lama sambil mengekalkan rasa dan kualiti kuih siput ni. Eh, korang tau tak kuih siput tu apa? Kuih siput adalah makanan tradisi orang melayu dengan menggunakan bahan-bahan yang ringkas sahaja. Tetapi, bila dah goreng hasilnya sangat yummy! Kuih siput ni, kalau salah adun akan jadi keras tau. Korang gigit pun tidak boleh. Tapi, Saless Food berjaya membuat kuih siput ini lembut dan rasanya macam resepi turun temurun tu. Sedap sangat..

Salees Food product

Ayam dan daging salai BBQ pun ada. Selama ni. Bella memang teringin juga la nak makan daging salai, tapi normally risau pasal status ke Halal annya kan? Bila ada Salees Food yang terbukti HALAL, apa lagi. Wajib la beli. Bella rasa yang ayam.Sedapppp yer. Rasa ayam sebenar. Bella makan ni 2 hari baru habis. Makan sorg je. Memang puas hati.Rasa macam banyak sangat.Hehehe.

makanan segera sedap

Korang selalu dengar pasal maggi je kan? Maggi la yang kita akan bawa kemana - mana saja bila kita melancong kan? Yela, kat negara orang takut x jumpa makanan halal dan sesuai dengan tekak melayu kita ni kan?. Berita yang paling best untuk yang suka travel atau menggembara macam Bella ni, Ada nasi lemak segera!!! waaa bestnya!! boleh la beli banyak2x bila nak g Travel. Bella kan suka travel ala2x bagpacker. Selalunya Mesti bawa maggi banyak2x tapi sekarang, Bella boleh lah bawa nasi lemak. Hahahaha.. mesti Happy HB lepas ni nak travel sebab ada nasi. Dia tekak melayu sangat. Korang nak tahu, Ben Ashaari pun ada cuba tau nasi lemak ini. http://www.benashaari.com/2015/09/sedap-ke-nasi-lemak-segera-salees-food.html kalau korang nak boleh klik disitu.

Salees Food

Kacang Dhal goreng pun ada tau. Selalunya korang rasa kacang ni buat kuah dhal makan dengan roti canai kan? Tapi Salees Food buat jadi makanan ringan. Sedapp.. makan sekali korang tidak boleh berhenti untuk menguyanhnya lagi dan lagi. Sedap. Bella boleh ceritakan kat sini apa yang Bella makan dan rasa je la yer. Sebenarnya banyak lagi produk Salees Food ni yang Bella x dapat nak ceritakan sebab belum rasa. Korang nak tahu lebih lanjut mengenai Salees Food ini terus sahaja ke:-

Website    :- http://salees.com.my

Facebook :- SaleesFood

Instagram :- Salees_food

Beliaan    :-  http://salees.com.my/contact-us/


Selamat menjamu selera.

You Might Also Like

2 ulasan

Terima Kasih sudi jadi kawan Bella anda amat Bella hargai.